سختی بیت کوین برای سومین بار در شش هفته افزایش می یابد، ماینرها با هشریت بالا ناامید می مانند – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] در 23 مارس 2023، بیت کوین پس از دو افزایش قبلی در ماه گذشته، با 7.56 درصد افزایش، افزایش دشواری دیگری را تجربه کرد. در حال حاضر، ماینرهای بیت کوین از افزایش ها منصرف نشده اند، زیرا هش ریت شبکه با 346 اگزاهش در ثانیه (EH/s) افزایش یافته است. نرخ هش بیت کوین علیرغم

کد خبر : 338190
تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
سختی بیت کوین برای سومین بار در شش هفته افزایش می یابد، ماینرها با هشریت بالا ناامید می مانند – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

در 23 مارس 2023، بیت کوین پس از دو افزایش قبلی در ماه گذشته، با 7.56 درصد افزایش، افزایش دشواری دیگری را تجربه کرد. در حال حاضر، ماینرهای بیت کوین از افزایش ها منصرف نشده اند، زیرا هش ریت شبکه با 346 اگزاهش در ثانیه (EH/s) افزایش یافته است.

نرخ هش بیت کوین علیرغم افزایش 7.56 درصدی اخیر دشواری بالا باقی می ماند

تا زمان نگارش، بیش از 1700 بلاک تا هدف گذاری مجدد سختی بعدی در 5 آوریل 2023 باقی مانده است. علیرغم افزایش سختی در 23 مارس در ارتفاع بلوک 782208، هش ریت همچنان بالاست و بازه های بلاک همچنان سریعتر از 10 دقیقه است. میانگین. انتظار می رود تغییر در 5 آوریل حدود 6.9٪ بیشتر باشد، زیرا زمان بلوک بین نه دقیقه و 21 ثانیه و نه دقیقه و 14 ثانیه بوده است.

سختی بیت کوین برای سومین بار در شش هفته گذشته افزایش می یابد، ماینرها با هشریت بالا ناامید می مانند

افزایش در ارتفاع بلوک 782208 7.56 درصد بیشتر از سختی دو هفته قبل بود. قبل از آن، در 24 فوریه 2023، در ارتفاع بلوک 778176، درجه سختی 9.95٪ افزایش یافت و در 10 مارس 2023، در ارتفاع بلوک 780،192، درجه سختی 1.16٪ افزایش یافت. این به این معنی است که در شش هفته گذشته، استخراج‌کنندگان بیت‌کوین با سه افزایش سختی متوالی مواجه شده‌اند که در مجموع به 18.67 درصد رسیده است.

در حال حاضر، سختی 46.84 تریلیون است و تنها 3.16 تریلیون هش با رسیدن به مرز 50 تریلیون برای اولین بار فاصله دارد. اگر افزایش 6.9 درصدی فعلی محقق شود، تا 5 آوریل 2023، دشواری می تواند به 53.74 تریلیون برسد. آمارها نشان می دهد که درآمد مارس بیت کوین ممکن است کمی کمتر از ۶۱۳ میلیون دلار در ماه فوریه باشد. داده های ماهانه ناقص نشان می دهد که استخراج کنندگان از اول مارس 561 میلیون دلار جمع آوری کرده اند.

در سه روز گذشته، 488 بلوک BTC استخراج شد که Foundry USA 149 مورد از آنها را کشف کرد. هش ریت Foundry در طول سه روز حدود 105.71 EH/s یا 30.53 درصد از کل هش ریت شبکه بیت کوین است. پس از Foundry، Antpool (73.78 EH/s)، F2pool (51.79 EH/s)، Binance Pool (34.76 EH/s) و Viabtc (31.93 EH/s) قرار دارند. Foundry و Antpool با هم 51.84 درصد از هش ریت جهانی بیت کوین را در اختیار دارند.

برچسب ها در این داستان

الگوریتم، Antpool، Binance Pool، Bitcoin، Bitcoin Miners، استخراج بیت کوین، Block Height، Blockchain، BTC Mining، Cryptocurrency، ارز، غیرمتمرکز، افزایش دشواری، دیجیتال، رمزگذاری، F2Pool، مالی، ریخته گری ایالات متحده، Hashrate، سرمایه گذاری، بازار، استخراج استخراج بیت کوین، استخراج بیت کوین، شبکه، همتا به همتا، درآمد، پاداش، مقیاس پذیری، امنیت، فناوری، تجارت، تراکنش، ViaBTC، مجازی

فکر می کنید با ادامه افزایش سختی، آینده برای استخراج کنندگان بیت کوین چه خواهد بود؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.