سخنان افتتاحیه جودیت رابرتسون، کمیسیونر، آژانس مصرف کننده مالی کانادا، برای اجلاس پرداخت های کانادا در سال 2022

26 آوریل 2022 رویداد مجازی، اتاوا، انتاریو در مقابل تحویل بررسی کنید متشکرم. خوشحالم که در اینجا با همکارانم هستم تا دیدگاه های خود را در مورد نوآوری دیجیتال و شبکه امنیت مالی فدرال به اشتراک بگذارم. مطمئناً، این زمان بسیار مهمی برای نهادهای مالی و تنظیم‌کننده‌ها است. ما با بسیاری از عوامل در حال

کد خبر : 202528
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷
سخنان افتتاحیه جودیت رابرتسون، کمیسیونر، آژانس مصرف کننده مالی کانادا، برای اجلاس پرداخت های کانادا در سال 2022


26 آوریل 2022

رویداد مجازی، اتاوا، انتاریو

در مقابل تحویل بررسی کنید

متشکرم. خوشحالم که در اینجا با همکارانم هستم تا دیدگاه های خود را در مورد نوآوری دیجیتال و شبکه امنیت مالی فدرال به اشتراک بگذارم.

مطمئناً، این زمان بسیار مهمی برای نهادهای مالی و تنظیم‌کننده‌ها است.

ما با بسیاری از عوامل در حال تحول روبرو هستیم، از تغییر رفتارهای مصرف کننده، تشدید رقابت، تغییرات نظارتی، و اختلالات و فرصت های تکنولوژیکی.

نقش FCAC محافظت از مصرف کنندگان محصولات و خدمات مالی است و ما این کار را با نظارت بر رعایت الزامات حمایت از مصرف کننده و رفتار بازار توسط موسسات مالی تحت نظارت فدرال انجام می دهیم.

این الزامات معمولاً در 3 سطل اصلی قرار می گیرند: افشای مؤثر، رضایت معنادار، و رسیدگی منصفانه و کارآمد به شکایات یا حل مشکل.

ما همچنین تحقیقات انجام می دهیم و شبکه ملی سهامداران را برای تقویت سواد مالی کانادایی ها رهبری می کنیم.

روی هم رفته، نقش ما برای رسیدگی به تفاوت‌های دانش و قدرت اساسی بین افراد و مؤسسات مالی بزرگ و پیچیده طراحی شده است.

البته این بر این فرض استوار است که سیستم مالی ما در صورتی بهترین عملکرد را دارد که مصرف کنندگان دانش لازم را برای انتخاب خوب داشته باشند و انتخاب واقعی برای آنها فراهم شود که نیازهای مالی آنها را بدون دستکاری یا اجبار برطرف کند. و در نهایت، آنها باید این اطمینان را داشته باشند که در صورت بروز مشکلات، به سرعت و عادلانه حل خواهند شد.

توجه داشته باشید که همه سخنرانان این پنل بر اهمیت ارتقا و افزایش اعتماد به سیستم مالی تاکید کرده اند. این موضوع در دوره تغییر اهمیت بیشتری دارد.

در کار خود، ما 2 محرک کلیدی تغییر را شناسایی کرده‌ایم که از آنها برای کمک به تکامل و سازگاری با این محیط جدید استفاده می‌کنیم.

اولاً، ما شاهد و مدافع یک تغییر بزرگ جهانی در نحوه تنظیم حمایت از مصرف کننده هستیم، از یک تغییر مبتنی بر قوانین تجویزی به تغییری مبتنی بر دستیابی به نتایج خوب مصرف کننده.

این تغییر به تمرکز بر نتایج، مسئولیت بیشتری را بر عهده مؤسسات می گذارد تا مصرف کنندگان فردی.

نمونه خوبی از این پیشرفت در چارچوب جدید حمایت از مصرف کننده مالی کانادا در قانون بانک یافت می شود.

