سایت های اجاره خانه در آمریکا

  هزینه اجاره خانه در آمریکا چقدر است؟ هزینه اجاره خانه در آمریکا می‌تواند تأثیر مستقیمی بر روی شرایط مالی شما داشته باشد. از مهاجرت تحصیلی به آمریکا گرفته تا کاری و روش­های دیگر، هزینه اجاره خانه یکی از مهم­ترین بخش­هایی است که باید به آن توجه داشت. با توجه به آمار سال 2024، هم اکنون میانگین

کد خبر : 493416
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
سایت های اجاره خانه در آمریکا


 

هزینه اجاره خانه در آمریکا چقدر است؟

هزینه اجاره خانه در آمریکا می‌تواند تأثیر مستقیمی بر روی شرایط مالی شما داشته باشد. از مهاجرت تحصیلی به آمریکا گرفته تا کاری و روش­های دیگر، هزینه اجاره خانه یکی از مهم­ترین بخش­هایی است که باید به آن توجه داشت. با توجه به آمار سال 2024، هم اکنون میانگین اجاره خانه در آمریکا $1,563 در ماه است که این رقم نسبت به سال گذشته 0.8 درصد افزایش داشته است.

در میان ایالت­های این کشور، سه ایالت وایومینگ (Wyoming)، ورمونت (Vermont) و ویرجینیا (Virginia) بیشترین درصد افزایش اجاره خانه در آمریکا را داشته‌اند؛ به‌طوری‌که وایومینگ با افزایش 5.3 درصدی در رتبه اول، ‌ ورمونت با 4.5 درصد و میانگین اجاره خانه $1,781 در ماه در رتبه دوم و ویرجینیا با 4.2 درصد افزایش و میانگین اجاره خانه $1,761 در رتبه سوم گران‌ترین ایالت‌ها قرار گرفته‌اند.

از طرفی اگر بودجه محدودی دارید و برای مثال به دنبال اجاره خانه مناسب برای دانشجو هستید، بهتر است به سراغ ایالت‌هایی مانند وست ویرجینیا (West Virginia)، اوکلاهاما (Oklahoma) و داکوتای شمالی (North Dakota) بروید. در حال حاضر اجاره خانه در آمریکا در ایالت وست ویرجینیا $880 در ماه است که نسبت به سال قبل 3.7 درصد افزایش‌یافته است. همچنین هزینه اجاره خانه در آمریکا در ایالت‌های اوکلاهاما و داکوتای شمالی به ترتیب با $881 و $910 در ماه، رشد 2.9 درصدی و 4 درصدی را تجربه می‌کنند.

هزینه اجاره خانه در آمریکا به تفکیک ایالت

در جدول زیر میانگین هزینه اجاره خانه در آمریکا را به تفکیک ایالت آورده‌ایم.

