زمینه: تأمین مالی پروژه برای دو سازمان LGBTQ2

در 2 فوریه 2022، WAGE اعلام کرد تا سقف 800000 دلار برای دو پروژه LGBTQ2، بخشی از بودجه 15 میلیون دلاری پروژه LGBTQ2 اعلام شده در بودجه 2021، تامین مالی می کند. صندوق پروژه های LGBTQ2 صندوق پروژه‌ها از سازمان‌های غیرانتفاعی LGBTQ2 حمایت می‌کند تا پروژه‌های آگاهانه جامعه را توسعه دهند که به موانع سیستمی

کد خبر : 164424
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲
زمینه: تأمین مالی پروژه برای دو سازمان LGBTQ2


در 2 فوریه 2022، WAGE اعلام کرد تا سقف 800000 دلار برای دو پروژه LGBTQ2، بخشی از بودجه 15 میلیون دلاری پروژه LGBTQ2 اعلام شده در بودجه 2021، تامین مالی می کند.

صندوق پروژه های LGBTQ2

صندوق پروژه‌ها از سازمان‌های غیرانتفاعی LGBTQ2 حمایت می‌کند تا پروژه‌های آگاهانه جامعه را توسعه دهند که به موانع سیستمی که افراد LGBTQ2 با آن مواجه هستند، رسیدگی می‌کنند. این بودجه همچنین از تلاش‌ها برای رفع موانع متقاطع، از جمله جوامع بومی، سیاه‌پوست، نژادی و روستایی یا دورافتاده LGBTQ2 حمایت می‌کند.

جزئیات تامین مالی پروژه

Rainbow Faith and Freedom تا 400000 دلار

این پروژه 24 ماهه در راستای پایان دادن به تبعیض مذهبی در بخش مذهبی در انتاریو کار خواهد کرد. Rainbow Faith and Freedom این کار را با انجام تحقیقات با همکاری جوامع 2SLGBTQ+ و مؤسسات مذهبی، از جمله ایجاد یک نظرسنجی برای ارزیابی میزان مشارکت در بخش ایمان، انجام خواهد داد. این سازمان یک کمپین آگاهی در مورد تبعیض 2SLGBTQ+ مبتنی بر مذهبی ایجاد خواهد کرد و اطلاعات را از طریق مشارکت با سازمان های اجتماعی و سازمان های مذهبی منتشر خواهد کرد. برنامه‌ریزی آموزشی و آموزش نیز برای افزایش آگاهی جامعه، کمک به آماده‌سازی مؤسسات و سازمان‌های مذهبی برای ایجاد تغییرات، و ایجاد تعامل برای پایان دادن به تبعیض مبتنی بر دین 2SLGBTQ+ در بخش اعتقادی انتاریو ارائه خواهد شد.

انجمن جوانان چاپ تا 400000 دلار

این پروژه 25 ماهه ظرفیت دسترسی به مراقبت های بهداشتی تایید کننده جنسیت در نیوبرانزویک را از طریق توسعه یک برنامه آموزشی و مربیگری برای ارائه دهندگان مراقبت های اولیه ایجاد و تقویت می کند. Imprint Youth Association Inc. با مشارکت با کلینیک‌های بهداشتی و سازمان‌های حمایت از LGBTQ2 در سراسر استان برای تسهیل استخدام، آموزش و اشتراک‌گذاری اطلاعات در شبکه‌های موجود در نیوبرانزویک با ایجاد فهرست راهنمای به‌روز از ارائه‌دهندگان خدمات برای راهنمایی ترنس‌ها به این مهم دست خواهد یافت. افرادی که به دنبال مراقبت و توسعه مواد آموزشی و آموزشی در بافت های شهری و روستایی نیوبرانزویک هستند تا پس از تکمیل پروژه امکان تداوم را فراهم کنند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.