سخنان افتتاحیه توسط جودیت رابرتسون، کمیسیونر، آژانس مصرف کننده مالی کانادا، برای سری مجازی پاییز ABLE
23 نوامبر 2021 رویداد مجازی، اتاوا، انتاریو در مقابل تحویل بررسی کنید اجازه دهید با اذعان به اینکه من از قلمرو سنتی و غیرقابل واگذاری مردم آلگونکوین آنیشناابگ با شما صحبت می کنم شروع کنم. همانطور که بسیاری از شما می دانید، وظیفه آژانس مصرف کننده مالی کانادا – یا FCAC – محافظت از مصرف
23 نوامبر 2021
رویداد مجازی، اتاوا، انتاریو
در مقابل تحویل بررسی کنید
اجازه دهید با اذعان به اینکه من از قلمرو سنتی و غیرقابل واگذاری مردم آلگونکوین آنیشناابگ با شما صحبت می کنم شروع کنم.
همانطور که بسیاری از شما می دانید، وظیفه آژانس مصرف کننده مالی کانادا – یا FCAC – محافظت از مصرف کنندگان مالی است.
ما این کار را به دو روش اصلی انجام میدهیم: اول با تقویت سواد مالی کاناداییها، و دوم با نظارت بر انطباق موسسات مالی تحت نظارت فدرال با تعهدات رفتار بازارشان.
همه گیری
ما می دانیم که بسیاری از کانادایی ها با تأثیرات مالی این بیماری همه گیر دست و پنجه نرم کرده اند.
FCAC این تأثیر را از طریق نظرسنجی های ماهانه رصد کرده است.
جدیدترین نتایج، بینشهایی درباره تأثیرات منفی نابرابر روی کاناداییها ارائه میکند که میتوان با نگاه کردن به مجموع یا میانگینها از آن غافل شد.
برای مثال، علیرغم گزارشهایی مبنی بر افزایش پسانداز، بسیاری از کاناداییها وضعیت بدهی بدتری را تجربه کردند. نتایج نظرسنجی ما نشان می دهد که:
- حدود 36 درصد از خانوارهای کانادایی که در آغاز همهگیری بدهی داشتند، گفتند که این بدهی افزایش یافته است
- 60 درصد از این خانواده ها این افزایش را به تأثیرات کووید-19 نسبت می دهند.
در واقع، حدود نیمی از خانوارهای کانادایی تأثیر مالی منفی را گزارش کردند که معمولاً در نتیجه کاهش ساعات کار، اخراج یا از دست دادن شغل دائمی است.
استراتژی ملی سواد مالی
بنابراین، همانطور که ما مشتاقانه منتظر این دنیای جدید هستیم، ضروری است که همه ما تلاش های خود را برای تقویت سواد مالی کانادایی ها برای انعکاس این واقعیت جدید تطبیق دهیم.
نقطه عطف مهم در این تلاش، انتشار جدید FCAC از یک استراتژی ملی سواد مالی در جولای گذشته است.
این یک برنامه پنج ساله است که بر اساس اولین استراتژی ملی که در سال 2015 منتشر شد، بنا شده است.
اولین استراتژی، فراخوانی برای اقدام برای افراد کانادایی بود تا در سواد مالی شخصی خود سرمایه گذاری کنند.
این استراتژی آگاهی را افزایش داد و تفاوت معناداری در زندگی بسیاری از کانادایی ها ایجاد کرد.
ما مدیون کسانی از شما هستیم که به طور خستگی ناپذیر در کنار FCAC برای ایجاد این پایه کار کرده اند.
و هنگامی که زمان تجدید استراتژی فرا رسید، مشاورههای ما با سازمانهایی مانند شما در سراسر کانادا در کمک به یادگیری از تجربیات گذشته و جمعآوری بینشهای جدید مؤثر بود.
اینها شامل تحول دیجیتال خدمات و محصولات بانکی و ظهور فناوریهای جدید است که هم فرصتها و هم خطراتی را برای مصرفکنندگان ایجاد میکند.