ایالت

میانگین اجاره در ماه

متراژ تقریبی

Alabama

$1,040

69 متر

Alaska

$1,257

58 متر

Arizona

$1,353

62 متر

Arkansas

$913

62 متر

California

$2,151

60 متر

Colorado

$1,650

64 متر

Connecticut

$1,790

67 متر

Delaware

$1,465

70 متر

District of Columbia

$2,284

64 متر

Florida

$1,674

67 متر

Georgia

$1,428

71 متر

Hawaii

$1,807

48 متر

Idaho

$1,327

64 متر

Illinois

$1,597

63 متر

Indiana

$1,068

65 متر

Iowa

$938

61 متر

Kansas

$1,029

65 متر

Kentucky

$1,037

64 متر

Louisiana

$1,036

65 متر

Maine

$1,595

58 متر

Maryland

$1,660

68 متر

Massachusetts

$2,509

67 متر

Michigan

$1,100

65 متر

Minnesota

$1,295

65 متر

Mississippi

$952

67 متر

Missouri

$1,090

65 متر

Montana

$1,371

58 متر

Nebraska

$1,044

69 متر

Nevada

$1,350

66 متر

New Hampshire

$1,755

62 متر

New Jersey

$2,009

68 متر

New Mexico

$1,151

62 متر

New York

$2,592

59 متر

North Carolina

$1,352

69 متر

North Dakota

$910

65 متر

Ohio

$1,034

62 متر

Oklahoma

$881

64 متر

Oregon

$1,475

62 متر

Pennsylvania

$1,484

64 متر

Rhode Island

$1,744

68 متر

South Carolina

$1,385

70 متر

South Dakota

$975

64 متر

Tennessee

$1,350

68 متر

Texas

$1,266

66 متر

Utah

$1,397

65 متر

Vermont

$1,781

63 متر

Virginia

$1,761

68 متر

Washington

$1,809

63 متر

West Virginia

$880

61 متر

Wisconsin

$1,186

67 متر

Wyoming

$1,086

62 متر

همچنین خوب است توجه داشته باشید که اجاره خانه در آمریکا وابستگی مستقیمی بر نوع آپارتمان دارند. به‌صورت کلی شما می‌توانید استودیو یا خانه‌هایی با یک اتاق، دو اتاق و سه اتاق‌خواب و یا حتی بیشتر اجاره کنید. استودیوها به‌خاطر هزینه کمتر عموماً به‌عنوان خانه مناسب برای دانشجو شناخته می‌شوند. درهرصورت، تفاوت قیمتی اجاره خانه در آمریکا به تفکیک نوع آپارتمان به‌صورت زیر است:

نوع آپارتمان

اجاره‌بها در ماه

متراژ

استودیو

$1,566

43 متر

آپارتمان تک خوابه

$1,563

65 متر

آپارتمان دوخوابه

$1,819

92 متر

آپارتمان سه‌خوابه

$2,220

120 متر

سایت ها و اپلیکیشن های اجاره خانه در آمریکا

خوشبختانه امروزه به دلیل بیشترشدن کسب‌وکارهای اینترنتی، سایت‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی برای یافتن موارد مرتبط با اجاره خانه در آمریکا وجود دارند. در این بخش به معرفی چند سایت پرکاربردی و معروف در زمینه املاک و مستغلات در آمریکا می‌پردازیم:

سایت Zillow

سایت Zillow یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های املاک در ایالات متحده است که پایگاه‌داده وسیعی از لیست‌های اجاره خانه در آمریکا را در سراسر کشور به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید به‌راحتی بر اساس معیارهای مختلف مانند هزینه اجاره خانه در آمریکا، مکان، تعداد اتاق‌خواب و همچنین سیاست‌های مرتبط با حیوانات خانگی، منزل مدنظر خود را پیدا کنید.

زیلو یک ابزار بسیار قدرتمند و کاربردی برای یافتن خانه مناسب برای دانشجو، خانواده و افرادی است که همراه خود حیوان خانگی دارند. با این سایت شما به بیش از 130 میلیون کیس خرید و اجاره دسترسی خواهید داشت. همچنین شما می‌توانید با خواندن نظرات و مطالب این سایت درباره محله‌ها، رتبه بندی مدارس و امکانات محلی آن منطقه اطلاعات دقیقی کسب کنید که برای مهاجران بسیار ضروری است.

 

سایت Zillow

 

سایت Realtor

سایت Realtor یکی دیگر از سایت‌های پیشرو اجاره خانه در آمریکا است که اطلاعات دقیق و به‌روزی را درباره املاک این کشور در مناطق مختلف ارائه می٬کند. این سایت بر روی جمع‌آوری لیست دقیق از اماکن قابل خریداری و اجاره در آمریکا متمرکز شده است و طراحی آن به‌نوعی صورت‌گرفته است که مهاجران می‌توانند به‌راحتی میان گزینه‌های مختلف جست‌وجو کنند و خانه‌هایی را پیدا کنند که با نیازهای آن‌ها سازگار هستند.

همچنین شما می‌توانید منابع و مقالات مفیدی را در خصوص جزئیات اجاره خانه در آمریکا، نحوه یافتن خانه ارزان در آمریکا و طریقه پیداکردن خانه مناسب برای دانشجو در این سایت پیدا کنید.

سایت Trulia

یکی دیگر از سایت های اجاره خانه در آمریکا، سایت ترولیا Trulia است. این سایت نه‌تنها فهرست کاملی از املاک در دسترس برای خرید و اجاره را ارائه می‌کند؛ بلکه مطالبی درباره محله مدنظر نیز منتشر کرده است که به شما برای تصمیم‌گیری در خصوص اجاره، بینش دقیق‌تری می‌دهد.

