سبک لباس پوشیدن پارسا پیروزفر
وبسایت چیبپوشم: پارسا پیروزفر بازیگر خوش چهره و جذاب و حرفهای سینما و تلویزیون در ۲۲ شهریور ۱۳۵۱ چشم به جهان گشود. تحصیلات پارسا پیروزفر در زمینه نقاشی بوده است. در این مقاله به بررسی استایل و نحوه پوشش این بازیگر خواهیم پرداخت. بیوگرافی پارسا پیروزفر متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۱ است. در طی سالهای ۱۳۶۳
وبسایت چیبپوشم: پارسا پیروزفر بازیگر خوش چهره و جذاب و حرفهای سینما و تلویزیون در ۲۲ شهریور ۱۳۵۱ چشم به جهان گشود. تحصیلات پارسا پیروزفر در زمینه نقاشی بوده است. در این مقاله به بررسی استایل و نحوه پوشش این بازیگر خواهیم پرداخت.
بیوگرافی
پارسا پیروزفر متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۱ است. در طی سالهای ۱۳۶۳ تا ۱۳۶۹ هنگامی که در مدرسه به تحصیل مشغول بود، همزمان به طراحی کامیک استریپ و طرحهای گرافیکی پرداخت که هرگز آنها را انتشار نداد. سال ۱۳۶۹ در رشته ریاضی فیزیک از دبیرستان فارغالتحصیل و در سال ۱۳۷۰ در دانشگاه هنرهای زیبای تهران در رشته نقاشی به تحصیل مشغول شد. وی همان زمان در دانشگاههای مختلف به روی صحنه رفت و سال ۱۳۷۲ در اولین نقش سینماییاش، در نقش کوتاهی در فیلم پری ساخته داریوش مهرجویی حضور پیدا کرد.
در سال ۱۳۷۴ دوره بازیگری را در مؤسسه هنرهای نمایشی استاد سمندریان پشت سر گذاشته و در سال ۱۳۸۰ نمایش هنر اثر یاسمینا رضا را به روی صحنه برد. در طی سالهای ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۴ در مؤسسه فرهنگی هنری کارنامه و دانشگاه علامه طباطبائی و همچنین در سال ۱۳۸۶ در مؤسسه فیلم سازی هیلاج به تدریس بازیگری پرداخت. او در سال ۱۳۸۲ برای بازی در فیلم «مهمان مامان» جایزه بازیگری هشتمین جشن خانه سینما را دریافت کرد.
او از زمان دانشآموختگی از دبیرستان تا کنون در زمینههای مختلفی از جمله گرافیک و تصویرسازی، مجسمهسازی، ساختن بنرهای تبلیغاتی، دوبله و همچنین شرکت در نمایشنامههای رادیویی تجربه کسب کرده است. پیروزفر همچنین در تعدادی نمایش ویژه کودکان به صورت نوار کاست نیز همکاری داشتهاست. پارسا پیروزفر از جمله بازیگرانی است که تا به حال با هیچ روزنامه، مجله و یا رسانهای مصاحبه نکرده است. حتی در سریال در چشم باد که نقش اول و اصلی را داشت در مراسم تقدیر از عوامل سریال که از سوی صدا و سیما ایران تدارک دیده شده بود شرکت نکرد.
فعالیت در خارج از ایران
پارسا پیروزفر در سال ۱۳۹۴ نمایش «ماتریوشکا» براساس ۶ داستان کوتاه از آنتوان چخوف را در لسآنجلس آمریکا و شهرهای تورنتو و مونترال کانادا به روی صحنه برد.
تیپ پارسا پیروزفر
او را در پشت صحنه کمتر دیده ایم، ولی در همان موارد کم هم عادت به تیپهای رسمی ندارد (بر خلاف جلوی دوربین که اکثرا نقشهای کلاسیک را بازی میکند و تیپ رسمی روی تن او مشاهده میشود) پولوشرت از مواردی است که بیشتر مواقع پشت دوربین بر تن دارد و برای فصول سرد هم بارانیش را به همراه تیشرت یا همان پولوشرت بهتن میکند.
ساده پوش است و سعی میکند تیپهای ساده در عین حال شیک داشته باشد. جلوی دوربین یا در تئاترهایش که “ماتریوشکا” جدیدترین آنهاست و تا چندی قبل آن را اجرا میکرد تیپ رسمی از جمله کت و شلوارهای سه تکه به همراه جلیقه را روی تنش به وفور دیده ایم. از آنجایی که هیکلش مناسب است این تیپها نیز شدیدا به او میآیند.
عینکی نیست، ولی عینکهای طبی و آفتابی هم روی صورت او به خوبی مینشینند. در اکسسوریهای تیپ رسمیش بعضا استفاده از ساس بند را میبینیم که در مواقع نیاز آن را به کمربند ترجیح میدهد.
فرم صورت پارسا پیروزفر به گونه ایست که اگر ریشش را کاملا بتراشد با اینکه شدیدا از سن او کاسته میشود، ولی برای صورتش مناسب است. اخیرا سعی در بلند کردن ریش دارد و این مدل نیز تناسب نسبی با صورت وی دارد. پیشانی بلند و رنگ چشمانش باعث شده اند که موی بلند و لخت نیز مناسب سر او باشد.
برای این کارگردان و بازیگر موفق کشورمان آرزوی موفقیت روزافزون داریم.
آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه |
مدیریت حرفه ای کافی شاپ | حقوقدان خبره | سرآشپز حرفه ای |
آموزش مجازی تعمیرات موبایل | آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو | آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک |
برچسب ها :استایل سلبریتی ها ، استایل مردانه ، بررسی استایل ، پارسا پیروزفر ، مد و پوشاک
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