ساخت مسکن مقرون به صرفه – Canada.ca

[ad_1] پس زمینه همه باید مکانی امن و مقرون به صرفه برای تماس با خانه داشته باشند. بودجه 2022 گام های مهمی برداشته است که خانه های بیشتری می سازد و مسکن را در سراسر کشور مقرون به صرفه تر می کند. 7 آوریل 2022 همه باید مکانی امن و مقرون به صرفه برای تماس

کد خبر : 189935
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۲۴
ساخت مسکن مقرون به صرفه – Canada.ca

[ad_1]

پس زمینه

7 آوریل 2022

همه باید مکانی امن و مقرون به صرفه برای تماس با خانه داشته باشند. بودجه 2022 گام های مهمی برداشته است که خانه های بیشتری می سازد و مسکن را در سراسر کشور مقرون به صرفه تر می کند. این شامل:

  • قرار دادن کانادا در مسیر دوبرابر ساختن مسکن در دهه آینده؛
  • کمک به کانادایی ها برای خرید اولین خانه خود؛
  • حمایت از خریداران و مستأجران؛
  • مهار اقدامات ناعادلانه که باعث افزایش قیمت مسکن می شود.
  • ادامه مبارزه با بی خانمان ها و حمایت از مقرون به صرفه بودن مسکن، به ویژه برای آسیب پذیرترین افراد؛ و
  • رفع نیازهای مسکن مردم بومی

حساب پس انداز خانه اول بدون مالیات

همانطور که قیمت خانه افزایش می یابد، هزینه پیش پرداخت نیز افزایش می یابد، که مانع بزرگی برای بسیاری از افراد به ویژه جوانان است که به دنبال داشتن خانه هستند.






راه اندازی صندوق جدید شتاب دهنده مسکن

ساخت مسکن بیشتر مستلزم سرمایه گذاری است، اما همچنین مستلزم تغییراتی در سیستم هایی است که از ساخت مسکن بیشتر جلوگیری می کند.





ساخت سریع مسکن جدید ارزان قیمت

واحدهای مسکونی با قیمت مقرون به صرفه اضافی به‌ویژه برای کسانی که بی خانمانی را تجربه می‌کنند یا در معرض خطر بی‌خانمان هستند، به فوریت مورد نیاز است.





یک مشوق خرید خانه برای اولین بار گسترده و انعطاف پذیرتر

برای مقرون به صرفه‌تر کردن مردم برای خرید خانه اول خود، دولت فدرال انگیزه خرید خانه برای اولین بار را معرفی کرد که به خریداران واجد شرایط برای اولین بار خانه اجازه می‌دهد تا هزینه‌های وام خود را با تقسیم هزینه خرید خانه با دولت کاهش دهند.





ممنوعیت سرمایه گذاری خارجی در مسکن کانادا

سال‌هاست که پول خارجی برای خرید املاک مسکونی وارد کانادا می‌شود و نگرانی‌ها در مورد تأثیر هزینه‌ها در شهرهایی مانند ونکوور و تورنتو و نگرانی‌ها در مورد قیمت‌گذاری کانادایی‌ها از بازار مسکن در شهرها و شهرستان‌ها در سراسر کشور افزایش می‌یابد.




ساخت فلیپرهای املاک سهم منصفانه خود را بپردازد

ورق املاک – خرید یک خانه و فروش آن به قیمت بسیار بیشتر از آنچه مدتی قبل برای آن پرداخت شده است – می تواند به طور ناعادلانه منجر به افزایش قیمت مسکن شود و برخی از افرادی که دست به ورق زدن املاک می زنند ممکن است سود خود را به طور نادرست گزارش کنند تا مالیات کمتری بپردازند. .






حمایت از پروژه های اجاره بها

تمهیدات اجاره بها می تواند با فراهم کردن زمان و حمایت بیشتر از مستاجران در مسیر مالکیت خانه، و با اجازه دادن به آنها برای زندگی و رشد در خانه هایشان، به کاهش موانع ناشی از افزایش قیمت مسکن کمک کند.





حرکت رو به جلو در منشور حقوق خریداران خانه

اقدامات ناعادلانه مانند پیشنهاد کورکورانه یا درخواست از خریداران برای چشم پوشی از حق بازرسی خانه می تواند روند خرید خانه را برای بسیاری از کانادایی ها استرس زاتر کند.




