ساموئل جکسون تصاویری از بازگشت نیک فیوری به MCU را منتشر کرد

اخیرا ساموئل جکسون (Samuel L. Jackson) تصاویری از بازگشت نیک فیوری به MCU را منتشر کرده که در آن‌ها، ظاهرا خود را برای ایفای دوباره این نقش حاضر می‌کند. اولین بار هنگامی با شخصیت نیک فیوری در دنیای سینمایی مارول آشنا شدیم که او به سراغ تونی استارک رفت تا او را برای پروژه گروه

کد خبر : 89416
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۴۶
ساموئل جکسون تصاویری از بازگشت نیک فیوری به MCU را منتشر کرد


اخیرا ساموئل جکسون (Samuel L. Jackson) تصاویری از بازگشت نیک فیوری به MCU را منتشر کرده که در آن‌ها، ظاهرا خود را برای ایفای دوباره این نقش حاضر می‌کند.

اولین بار هنگامی با شخصیت نیک فیوری در دنیای سینمایی مارول آشنا شدیم که او به سراغ تونی استارک رفت تا او را برای پروژه گروه انتقام جویان دعوت کند. با این حال تلاش او برای دور هم جمع کردن یک تیم از ابرقهرمانان در این صحنه به اتمام نرسید و بعدها دیدیم که چطور او سپس به سراغ کاپیتان آمریکا و در نهایت چکش میولنیر (Mjolnir) ثور رفت تا او را هم به نحوی وارد این گروه برای دفاع از زمین کند. در واقع او مهم‌ترین نقش خود را به عنوان یک کارگردان در گروه شیلد (SHIELD) داشت که هدف آن هم مبارزه با تهدیدهای خارجی و مبارزه با بیگانه‌هایی است که قصد به چنگ آوردن زمین یا منابع آن را دارند. این در حالی است که جکسون، فیوری در نقش یک رئیس کل را به حدی خوب بازی کرده که هنوز هم پس از فروپاشی شیلد در جهان سینمایی مارول اکثر شخصیت‌ها و همچنین طرفداران او را به عنوان فردی می‌شناسند که باید از دستوراتش اطلاعت کنند!

با این حال ابتدا در فیلم Avengers: Infinity War شاهد پودر شدن او بودیم و سپس بعد از بازگشت او را در مراسم خاکسپاری تونی استارک مشاهده کردیم. اما شاید بیشترین و مهم‌ترین حضور فیوری در فیلم اسپین آف Captain Marvel بود؛ جایی که در آن جوان‌تر بوده و با کارول دنورز و اسکرال‌ها آشنا شد. اسکرال‌هایی که در فیلم Spider-Man: Far From Home به جای فیوری روی زمین حضور داشته و در آخرین صحنه می‌بینیم که خود نیک در فضا و مکانی نامشخص در حال گذراندن تعطیلات بازنشستگی است! اما آیا این به معنای پایان کار نیک فیوری در دنیای سینمایی مارول خواهد بود؟

بازگشت نیک فیوری احتمالا برای سریال Secret Invasion در نظر گرفته شده است



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.