سازمان دیده بان بریتانیا از ارائه دهندگان دستگاه های خودپرداز کریپتو می خواهد که عملیات یا “اقدامات اجرایی چهره” را متوقف کنند – مقررات بیت کوین نیوز

سازمان نظارت بر رفتار مالی (FCA) به شرکت‌هایی که دستگاه‌های خودپرداز رمزنگاری را در این کشور اداره می‌کنند، گفته است که به طور غیرقانونی کار می‌کنند و بنابراین باید دستگاه‌های خود را خاموش کنند. FCA گفت، اپراتورهایی که به هشدار توجه نکنند با اقدامات اجرایی مواجه خواهند شد. ارائه دهندگان خودپرداز کریپتو به صورت غیرقانونی

کد خبر : 178286
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
سازمان دیده بان بریتانیا از ارائه دهندگان دستگاه های خودپرداز کریپتو می خواهد که عملیات یا “اقدامات اجرایی چهره” را متوقف کنند – مقررات بیت کوین نیوز


سازمان نظارت بر رفتار مالی (FCA) به شرکت‌هایی که دستگاه‌های خودپرداز رمزنگاری را در این کشور اداره می‌کنند، گفته است که به طور غیرقانونی کار می‌کنند و بنابراین باید دستگاه‌های خود را خاموش کنند. FCA گفت، اپراتورهایی که به هشدار توجه نکنند با اقدامات اجرایی مواجه خواهند شد.

ارائه دهندگان خودپرداز کریپتو به صورت غیرقانونی کار می کنند

ناظر بخش مالی بریتانیا، اداره رفتار مالی (FCA)، گفته است که از ارائه دهندگان خدمات دارایی های رمزنگاری شده که دستگاه های خودپرداز رمزنگاری را اداره می کنند، خواسته است تا «دستگاه های خود را خاموش کنند یا با اقدامات اجرایی مواجه شوند». سازمان دیده بان اصرار داشت که از آنجایی که هیچ یک از شرکت های رمزنگاری که ثبت کرده است برای راه اندازی دستگاه خودپرداز رمزنگاری تایید شده است، هر یک از این شرکت هایی که در بریتانیا فعالیت می کنند این کار را غیرقانونی انجام می دهند.

در بیانیه‌ای که در 11 مارس 2022 منتشر شد، FCA پیشنهاد کرد که تصمیم به تعقیب اپراتورهای خودپرداز رمزنگاری 81 دستگاه گزارش‌شده پس از صدور حکم علیه یکی از اپراتورهای خودپرداز رمزنگاری به نام Gidiplus گرفته شد.

بر اساس این بیانیه، Gidiplus از دادگاه عالی کشور می‌خواهد که به آن اجازه دهد تا زمانی که منتظر تصمیم‌گیری تجدیدنظر خود است، به تجارت ادامه دهد – درخواست تجدیدنظر علیه تصمیم FCA برای رد درخواست ثبت نام تحت مقررات پولشویی (MLR). با این حال، طبق گزارش‌ها، قاضی رسیدگی کننده به این پرونده تشخیص داد که «فقدان شواهدی مبنی بر اینکه Gidiplus چگونه تجارت خود را به شیوه‌ای کاملاً سازگار انجام می‌دهد وجود ندارد».

در همین حال، FCA اعلام کرد که دریافته است که حدود 110 شرکت رمزنگاری که در لیست شرکت های رمزنگاری ثبت نشده آن قرار داشتند، اکنون دیگر فعال نیستند. سازمان دیده بان بیانیه خود را با هشدار به مصرف کنندگان در مورد خطرات تجارت ارزهای دیجیتال به پایان می رساند. در بیانیه آمده است:

ما مرتباً به مصرف‌کنندگان هشدار می‌دهیم که دارایی‌های رمزنگاری‌شده تنظیم‌نشده و پرخطر هستند، به این معنی که افراد در صورت بروز مشکل، بعید به نظر می‌رسند که از هیچ گونه محافظتی برخوردار شوند، بنابراین مردم باید آماده باشند که در صورت سرمایه‌گذاری در آن، تمام پول خود را از دست بدهند.

موضع FCA در مورد استفاده از رمزارز برای فرار از تحریم ها

در همین حال، FCA در بیانیه‌ای متفاوت تصریح کرد که مقررات تحریم‌های مالی این کشور «بین دارایی‌های رمزنگاری و سایر اشکال دارایی‌ها تفاوتی قائل نمی‌شود». این ناظر افزود که هرگونه استفاده از دارایی‌های رمزنگاری شده برای دور زدن تحریم‌های اقتصادی، بر اساس مقررات پولشویی 2017 و مقرراتی که بر اساس قانون تحریم‌ها و مبارزه با پول شویی سال 2018 وضع شده است، به عنوان یک جرم کیفری شناخته می‌شود.

هشدار FCA در حالی است که نگرانی‌هایی مبنی بر تلاش شرکت‌های تحریم‌شده روسیه برای استفاده از دارایی‌های رمزنگاری شده برای فرار از تحریم‌ها ابراز می‌شود. با این وجود، سازمان دیده‌بان در بیانیه‌ای اعلام کرد که «قبلاً به همه شرکت‌های دارایی‌های رمزنگاری‌شده ثبت‌شده و آن‌هایی که دارای وضعیت ثبت موقت هستند، نامه نوشته است تا اعمال تحریم‌ها بر اشخاص و افراد مختلف را برجسته کند.»

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فرار را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.