شما به ما کمک کردید تا در مورد چگونگی کنار آمدن کاناداییها در دنیای دیجیتالی و پیچیدهتر و در پاسخ به چالشهای مالی این همهگیری فکر کنیم.
بازار مالی و همچنین نیازها و انتظارات مصرف کنندگان مالی به سرعت در حال تحول است.
اینفوگرافیک نشاندادهشده در اینجا نشان میدهد که چگونه، با نگاه به آینده، تأکید در استراتژی تجدیدشده را به تمرکز بر تغییرات در اکوسیستم مالی تغییر میدهیم تا آن را برای کاناداییها در دسترستر، فراگیرتر و مؤثرتر کنیم.
راهبرد ملی جدید اذعان دارد که بهبودهای فردی در سواد مالی ما را تا این حد دور خواهد برد.
ما همچنین باید زمینه و محیط وسیع تری را که کانادایی ها در آن تصمیمات مالی می گیرند، بگنجانیم.
استراتژی ملی جدید از دیدگاهی حمایت میکند که در آن کاناداییها میتوانند انعطافپذیری مالی را در دنیای دیجیتالی فزاینده ایجاد کنند و چارچوبی را برای ما ایجاد میکند تا همه با هم در یک رویکرد هماهنگ ملی کار کنیم.
اکوسیستم مالی شامل همه ما، صنعت مالی، دولت ها و تنظیم کننده ها، سازمان های اجتماعی و بسیاری از بازیگران کلیدی دیگر می شود.
همه این گروه ها نقش مهمی در استراتژی ملی برای بهبود اکوسیستم مالی برای ایجاد انعطاف پذیری مالی بیشتر برای کانادایی ها ایفا خواهند کرد.
تمرکز بر انعطافپذیری مالی در استراتژی ملی به آسیبپذیرترین افراد کمک میکند و به نفع همه کاناداییها است.
استراتژی ملی جدید 3 حوزه سطح بالای تمرکز را ترسیم می کند.
اول کاهش موانع است. دوم برای تسریع اقدامات مثبت و سوم یافتن راههایی برای توانمند ساختن مصرفکنندگان برای ایجاد مهارتها، ظرفیت و رفتارهایی که در مجموع به انعطافپذیری مالی بیشتر منجر میشود.
اجازه بدهید توضیح بیشتری بدهم. ابتدا موانع را کاهش دهید
موانع را کاهش دهید
همه ما می دانیم که موانع زیادی وجود دارد که افراد را از دسترسی، درک و استفاده از محصولات و خدمات مالی مناسب باز می دارد.
راهبرد ملی 3 اولویت مرتبط با مهمترین این موانع را مشخص کرده است.
اول، ما باید به روشی ارتباط برقرار کنیم که مردم بفهمند زیرا می دانیم که بیشتر اطلاعات مالی به گونه ای ارائه می شود که در واقع مانعی برای درک است.
دوم، ما نیاز به ساخت و ارائه محصولات و خدماتی داریم که منعکس کننده تنوع واقعی مصرف کنندگان و نیازهای آنها باشد. ما می دانیم که یک اندازه برای همه مناسب نیست، بنابراین باید با بخش های خاصی از جمعیت آزمایش کنیم تا مطمئن شویم که یک ویژگی برای یکی مانع دیگری نیست.
و سوم، ما می دانیم که روند دیجیتالی شدن خدمات مالی به دلیل همه گیر شدن سرعت گرفته است، بنابراین باید از طریق افزایش حمایت از دسترسی دیجیتالی گسترده و به ویژه سواد دیجیتال، موانع دسترسی را کاهش دهیم.
تسریع عمل
دومین حوزه گسترده تمرکز در استراتژی ملی، تسریع اقداماتی است که به کانادایی ها کمک می کند تا به نتایج مالی مثبت دست یابند و به سوگیری ها و سوء تفاهم های مداومی که در مورد نحوه کمک به افراد با چالش های مالی وجود دارد، رسیدگی کند.
