زنجیره Ethereum Beacon از 300 هزار اعتبار سنجی فراتر رفت، بیش از 28 میلیارد دلار در سپرده های اتر قفل شد – اخبار فناوری بیت کوین

[ad_1] پروتکل اتریوم به نقطه عطف دیگری رسیده است زیرا تعداد اعتبارسنجی‌های اتریوم 2.0 از 300000 فراتر رفته است. در زمان نگارش این مقاله، قرارداد اتریوم 2.0 دارای بیش از 9.6 میلیون اتر به ارزش بیش از 28.4 میلیارد دلار است. اعتبار سنجی زنجیره ای Ethereum Beacon از مرز 300000 عبور کرد مدت زیادی است

کد خبر : 172941
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲:۰۰
زنجیره Ethereum Beacon از 300 هزار اعتبار سنجی فراتر رفت، بیش از 28 میلیارد دلار در سپرده های اتر قفل شد – اخبار فناوری بیت کوین

[ad_1]

پروتکل اتریوم به نقطه عطف دیگری رسیده است زیرا تعداد اعتبارسنجی‌های اتریوم 2.0 از 300000 فراتر رفته است. در زمان نگارش این مقاله، قرارداد اتریوم 2.0 دارای بیش از 9.6 میلیون اتر به ارزش بیش از 28.4 میلیارد دلار است.

اعتبار سنجی زنجیره ای Ethereum Beacon از مرز 300000 عبور کرد

مدت زیادی است که شرکت‌کنندگان شبکه اتریوم (ETH) برای انتقال از سیستم اثبات کار (PoW) به پروتکلی که صرفاً بر الگوریتم اجماع اثبات سهام (PoS) متکی است، آماده می‌شوند.

جامعه اتریوم یک سیستم موازی را اجرا می کند که از PoW و PoS از طریق زنجیره Beacon استفاده می کند و در نهایت PoW حذف خواهد شد. ارزش اتریوم (ETH) از سال تا به امروز 107 درصد افزایش یافته و اتر در دو هفته گذشته 14.1 درصد افزایش یافته است. هزینه اعتبارسنجی امروز 32 اتر یا 94400 دلار با استفاده از نرخ ارز فعلی ETH است.

تعداد اعتبارسنجی‌های اتریوم 2.0 به تازگی از یک نقطه عطف فراتر رفته و از 28 فوریه به 300702 اعتبار رسیده است. در حال حاضر، قرارداد هوشمند اتریوم 2.0 دارای 9.68 میلیون سپرده اتر به ارزش بیش از 28.4 میلیارد دلار امروز است. سپرده ها به طور منظم هر روز به مبلغ دقیق 32 اتر در هر سپرده به قرارداد سپرده اضافه می شود.

زنجیره Beacon در دسامبر 2020 در جریان ارتقای Serenity اتریوم راه اندازی شد و دو نوع اعتبار سنجی مختلف به نام های پیشنهاد دهنده و تایید کننده وجود دارد. در حالی که پیشنهاد دهندگان ضرب بلوک های جدید را تقویت می کنند، یک گواهی کننده تراکنش های بلوک را تأیید می کند. به جای مجموعه ماینرهایی که پاداش بلوک اتریوم دریافت می کنند، اعتبار سنجی ها برای شرط بندی از طریق زنجیره Beacon پاداش دریافت می کنند.

سواحل هشرات اتریوم در اوج رکورد، یخچال پیکانی بمب سختی استخراج را به تاخیر می اندازد

در حال حاضر، استخرهای استخراج اتریوم در طول عمر شبکه اتریوم در بالاترین سطح کار می کنند. هش کلی اتریوم امروز 1.08 پتاهاش در ثانیه (PH/s) یا 1,082,043,832,616,262 هش در ثانیه (H/s) است. محاسبات هش ریت با استفاده از میانگین زمان بلوک اتر و سختی استخراج شبکه به دست می‌آیند.

در حالی که تعداد سپرده‌ها و اعتبارسنجی‌های ETH افزایش می‌یابد، هیچ کس دقیقاً در مورد زمان انتقال کامل به سیستم اتریوم 2.0 مبتنی بر PoS مطمئن نیست. در دسامبر 2021، یخچال آرو، بمب سختی ماینینگ را به تاخیر انداخت، که باعث می شد معدنچیان نتوانند از طریق PoW استخراج کنند. بمب دشواری یا انتقال با انگیزه به PoS تا ژوئن 2022 به تعویق افتاد.

برچسب ها در این داستان

Beacon Chain، اعتبار‌دهنده‌های Beacon Chain، تغییر اجماع، بمب دشواری، اعتبارسنجی ETH، ETH 2.0، Ether، Ether PoS، Ethereum (ETH)، اعتبارسنجی Ethereum 2.0، پروتکل اتریوم، Hashrate، PoS، انتقال PoS، PoW، PoW به PoS، فناوری ، اعتبار سنجی

نظر شما در مورد نقطه عطف اعتبارسنجی 300K اتریوم چیست؟ نظر شما در مورد تراکنش آتی به اتریوم 2.0 چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.