همچنین شما می‌توانید در این سایت، درباره میزان جرم و جنایت، وضعیت مدارس و نظرات اهالی محله مطالعه کنید تا بتوانید ایمنی مکان را نسبت به موقعیت خود بسنجید و بهتر تصمیم بگیرید. علاوه بر این، سایت ترولیا با ارائه نقشه‌های تعاملی منطقه به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند امکانات نزدیک به محل زندگی خود را مانند پارک‌ها، فروشگاه‌های مواد غذایی و همچنین ایستگاه‌های حمل‌ونقل عمومی را به‌خوبی پیدا کنند.

 

سایت Trulia

 

سایت Apartments

سایت Apartments یکی دیگر از سایت های اجاره خانه در آمریکا است که برای پیداکردن نمونه منازل مناسب با موقعیت شما بسیار کاربردی است. در این سایت شما می‌توانید لیست اجاره آپارتمان‌ها و خانه‌هایی که در آن‌ها چند خانواده زندگی می‌کنند را پیدا کنید. این خانه‌ها به شما کمک می‌کنند بتوانید هزینه اجاره خانه در آمریکا را کاهش دهید و در فضاهای کوچک‌تر همراه با افراد محلی زندگی کنید.

همچنین در این سایت شما مطالبی را خواهید یافت که به شما توضیح می‌دهند که وضعیت اجاره خانه در آمریکا به نسبت شهر به شهر چقدر می‌تواند تفاوت داشته باشد.

سایت FSBO

یکی دیگر از سایت‌های بسیار مناسب برای مهاجران در زمینه اجاره خانه در آمریکا سایت FSBO است. اصلی‌ترین نقطه قوت استفاده از این سایت، این است که شما می‌توانید خانه‌هایی را پیدا کنید که توسط مالک برای فروش یا اجاره گذاشته شده‌اند. در این سایت مالکان بدون دخالت مشاورین املاک، خانه خود را فهرست می‌کنند و متقاضیان نیز می‌توانند با استفاده از این سایت به‌صورت مستقیم با خود مالک وارد مذاکره شوند.

مزایای استفاده از این سایت و ارتباط مستقیم با مالک این است که عموماً مذاکرات شما در خصوص هزینه اجاره خانه در آمریکا و شرایط اجاره منعطف‌تر می‌شود و می‌تواند با حذف‌کردن پول واسط و کمیسیون املاک، یک‌قدم به به‌دست‌آوردن یک خانه ارزان در آمریکا نزدیک‌تر شوید.

سایت redfin

سایت redfin یکی دیگر از سایت‌های معروف در زمینه اجاره خانه در آمریکا است. این سایت در اصل یک کارگزاری املاک است که پلتفرمی جامع را برای یافتن لیست اجاره خانه، در کنار نمونه‌های قابل‌خرید ارائه می‌کند. طراحی سایت به‌گونه‌ای صورت‌گرفته است که شما می‌توانید در هر نمونه، توضیحات دقیق ملک را همراه با عکس­های باکیفیت و تورهای مجازی داخل خانه مشاهده کنید.

طراحی این سایت به‌نوعی نوآورانه است؛ به‌طوری‌که با ارائه اطلاعات مختلف به کاربران اجازه می‌دهد تا روندهای بازار و تاریخچه قیمت گذاشته ملک‌های مختلف را مشاهده کنند. این مسئله می‌تواند به مهاجران برای درک چشم‌انداز اجاره خانه خود در آینده کمک کند.

سایت Coldwell Banker

Coldwell Banker نیز از قدیمی‌ترین و معتبرترین شرکت‌های املاک و مستغلات در ایالات متحده است. سایت این شرکت طیف گسترده‌ای از لیست‌های اجاره خانه در آمریکا را از طریق شبکه نمایندگان خود در ایالت‌های مختلف ارائه می‌دهد. این وب‌سایت همچنین دارای اطلاعات دقیقی درباره امکانات و وضعیت محله‌های مختلف است که به مهاجران کمک شایانی می‌کند.

علاوه بر اطلاعات، شما می‌توانید حتی از خدمات مذاکره و نوشتن اجاره‌نامه این شرکت استفاده کنید تا روند اجاره خانه در آمریکا برای شما آسان‌تر شود.

