ساعت کاری ادارات تغییر کرد!

به گزارش هوشمند نیوز به نقل از ایرنا، ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای از کاهش ساعت فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی منطقه سیستان به جز مراکز خدمات‌رسان و مراکز بهداشتی و درمانی در روز سه‌شنبه خبر داد. به گزارش روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، در این اطلاعیه که شامگاه دوشنبه منتشر

کد خبر : 494142
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۸
ساعت کاری ادارات تغییر کرد!



به گزارش هوشمند نیوز به نقل از ایرنا، ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای از کاهش ساعت فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی منطقه سیستان به جز مراکز خدمات‌رسان و مراکز بهداشتی و درمانی در روز سه‌شنبه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، در این اطلاعیه که شامگاه دوشنبه منتشر شد، آمده است: براساس تصمیم مدیریت بحران استانداری، با توجه به صدور هشدار هواشناسی و به دلیل وقوع توفان گرد و خاک و افزایش ریزگردها، فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و بیمه‌های منطقه سیستان (زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز) به جز مراکز خدمات‌رسان، مراکز بهداشتی و درمانی در روز سه‌شنبه ۲۰ شهریور ماه با ۲ ساعت تعجیل به پایان می‌رسد و کاهش ساعت کاری از طریق دورکاری جبران می‌شود.

براساس این گزارش، کارمندان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی که دارای سابقه قبلی و تایید شده بیماری‌های زمینه‌ای قلبی، تنفسی، ریوی و سخت درمان هستند در شهرستان‌های بیان شده به صورت دورکار فعالیت کاری خود را ادامه می‌دهند و این افراد با هماهنگی مدیر مجموعه مجاز به حضور نیافتن در محل کار هستند.

سرعت توفان در زابل به ۹۴ کیلومتر بر ساعت رسید
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید تا بیشینه ۹۴ کیلومتر بر ساعت امروز زابل را درنوردید.
محسن حیدری اظهار کرد: گرد و غبار حاصل از توفان شعاع دید افقی را به سه هزار متر در زابل کاهش داد همچنین در شهرستان زهک بیشینه سرعت باد به ۷۹ کیلومتر در ساعت رسید و دید افقی را در ایستگاه هواشناسی تا ۹۰۰ متر کاهش داد.

وی بیان کرد: تا روز سه‌شنبه در شمال سیستان و بلوچستان باد شدید و گردوخاک و نقاط مستعد توفان گردوخاک تداوم دارد، از چهارشنبه تا اواسط هفته آینده نیز این شرایط با شدت کمتر پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: روز‌های دوشنبه و سه شنبه در نواحی مرکزی، نوار شرقی و مرز غربی وزش باد با شدت کمتر نسبت به نواحی شمالی و افزایش غبار رخ خواهد داد.

وی به شهروندان توصیه کرد؛ از تردد غیر ضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان، در زمان غبار آلود شدن هوا خودداری و احتیاط در تردد‌های جاده‌ای و محافظت از گلخانه‌ها و محصولات انجام شود.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.