3 اولویتی که ما برای تسریع اقدامات شناسایی کرده ایم عبارتند از:
- افزایش دسترسی به مشاوره های مالی قابل اعتماد و مقرون به صرفه، زیرا می دانیم که همه افراد هرازگاهی به بهره مندی از دانش تخصصی نیاز دارند و اکثر کانادایی ها نمی دانند کجا و چگونه این را پیدا کنند.
- دوم، با استفاده از طراحی رفتاری و بینش برای ساده سازی و هدایت تصمیمات مالی مناسب، و
- سوم، با تقویت اقدامات حمایتی از مصرف کننده در قانون و عمل به طوری که مقررات بتواند همگام با نوآوری های بخش مالی باشد.
5 بلوک ساختمانی مصرف کننده کلیدی
آخرین حوزه تمرکز در استراتژی ملی این است که اکوسیستم مالی راههایی برای کمک به کاناداییها در توسعه مهارتها، ظرفیت و رفتارهایی که ما آموختهایم بلوکهای سازنده انعطافپذیری مالی هستند بیابد.
تحقیقات ما نشان میدهد که این بلوکهای سازنده برای همه افراد جامعه، صرفنظر از درآمد، زمینه شخصی یا شرایط، مرتبط هستند.
آنها شامل مهارت های جهت یابی در بازار مالی، ظرفیت ایجاد دانش مالی به موقع و اعتماد و توانایی مدیریت هزینه ها، بدهی ها و پس انداز می شوند.
میدانم که برای هضم آن چیزهای زیادی وجود دارد، اما اینها تنها تعدادی از نکات برجسته این استراتژی هستند. بلندپروازانه و آرزومند است.
اما همچنین مبتنی بر تحقیقات صحیح است و بر رویکردهای مبتنی بر شواهد و نتیجه محور تأکید دارد.
بنابراین، من مطمئن هستم که میتوانیم به این استراتژی به روشهای قابل اندازهگیری دست پیدا کنیم که منجر به بهبود انعطافپذیری مالی شود.
چارچوب حمایت از مصرف کننده مالی
و، اگرچه ما فقط استراتژی ملی جدید را در ماه جولای منتشر کردیم، اما خوشحالم که گزارش دهم که در حال حاضر به یک نقطه عطف مهم در تقویت حمایت از مصرف کننده دست یافته ایم، که یکی از اولویت های استراتژی است.
در ماه اوت، مقررات حمایتی از چارچوب حمایت مالی از مصرف کننده قانون بانک منتشر شد و این قانون مهم را در ژوئن آینده به اجرا در خواهد آورد.
چارچوب حمایت مالی از مصرف کننده در مورد توانمندسازی بیشتر و حمایت از مصرف کنندگان است و شامل بیش از 60 ماده جدید است.
این یک خبر عالی برای کانادایی ها است و نشان دهنده اوج تلاش چندین ساله FCAC و دولت فدرال برای پیشرفت حمایت از مصرف کننده است.
من به نقشی که FCAC در این پیشرفت مثبت ایفا کرد افتخار می کنم.
نتیجه
چالش من با آژانس خودم، شما و همه شرکای ما در اکوسیستم سواد مالی این است: بیایید با هم روی این استراتژی ملی کار کنیم تا نتایج بهتری برای مصرف کنندگان ایجاد کنیم.
کار جمعی ما در زمینه سواد مالی مهمتر از همیشه است.
امیدوارم موافق باشید که این زمان هیجان انگیزی برای عضویت در جامعه آموزش مالی است.
همه ما نقش مهمی داریم.
با هم، می توانیم تغییری ایجاد کنیم که مهم است!
.
لینک منبع : هوشمند نیوز
آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه |
مدیریت حرفه ای کافی شاپ | حقوقدان خبره | سرآشپز حرفه ای |
آموزش مجازی تعمیرات موبایل | آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو | آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک |
برچسب ها :آژانس مصرف کننده مالی کانادا ، امور مالی شخصی ، پول و امور مالی ، سخنرانی ها ، عمومی ، کانادا
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