سازمان دیده بان تبلیغات بریتانیا، تبلیغات گمراه کننده کریپتو را سخت تر می کند

بینش های کلیدی: ASA یک اخطار اجرایی برای محدود کردن تبلیغات رمزنگاری «گمراه‌کننده» صادر کرده است. بیش از 50 شرکت، از جمله Coinbase، Crypto.com، Floki، اخطاریه درخواست بررسی تبلیغات خود را دریافت کرده اند. ASA در 2 می نظارت بعدی را انجام خواهد داد و عدم انطباق منجر به اقدامات شدید خواهد شد. بیش از

کد خبر : 182043
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
سازمان دیده بان تبلیغات بریتانیا، تبلیغات گمراه کننده کریپتو را سخت تر می کند


بینش های کلیدی:

  • ASA یک اخطار اجرایی برای محدود کردن تبلیغات رمزنگاری «گمراه‌کننده» صادر کرده است.
  • بیش از 50 شرکت، از جمله Coinbase، Crypto.com، Floki، اخطاریه درخواست بررسی تبلیغات خود را دریافت کرده اند.
  • ASA در 2 می نظارت بعدی را انجام خواهد داد و عدم انطباق منجر به اقدامات شدید خواهد شد.

بیش از 50 شرکتی که تبلیغ کرده اند رمزنگاری خدمات در بریتانیا با اجرای سختگیرانه از سوی تنظیم کننده تبلیغات بریتانیا مواجه است.

ASA به ممنوعیت تبلیغات کریپتو ادامه می دهد

روز سه‌شنبه، سازمان استانداردهای تبلیغاتی بریتانیا (ASA) پیامی را صادر کرد اطلاعیه اجرایی پیش از سرکوب قریب‌الوقوع «تبلیغات رمزنگاری گمراه‌کننده و غیرمسئولانه».

لیست 50 شرکتی که تحت دستورالعمل ASA قرار می گیرند شامل شرکت هایی می شود که قبلاً با آنها روبرو بوده اند احکام ASAرگولاتور به CoinDesk گفت. این شامل کوین بیس (سکه، بازوی eToro در بریتانیا، لونو، Crypto.com، و فلوکی، که اجرا شدوظیفه نشناس” تبلیغات در چشم ASA.

این اطلاعیه در مورد تبلیغات مربوط به ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین، اتریوم، دوج کوینو صرافی های رمزنگاری که انتقال، تجارت فروش و عرضه کریپتوها را ترویج می کنند.

طبق ASA اعلامیه، این یک اولویت “هشدار قرمز” است و شرکت های تنظیم شده باید تبلیغات خود را بررسی کنند و به قوانین تعیین شده توسط تنظیم کننده پایبند باشند. سازمان دیده بان گفت که بر پایبندی نظارت خواهد کرد و در صورتی که هیچ پیشرفتی از سوی شرکت ها مشاهده نشود، تحریم ها را اجرا خواهد کرد.

بریتانیا در حال سخت گیری بوده است چندین تبلیغ کریپتو به عنوان بخشی از ولگردی و ممنوعیت تبلیغات آن. رگولاتور ادعا می کند که تبلیغات در برجسته کردن ریسک سرمایه گذاری در کریپتو و استفاده از بی تجربگی مصرف کنندگان شکست خورده است.

در اوایل سال جاری، وزارت خزانه داری HM بریتانیا قوانینی را مطرح کند در تبلیغات مرتبط با رمزنگاری برای همسویی با سایر تبلیغات مالی مانند سهام، صندوق های سرمایه گذاری مشترک و سهام.

بدیهی است که هم دولت بریتانیا و هم تنظیم‌کننده تبلیغات تضمین می‌کنند که مصرف‌کنندگان از نوسانات آن محافظت می‌شوند و از نوسانات آن آگاه هستند، زیرا کریپتوها در بریتانیا نظارتی ندارند.

آنچه که تبلیغ‌کنندگان باید رعایت کنند

ASA دستورالعمل های خاصی را برای آن دسته از شرکت هایی که این اخطار را دریافت کرده اند، تعیین کرده است. این دستورالعمل ها بیان می کنند،

  1. تبلیغ‌کنندگان باید به‌صراحت اعلام کنند که کریپتوها در معرض نوسان هستند و در کشور نظارتی ندارند.
  2. شرکت‌ها نباید سرمایه‌گذاری‌های کریپتو را آسان، بی‌اهمیت یا مناسب برای همه تبلیغ کنند.
  3. تبلیغات کریپتو نباید با ایجاد ترس از دست دادن فرصت سرمایه گذاری، احساس فوریت را در ذهن مصرف کنندگان ایجاد کند.

به گفته گای پارکر، مدیر اجرایی ASA، رمزارزها در سال‌های گذشته «محبوبیت خود را افزایش داده‌اند». بنا به دلیل گفت:

ما نگران این هستیم که مردم با تبلیغات وسوسه شوند و بدون درک خطرات، پولی را که نمی توانند از دست بدهند، سرمایه گذاری کنند.

مرجع تبلیغات همراه با اداره رفتار مالی بریتانیا (FCA) در حصول اطمینان از اینکه همه تبلیغ‌کنندگان از دستورالعمل‌ها پیروی می‌کنند، کار می‌کند. پارکر خاطرنشان کرد که در صورت عدم رعایت آنها تحت اقدامات سختگیرانه قرار خواهند گرفت.

از سوی دیگر، FCA نیز در ممنوعیت تعدادی از فعالیت‌های مرتبط با رمزنگاری، از جمله فروش همه موارد، جهش داشته است. مشتقات ارزهای دیجیتال (از جمله اسکناس های مبادله ای) و اخیراً دستگاه های خودپرداز کریپتو.

FCA همچنین بزرگترین ارز دیجیتال جهان را راه اندازی کرد تبادل بایننسبا اشاره به اینکه این شرکت مجوز فعالیت در داخل کشور را ندارد.

«افراد باید مراقب هرگونه تبلیغی باشند که بازده سرمایه‌گذاری بالا را وعده می‌دهد و قبل از سرمایه‌گذاری تحقیقات بیشتری از جمله از طریق وب‌سایت InvestSmart FCA انجام دهند. دارایی‌های کریپتو کنترل نشده باقی می‌مانند و کسانی که در آن سرمایه‌گذاری می‌کنند باید آماده باشند که تمام پول خود را از دست بدهند.»

در بیانیه روز سه‌شنبه آمده است که شرکت‌هایی که خدمات رمزنگاری را تبلیغ می‌کنند تا ۲ می مهلت دارند تا اطمینان حاصل کنند که تبلیغات آنها دستورالعمل‌های جدید را رعایت می‌کنند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.