این شامل بسیاری از محافظت های جدید و پیشرفته است که از 30 ژوئن آینده به اجرا گذاشته می شود و ما را با بهترین شیوه ها در سایر حوزه های قضایی هماهنگ می کند.

قوانین جدید بانک ها را ملزم می کند:

  • شرکت در رفتار تجاری مسئولانه

  • ارائه به موقع خدمات رسیدگی به شکایات به مصرف کنندگان

  • اطلاعات کلیدی محصول را برای مصرف کنندگان فاش کنید تا به آنها در تصمیم گیری آگاهانه کمک کند و از پرداخت هزینه های غیر ضروری جلوگیری کند

روی هم رفته، این حفاظت‌های جدید به ما کمک می‌کنند تا از محیط «مراقب خریدار» به محیطی مبتنی بر «مسئولیت مشترک» بین مصرف‌کننده و ارائه‌دهنده خدمات بانکی دور شویم.

به عنوان مثال، بانک ها تعهد جدیدی برای ارائه محصولاتی مناسب برای مشتریان خود و منعکس کننده نیازها و شرایط مالی آنها خواهند داشت.

بانک‌ها همچنین باید اطمینان حاصل کنند که انگیزه‌های مالی کارکنانشان در این تعهد برای ارائه یا فروش محصولات مناسب تداخلی ایجاد نمی‌کند.

به طور خلاصه، این مسئولیت ارائه‌دهنده خواهد بود که تأیید کند که فرآیند فروش آنها نیازها و توانایی‌های مصرف‌کنندگان را در نظر می‌گیرد – از جمله کسانی که در شرایط آسیب‌پذیر هستند.

دومین محرک بلندمدتی که حمایت از مصرف کننده را شکل می دهد، نیاز به اطمینان از بهره مندی مصرف کنندگان از استانداردهای ثابت با تکامل محصولات و بازارها است.

نوآوری های بازار حداقل باید به این حمایت های اساسی بپردازند:

  • زبانی روشن و ساده که گمراه کننده نباشد

  • بدون اجبار یا بیع و رضایت صریح

  • یک سیستم رسیدگی به شکایات قوی که فرآیند سریع و بدون درز را برای مصرف کننده در اولویت قرار می دهد

مصرف کنندگان در حال حاضر دانش مربوط به استانداردهای نظارتی مختلف را به عنوان بخشی از انتخاب محصول خود ندارند و نباید انتظار داشت که آنها را کسب کنند.

برای اینکه مصرف کنندگان به سیستم مالی اعتماد داشته باشند، باید بتوانند انتظار معقولی داشته باشند که الزامات سطح پایه افشا، رضایت و حل مشکل رعایت شود، چه محصول توسط یک بانک ارائه شده باشد یا وابسته به آن، یک محصول جدید. شرکت کننده یا شریک توزیع شخص ثالث.

یک انتظار استاندارد ثابت همچنین مزیتی را برای صنعت فراهم می کند، زیرا باید بتواند به یک زمین بازی مساوی بدون همپوشانی نظارتی یا فرصت هایی برای آربیتراژ نظارتی تکیه کند.

توجه به این نکته مهم است که سازگاری به معنای یکسان نیست – اینجاست که تمرکز بر نتایج مفید است – به ما این امکان را می‌دهد که متناسب و سازگار باشیم و بر آنچه واقعاً تفاوت ایجاد می‌کند تمرکز کنیم.

عملیاتی شدن این تغییرات هم برای صنعت و هم برای تنظیم کننده ها به طور یکسان دلهره آور است.

اما، روی هم رفته، آنها فرصتی هیجان انگیز برای حمایت از نوآوری و رقابت بدون قربانی کردن حمایت از مصرف کننده ارائه می دهند.

من در آنجا توقف خواهم کرد. من مشتاقانه منتظر بحث در مورد موضوعات امروز هستم.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.