سام بنکمن-فرید به جرایم جدید متهم شد در حالی که دادستان جزئیات معاملات غیرقانونی سیاسی را شرح می دهد

اتهامات بنکمن-فرید در آخرین کیفرخواستی که توسط دادستان های فدرال ارائه شده است، گسترش یافته است. دادستان های فدرال کیفرخواست جدیدی را برای سام بنکمن-فرید با چهار اتهام جنایی دیگر اعلام کردند. سند ادعای این اتهامات جدید با این ادعا شروع می شود که «حداقل از سال 2019 یا حدوداً تا نوامبر 2022 یا حدوداً

کد خبر : 324199
تاریخ انتشار : جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲:۵۲
سام بنکمن-فرید به جرایم جدید متهم شد در حالی که دادستان جزئیات معاملات غیرقانونی سیاسی را شرح می دهد



اتهامات بنکمن-فرید در آخرین کیفرخواستی که توسط دادستان های فدرال ارائه شده است، گسترش یافته است.

دادستان های فدرال کیفرخواست جدیدی را برای سام بنکمن-فرید با چهار اتهام جنایی دیگر اعلام کردند.

سند ادعای این اتهامات جدید با این ادعا شروع می شود که «حداقل از سال 2019 یا حدوداً تا نوامبر 2022 یا حدوداً در حدود نوامبر 2022، ساموئل بنکمن-فرید، a/k/a ‘SBF’، متهم، عملیات را خراب کرده است. از شرکت‌های ارز دیجیتالی که او تأسیس کرد و کنترل می‌کرد.»

علاوه بر اتهامات اولیه که SBF با آن مواجه است، دادستان ها ادعا می کنند که او همچنین به توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری بانکی و توطئه برای راه اندازی یک انتقال دهنده پول بدون مجوز نیز متهم است. پیش از این، SBF به تمام موارد زیر توسط دادگاه ناحیه جنوبی نیویورک در ایالات متحده متهم شده بود، از جمله:

  • توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری سیمی از مشتریان
  • کلاهبرداری سیمی از مشتریان
  • توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری از وام دهندگان
  • کلاهبرداری سیمی از وام دهندگان
  • توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری در کالاها
  • توطئه برای تقلب در اوراق بهادار
  • توطئه برای ارتکاب پولشویی
  • و توطئه برای فریب دادن ایالات متحده و نقض قوانین مالی کمپین.

این اتهامات به دنبال دستگیری او در ماه دسامبر در باهاما، پس از شکست فوق العاده بزرگ امپراتوری تبادل FTX صورت گرفت. این صنعت هنوز هم از تأثیرات تجاری و هم از بررسی های نظارتی که از آن زمان به بعد دنبال شده است، متزلزل است.

برخلاف وعده های بانکمن-فرید به مشتریان FTX مبنی بر اینکه صرافی از منافع آنها محافظت می کند و دارایی های آنها را جدا می کند، بانکمن-فرید به طور معمول از دارایی های مشتری FTX استفاده می کند تا سرمایه بدون بهره برای مخارج خصوصی خود و آلامدا فراهم کند و در این فرآیند مشتریان FTX را در معرض خطر قرار می دهد. این سند با اتهامات جدید ادعا می کند که به خطر عظیم و نامعلومی می رسد. علاوه بر این، در حالی که Bankman-Fried علناً ادعا کرد که FTX مستقل از معاملات ارزهای دیجیتال Alameda و سرمایه‌گذاری در شرکت‌های دیگر عمل می‌کند، با طراحی او، واقعیت چیز دیگری بود.

علاوه بر مسائل عملکردی FTX، کمک های مالی ادعایی غیرقانونی اکنون به تفصیل بیشتر می شود، با این کیفرخواست بررسی می شود که چگونه SBF از دیگران برای مشارکت در جنبش های سیاسی استفاده می کند که خود یا نهادهای تجاری اش به آنها وابسته نبوده است.

در این سند آمده است: “بانکمن-فرید باعث شد تا کمک های قابل توجهی در حمایت از نامزدهای هر دو احزاب سیاسی اصلی و در سراسر طیف سیاسی انجام شود.” «بانکمن-فرید»، با این حال، نمی‌خواست به‌عنوان یک حزب چپ‌گرا شناخته شود یا نامش به طور عمومی به نامزدهای جمهوری‌خواه الصاق شود. در مواردی که می خواست ارتباط خود را با کمک های خاص پنهان کند، بانکمن-فرید و دیگران دست به توطئه زدند و آن مشارکت ها را به نام [FTX executives] CC-1 و CC-2.

به عنوان بخشی از این طرح، کمک هایی به نام دو اهداکننده کاه FTX به نامزدهایی که لزوما از آنها حمایت نمی کردند یا نمی شناختند، هماهنگ شد. این کمک‌های کاه در عوض به منظور پیشبرد برنامه سیاسی SBF و در عین حال پوشش دادن به او برای جلوگیری از ارتباط با کمک‌های خاص و پنهان کردن اینکه منبع کمک‌ها در واقع آلامدا بوده است، انجام شد.

دادگاه مورد انتظار بانکمن-فرید برای اکتبر 2023 تعیین شده است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.