ساکنان یوکان از بهبود زیرساخت های جامعه بهره مند شوند

[ad_1] Haines Junction ، Yukon ، 4 آگوست 2021-سلامت ، ایمنی و رفاه یوکنرها از اولویت های اصلی دولتهای کانادا و یوکان است. سرمایه گذاری در زیرساخت های محلی هر دو دولت در این زمان بی سابقه به تحریک اقتصاد ، ایجاد مشاغل با درآمد خوب و رفع نیازهای جوامع شمالی کمک می کند. امروز

کد خبر : 94910
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰
ساکنان یوکان از بهبود زیرساخت های جامعه بهره مند شوند

[ad_1]

Haines Junction ، Yukon ، 4 آگوست 2021-سلامت ، ایمنی و رفاه یوکنرها از اولویت های اصلی دولتهای کانادا و یوکان است. سرمایه گذاری در زیرساخت های محلی هر دو دولت در این زمان بی سابقه به تحریک اقتصاد ، ایجاد مشاغل با درآمد خوب و رفع نیازهای جوامع شمالی کمک می کند.

امروز ، لری باگنل ، نماینده پارلمان یوکان ، به نمایندگی از خانم کاترین مک کنا ، وزیر امور زیربنایی و جوامع فدرال و ریچارد موستین ، وزیر خدمات اجتماعی یوکان ، اعلام کردند که برای 14 پروژه زیربنایی اجتماعی در سراسر یوکن ، بودجه مشترک تأمین می کنند. به

دولت کانادا بیش از 44.7 میلیون دلار در این پروژه ها از طریق جامعه ، جریان زیرساخت فرهنگ و تفریح ​​(CCRIS) ، جریان زیرساخت سبز (GIS) ، جریان زیرساختی روستاها و جوامع شمالی (RNIS) و تاب آوری COVID-19 سرمایه گذاری می کند. جریان زیرساخت (CVRIS) برنامه سرمایه گذاری در زیرساخت های کانادا. دولت یوکان بیش از 10.1 میلیون دلار برای این پروژه ها در نظر گرفته است.

این بودجه از توسعه فضاهای تفریحی مدرن و قابل دسترس حمایت می کند و خدمات آب آشامیدنی و فاضلاب کارآمدتر و قابل اطمینان تری را برای ساکنان یوکان ارائه می دهد. در میان پروژه های تأمین شده ، ارتقای زیرساخت های تخریب آب و فاضلاب در Haines Junction دسترسی به آب آشامیدنی را بهبود می بخشد و ظرفیت شهرداری را برای تصفیه و مدیریت فاضلاب افزایش می دهد. ارتقاء معابر و کوچه های سراسر شهرداری همچنین به ساکنان کمک می کند تا با خیال راحت تر و کارآمدتر رفت و آمد کنند.

پس از تکمیل ، این پروژه ها کیفیت و دسترسی به امکانات و خدمات را در جوامع یوکان به نفع ساکنان و بازدیدکنندگان بهبود می بخشد.

همه دستورات دولت به منظور همکاری یوکنرها برای سرمایه گذاری زیرساختی استراتژیک در جوامع سراسر قلمرو زمانی که بیشترین نیاز را دارند ، ادامه می دهند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.