سبد جامع خدمات ارزی بانک دی، یک مزیت رقابتی استراتژیک است

به گزارش اقتصادآنلاین، نادر حسن پور در نشست برخط با روسا و معاونان شعب ارزی این بانک دی که با هدف تبیین اهداف و سیاست‌های سال ۱۴۰۰ در حوزه خدمات ارزی برگزار شد، با اشاره به اقدامات بانک دی در توسعه بازار خدمات ارزی گفت: در راستای استراتژی توسعه بازار، اکنون سبد خدمات ارزی بانک کامل

کد خبر : 67141
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶
سبد جامع خدمات ارزی بانک دی، یک مزیت رقابتی استراتژیک است


به گزارش اقتصادآنلاین، نادر حسن پور در نشست برخط با روسا و معاونان شعب ارزی این بانک دی که با هدف تبیین اهداف و سیاست‌های سال ۱۴۰۰ در حوزه خدمات ارزی برگزار شد، با اشاره به اقدامات بانک دی در توسعه بازار خدمات ارزی گفت: در راستای استراتژی توسعه بازار، اکنون سبد خدمات ارزی بانک کامل شده است که امیدواریم با بازاریابی هدفمند و هوشمندانه شعب شاهد توسعه سهم بازار بانک در درآمدهای کارمزدی و غیرمشاع باشیم.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در حوزه ارزی به‌زودی مجوز ارائه خدمات ارزی در ۵۰ درصد شعب تهران و تمامی شعب استانی بانک دی دریافت می‌شود که این اقدام گام بلندی در ارائه خدمات به مشتریان است.

حسن‌پور با اشاره به کمبود نیروی تخصصی ارزی در شعب گفت: اولویت این معاونت برای تکمیل نیروی انسانی شعب ارزی، استفاده از توانمندی نیروهای بدنه بانک است تا با شناسایی، جذب و آموزش نیروهای توانمند در بخش ارزی بتوانیم شاهد ارائه خدمات حرفه‌ای به مشتریان باشیم.

معاون امور بین‌الملل بانک دی، بازاریابی رابطه‌مند را رمز موفقیت شعب در جذب مشتریان جدید در بخش ارزی دانست و تصریح کرد: در نظام بانکداری نوین جهانی، بازاریابی رابطه‌مند به یک رکن اساسی بانکداری تبدیل شده است به گونه‌ای که بانک‌ها با برقراری یک رابطه صمیمی و دوستانه با مشتری و پاسخگویی سریع به نیازها و انتظارات وی، تعهد و وفاداری مشتری را به برند خود تعمیق می‌بخشند و به عنوان یک مشاور امین، در یک رابطه طولانی‌مدت با مشتری، مجموعه خدمات ریالی و ارزی خود را به مشتری ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت نظام بانکی در فعالیت‌های اقتصادی کشور گفت: اقتصاد کشور ما مبتنی بر نظام بانکی است اما هزینه‌های خدمات بانکی در زمینه ارائه اعتبارات و تسهیلات به مشتریان در نظام بانکی در مقایسه با سایر بازارهای مالی بسیار ناچیز است که این مسأله یک فرصت استثنایی برای بانک‌ها است تا با ارائه سبد جامعی از خدمات خود به تولیدکنندگانی که به دنبال تأمین سرمایه هستند، به بازاریابی و جذب مشتریان جدید بپردازند.

حسن‌پور با اشاره به اقدامات انجام شده در معاونت امور بین‌الملل بانک دی گفت: در ماه‌های اخیر با اقدامات انجام شده تعدادی از پتروشیمی‌ها به عنوان مشتری جدید جذب بانک دی شده‌اند و همچنین تعداد کارگزاری‌های خارجی و تراستی‌های بانک نیز افزایش پیدا کرده است.

معاون امور بین‌الملل بانک دی در پایان با اشاره به هدفگذاری جدید این بانک در سال ۱۴۰۰ گفت: سهم شعب در جذب مشتریان و میزان افزایش درآمدهای ارزی سال ۱۴۰۰ تدوین شده است که به همراه بسته اعتباری جدید به زودی به شعب ابلاغ خواهد شد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.