رییس هیئت مدیره رایزکو خطاب به مدیران صمت: با صنعت آشتی کنید/ قیمت گذاری دستوری بلای جان تولید است

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خط تولید باک پلیمری تارا که جدیدترین محصول ایران خودرو به شمار می‌رود در حالی در رایزکو آغاز به فعالیت کرد که بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی حمیدرضا صمدی، رییس هیأت مدیره رایزکو بخش مهمی از فرایند تولید آن داخلی سازی شده و در ایران نهایی شده است. صمدی درباره ویژگی‌های

کد خبر : 16330
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷
رییس هیئت مدیره رایزکو خطاب به مدیران صمت:
با صنعت آشتی کنید/ قیمت گذاری دستوری بلای جان تولید است

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خط تولید باک پلیمری تارا که جدیدترین محصول ایران خودرو به شمار می‌رود در حالی در رایزکو آغاز به فعالیت کرد که بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی حمیدرضا صمدی، رییس هیأت مدیره رایزکو بخش مهمی از فرایند تولید آن داخلی سازی شده و در ایران نهایی شده است. 
صمدی درباره ویژگی‌های این محصول جدید توضیح داد: باک پلیمری تارا با استاندارد یورو 6 تولید شده و با داخلی سازی دانش خارجی، بخش مهمی از آن رسما در ایران تولید می‌شود. هچنین در تارا پمپ و گیج نمایشگر که دانش آن در اختیار یک شرکت فرانسوی بود داخلی سازی شد و از این پس در رایزکو تولید می‌شود
وی درباره دیگر محصولات رایزکو گفت: لوله پنج لایه که در جلوگیری از بخار و آلودگی هوا نقش کلیدی دارد دیگر محصولی است که داخلی سازی آن در مراحل پایانی خود قرار دارد. قطعه خنک کننده رادیاتور نیز در ایران تولید می‌شود. با وجود آنکه در دوره تحریم قرار داشتیم خوشبختانه توانستیم قراردادهای تولید محصول در داخل با لایسنس از شرکت‌های خارجی را نهایی کنیم.
وی خطاب به مسئولان صمت گفت: با صنعت آشتی کنید. قدم به قدم در کنار تولیدکنندگان برای کاهش قوانین دست و پاگیر و مقرراتی که یک شبه تصویب می‌شوند و شرایط را بر هم می‌زنند حرکت کنید تا امید به دل تولیدکنندگان بازگردد. قیمت گذاری دستوری و بروکراسی پیچیده امروز بلای جان صنعت خودرو شده و امیدواریم با نگاه مثبت وزیر صمت و معاونانشان این موانع کنار بروند.
محسن صالحی نیا، معاون وزیر صمت نیز در این مراسم با تقدیر از تلاش تولیدکنندگان داخلی برای کاهش وابستگی به قطعات خارجی در تولید خودرو، بیان کرد: صنعت خودرو در ایران 16 درصد از کل صنعت و دو درصد از تولید ناخالص داخلی را به خود اختصاص می‌دهد و با توجه به اهمیت بالای این بخش ما شاهد آن بودیم که در دو دوره اخیر تحریم، صنعت خودرو یکی از نخستین بخش‌هایی بود که با محدودیت مواجه شد. با این وجود خوشبختانه با تلاش شرکت‌ها و کارشناسان داخلی، خطوط تولید ما جدی‌تر از هر زمانی به کار خود ادامه دادند و وزارت صمت نیز تلاش می‌کند با حمایت از این شرکت‌ها و تولیدکنندگان، مقدمات طراحی خودروهای جدید و صادرات محصولات ایرانی به کشورهای مختلف دنیا را فراهم کند.
۴۵/٢٢٣٢٢٣

[ad_2]

لینک منبع :
هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.