اعتبار مالیاتی بازسازی خانه چند نسلی

بسیاری از کانادایی‌ها سنت‌های زندگی مشترک در خانه‌های چند نسلی، با پدربزرگ‌ها، پدربزرگ‌ها، والدین، و فرزندان زیر یک سقف را دارند – که می‌تواند راه مهمی برای مراقبت از یکدیگر باشد.





نسل جدیدی از توسعه تعاونی مسکن

برای نسل‌ها، تعاونی‌ها مسکن باکیفیت و مقرون به صرفه را به کانادایی‌ها ارائه می‌دهند، در حالی که اعضای خود را از طریق مشارکت، توسعه شخصی و امنیت تصدی از طریق مدل مسکن جامعه‌محور خود توانمند می‌کنند.





سرمایه گذاری در مسکن برای جوامع بومی

دسترسی به مسکن ایمن و مقرون به صرفه برای بهبود سلامت و نتایج اجتماعی و تضمین آینده ای بهتر برای جوامع بومی و کودکان حیاتی است.





همراه با این سرمایه گذاری های جدید، دولت فدرال 2 میلیارد دلار از 20 میلیارد دلار ارائه شده را برای اصلاحات درازمدت برنامه خدمات کودکان و خانواده ملل اول اختصاص خواهد داد تا نیازهای مسکن کودکان ملل اول را پس از دستیابی به توافق نهایی حل و فصل، هدف قرار دهد.

این اقدامات در مجموع 6.3 میلیارد دلار در طول هفت سال برای بهبود و گسترش مسکن بومیان در کانادا به همراه خواهد داشت.


حمایت مستقیم از نیازمندان مسکن

مزایای مسکن کانادا به طور مشترک با استان ها و مناطق توسعه یافت و در سال 2020 با بودجه مشترک 4 میلیارد دلاری در طول هشت سال راه اندازی شد تا به کانادایی هایی که نیاز به مسکن دارند، حمایت مالی مستقیم ارائه کند.






دو برابر شدن اعتبار مالیاتی خریداران برای اولین بار خانه

دولت تشخیص می دهد که هزینه های بسته شدن قابل توجه مربوط به خرید خانه می تواند مانعی برای خریداران خانه برای اولین بار باشد، و اعتبار مالیاتی خریداران خانه برای اولین بار برای حمایت از کانادایی هایی که اولین خانه خود را خریداری می کنند، در نظر گرفته شده است. جامعه روستایی، حومه یا شهری.






تسریع ساخت و ساز و تعمیر مسکن برای کانادایی های آسیب پذیر

طی پنج سال گذشته، صندوق سرمایه گذاری مشترک مسکن ملی از ساخت و تعمیر 108000 واحد مسکونی برای آسیب پذیرترین کانادایی ها حمایت کرده است.





مسکن ارزان قیمت در شمال

جوامع شمالی کانادا به دلیل هزینه های ساخت و ساز بالاتر، فصول ساخت و ساز کوتاه تر، شکاف های زیرساختی و اثرات تغییرات آب و هوایی که در حال افزایش است، با نیازهای منحصر به فرد مسکن مواجه هستند، زیرا شمال تقریباً سه برابر نرخ گرمایش جهانی گرم می شود.






دو برابر شدن اعتبار مالیاتی دسترسی به خانه

سالمندان و افراد دارای معلولیت سزاوار این فرصت هستند که در خانه زندگی کنند و پیر شوند، اما نوسازی و ارتقاء که خانه ها را ایمن و قابل دسترس می کند می تواند پرهزینه باشد. اعتبار مالیاتی دسترسی به خانه برای جبران برخی از این هزینه ها پشتیبانی می کند.






حمایت های طولانی مدت برای پایان دادن به بی خانمانی

از طریق رسیدن به خانه: استراتژی بی خانمانی کانادا، دولت فدرال بیش از 3 میلیارد دلار برای رسیدگی به بی خانمان ها متعهد شده است، از جمله دوبرابر کردن بودجه سالانه برای چهار سال در پاسخ به همه گیری.




[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.