 

سایت Coldwell Banker

 

سایت Xome

از دیگر سایت‌های اجاره خانه در آمریکا می‌توان به سایت Xome اشاره کرد. این سایت با ارائه فیلترهای مختلف و معیارهایی مثل موقعیت مکانی و امکانات خاص، به شما کمک می‌کند تا انواع خانه‌های مناسب با شرایط خود را بیابید. همچنین در این وب‌سایت نظرات همسایگان محلی را می‌توانید مطالعه کنید و با ویژگی‌های آن موقعیت جغرافیایی بیشتر آشنا شوید.

از دیگر مزیت‌های این سایت اطلاعاتی است که درباره رتبه‌بندی مدارس، جاذبه‌های محلی و امکانات هر محله منتشر شده است که بینش بهتری به اجاره‌کنندگان می‌دهد. از طرفی، امکان مناقصه و مزایده نیز در این سایت مهیا شده است و شما می‌توانید قبل از شروع حراج، به برخی از مسکن‌ها دسترسی داشته باشید و به‌صورت الکترونیکی قراردادها را در داخل برنامه و سایت امضا کنید.

شرایط اجاره خانه در آمریکا

اجاره خانه در آمریکا حتی برای شهروندان این کشور نیز چالش‌برانگیز است چه رسد به یک مهاجر ایرانی. به همین دلیل بسیار مهم است که شما با شرایط اجاره خانه در آمریکا آشنا باشید. در واقع صاحب‌خانه‌ها از متقاضیان معیارهای خاصی را انتظار دارند تا ثابت شود که مستأجر قابل‌اعتماد است و نسبت به وسایل خانه و پرداخت به‌موقع هزینه اجاره خانه مسئولیت‌پذیر است.

مدارک لازم برای اجازه خانه در آمریکا

شما برای اینکه بتوانید یک خانه ارزان در آمریکا پیدا کنید یا حداقل منزلی را بیابید که با شرایط شما سازگار باشد، نیاز دارید تا در زمان درخواست یک سری مدارک را به مشاورین املاک و همچنین صاحبخانه نشان دهید. این مدارک عبارت‌اند از:

  1. مدارک شناسایی: یک فرم شامل عکس و کارت شناسایی و یا مدارکی مانند گواهینامه رانندگی که دارای اطلاعات شناسایی شما باشد.
  2. مدارک وضعیت مهاجرت: مدرکی که نشان دهد شما به‌صورت قانونی در آمریکا اقامت دارید. این مدرک می‌تواند ویزای شما باشد.
  3. مدارک مرتبط با درآمد و دارایی: مدرکی که نشان دهد شما می‌توانید ماهانه از پس هزینه‌هایی مانند اجاره خانه در آمریکا و هزینه‌های شارژ برآیید. این مدارک می‌تواند موجودی حساب بانکی، گزارش دارایی و یا حتی فیش حقوقی شما باشند. همچنین شما می‌توانید یک اسپانسر یا ضامن برای خود معرفی کنید که در صورت عدم پرداخت اجاره، این مبلغ از حساب وی کسر شود.
  4. توصیه‌نامه صاحب‌خانه قبلی: اگر این اولین باری نیست که به دنبال اجاره خانه در آمریکا هستید، بهتر است در زمان درخواست یک نامه از سمت صاحب‌خانه قبلی خود ارائه کنید تا اعتماد صاحب‌خانه جدید نسبت به شما جلب شود.
  5. فرم درخواست اجاره: عموماً یک فرم رسمی نیز از طرف صاحب‌خانه یا مشاورین املاک به شما ارائه می‌شود که باید آن را با اطلاعات شخصی جانبی پر کنید.

قرارداد اجازه خانه در آمریکا

قرارداد اجاره خانه در آمریکا از اهمیت بسیاری برخوردار است. فرق نمی‌کند که شما به دنبال خانه مناسب برای دانشجو هستید و یا به‌عنوان یک فرد شاغل به دنبال خانه می‌گردید، درهرصورت باید حواستان باشد که قرارداد اجاره‌نامه را به‌درستی تنظیم کنید. بهتر است قبل از امضای قرارداد ابتدا موارد زیر را به‌خوبی بررسی کنید:

