به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی سایپا یدک، سازمان خدمات پس از فروش سایپا در این نمایشگاه، فرهنگ سازی در خصوص استفاده از قطعات اصلی و معرفی آخرین دستاوردهای خود در زمینه خدمات پس از فروش را محور فعالیت های خود قرار داده است.
سایپایدک در نمایشگاه قطعات خودرو رویکرد آموزش را هم مد نظر قرار داده است و با ارائه جدیدترین کتابها و تالیفات آموزش فنی، به پرسشهای بازدیدکنندگان پاسخ می دهد.
معرفی خدمات نوین در قالب کارت طلایی و قطعات آپشن نیز از جمله اقدامات سایپایدک در این نمایشگاه است.
۲۲۳۲۲۹
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