  • مبلغ Deposit یا همان پول پیش به همراه نحوه و موعد بازپرداخت آن توسط صاحبخانه
  • روش پرداخت ماهانه هزینه اجاره خانه
  • بند و توضیحات تأخیر پرداخت در هزینه اجاره
  • تاریخ سررسید قرارداد اجاره
  • بند و توضیحات شرایط فسخ قرارداد
  • تعهدات پایان قرارداد برای طرفین معامله
  • شیوه پرداخت قبوض آب و برق و گاز (توسط شما یا توسط صاحبخانه)
  • بند و توضیحات مرتبط با شرایط نگهداری و تعمیرات

 

قرارداد اجازه خانه در آمریکا

 

نحوه پیداکردن خانه ارزان در آمریکا

اگر بتوانید شغلی در آمریکا دست‌وپا کنید، به‌راحتی می‌توانید از پس هزینه اجاره خانه در آمریکا بربیاید؛ اما به‌هرحال پیداکردن خانه ارزان در آمریکا می‌تواند به کاهش هزینه‌های ماهانه شما کمک کند. همچنین اگر دانشجو هستید، پیداکردن خانه مناسب برای دانشجو نیز در گرو پیداکردن یک خانه با اجاره مناسب است.

برای یافتن خانه ارزان در آمریکا ابتدا شما باید محاسبه کنید که با توجه به درآمدتان، چه نوع خانه‌ای با چه میزان اجاره مناسب شماست. با توجه به توصیه‌های اقتصادی، بهتر است میزان اجاره شما بیش از یک‌چهارم حقوق ماهانه شما را در برنگیرد.

نکاتی وجود دارد که با رعایت‌کردن آن‌ها قادر خواهید بود خانه ارزان در آمریکا پیدا کنید:

  1. از اپلیکیشن‌ها و سایت های اجاره خانه در آمریکا بهره بگیرید که هرروزه اطلاعات خود را آپدیت می‌کنند.
  1. به دنبال خانه‌هایی با متراژ کمتر باشید. در این شرایط بهتر است تا می‌توانید به دنبال استودیو باشید.
  1. خانه‌هایی که دور از مسیر حمل‌ونقل عمومی قرار دارند عموماً ارزان‌تر هستند. اگر برای شما مقدور است که هر روز بخشی از مسیر را پیاده یا با ماشین شخصی بروید، چنین خانه‌هایی برای شما بهترند.
  1. به دنبال آپارتمان‌های rent-controlled باشید. چنین آپارتمان‌هایی تحت نظر دولت هستند و دولت سیاست‌های محدودیت اجاره خانه را برای روی چنین خانه‌هایی اعمال می‌کند تا هزینه اجاره خانه در آمریکا بیش از حد نشود.
  1. آپارتمان‌های income-restricted را از دست ندهید. این خانه‌ها برای کسانی در نظر گرفته می‌شوند که درآمد سالانه آن‌ها از مبلغ مشخصی کمتر است.
  1. بهتر است در فصول ارزان سال به دنبال خانه باشید. امضای یک قرارداد یکسان در فصول سرد سال نسبت به فصول گرم سال، ارزان تر تمام می‌شود؛ چون کسی در نیمه زمستان اسباب‌کشی نمی‌کند.
  1. با صاحبخانه مذاکره کنید و کارتان را به بنگاه‌های املاک نسپارید. توضیح شرایط شما به‌عنوان مهاجر برای صاحبخانه، می‌تواند بر روی کاهش اجاره‌بها مؤثر باشد.
  1. با یک هم‌خانه اجاره را شریک شوید. با این کار، شما علاوه بر اجاره خانه، هزینه‌های جانبی منزل را هم کاهش می‌دهید.

نتیجه‌گیری

اجاره خانه در آمریکا یک روند دشوار است، اما شما می‌توانید با تحقیق و جست‌وجوی کافی به یک خانه ارزان در آمریکا برسید که هم بتوانید از پس مخارجش بر بیایید و هم در محیطی امن و مطمئن زندگی کنید. سایت‌ های اجاره خانه در آمریکا برای جست‌وجوی اولیه بهترین گزینه هستند؛ چرا که ساختار کسب‌وکار املاک در آمریکا به شما این امکان را داده است که از راه دور بتوانید منزل خود را بیابید. درهرصورت شما می‌توانید با درنظرگرفتن یک سری نکات، هوشمندانه‌تر عمل کنید؛ هرچند دریافت مشاوره در این زمینه، از یک مشاور املاک مقیم آمریکا خالی‌ازلطف نیست.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.