رگولاتور کره ای علیه 16 صرافی ارزهای خارجی اقدام می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] واحد اطلاعات مالی کره جنوبی علیه 16 صرافی ارزهای دیجیتال خارجی به دلیل فعالیت غیرقانونی در این کشور اقدام می کند. رگولاتوری گفت: برای فعالیت های تجاری غیرقانونی اشخاص ثبت نشده، حداکثر تا 5 سال حبس یا تا 50 میلیون وون جریمه نقدی قابل اعمال است. 16 صرافی ارزهای خارجی که توسط رگولاتور کره

کد خبر : 243983
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
رگولاتور کره ای علیه 16 صرافی ارزهای خارجی اقدام می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

واحد اطلاعات مالی کره جنوبی علیه 16 صرافی ارزهای دیجیتال خارجی به دلیل فعالیت غیرقانونی در این کشور اقدام می کند. رگولاتوری گفت: برای فعالیت های تجاری غیرقانونی اشخاص ثبت نشده، حداکثر تا 5 سال حبس یا تا 50 میلیون وون جریمه نقدی قابل اعمال است.

16 صرافی ارزهای خارجی که توسط رگولاتور کره جنوبی پرچم گذاری شده اند

رگولاتور ارشد مالی کره جنوبی، کمیسیون خدمات مالی (FSC) پنجشنبه اعلام کرد که واحد اطلاعات مالی این کشور (KoFIU) به مقامات تحقیقاتی درباره فعالیت های تجاری غیرقانونی 16 ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی ثبت نشده (VASP) اطلاع داده است.

KoFIU واحد اطلاعات مالی کره جنوبی (FIU) و آژانس اصلی در این کشور آسیایی برای مبارزه با پولشویی و مقابله با تامین مالی تروریسم (AML/CFT) است.

این 16 نهاد عبارتند از Kucoin، MEXC، Phemex، XT.com، Bitrue، ZB.com، Bitglobal، Coinw، Coinex، AAX، Zoomex، Poloniex، BTCEX، BTCC، Digifinex و Pionex.

رگولاتور گفت که همه 16 صرافی ارز دیجیتال بدون حضور رسمی داخلی در خارج از کره مستقر هستند و افزود که مشخص شد آنها در فعالیت های تجاری ارز دیجیتال با هدف هدف قرار دادن مصرف کنندگان داخلی شرکت می کنند. به عنوان مثال، آنها وب سایت های کره ای زبان را ارائه می دهند، رویدادهای تبلیغاتی را با هدف مصرف کنندگان کره ای میزبانی می کنند و گزینه پرداختی را ارائه می دهند که از خرید دارایی های رمزنگاری با استفاده از کارت های اعتباری در کشور پشتیبانی می کند.

KoFIU در 22 ژوئیه سال گذشته به صرافی های ارزهای دیجیتال مستقر در خارج از کشور اطلاع داد که باید تجارت خود را در این مرجع ثبت کنند. با این حال، 16 نهاد فوق الذکر بدون ثبت نام در کره جنوبی به فعالیت خود ادامه دادند.

مرجع تفصیل داد:

برای فعالیت های تجاری غیرقانونی اشخاص ثبت نشده، حداکثر 5 سال حبس یا تا سقف 50 میلیون وون. [$38,000] جریمه می تواند با محدودیت برای ثبت نام به عنوان VASP در بازار داخلی برای مدت معینی اعمال شود.

رگولاتور توضیح داد که مقامات مالی در حوزه های قضایی میزبان ارائه دهندگان خدمات مطلع خواهند شد و پردازش کارت اعتباری مرتبط در بازار داخلی متوقف خواهد شد. به علاوه، «انتقال دارایی‌های مجازی به و از 16 نهاد ثبت‌نشده غیرممکن خواهد شد، زیرا مقامات دستورالعمل‌های اداری مبنی بر تعلیق تراکنش‌های بین نهادهای ثبت‌شده و ثبت‌نشده را صادر کرده‌اند».

این رگولاتور با تاکید بر اینکه “مقامات در نظر دارند اقدامات لازم را برای جلوگیری از فعالیت ارائه دهندگان خدمات کریپتو بدون ثبت در کره جنوبی انجام دهند، تاکید کرد:

KoFIU به نظارت دقیق فعالیت های تجاری غیرقانونی که توسط نهادهای ثبت نشده انجام می شود و همکاری نزدیک با مقامات مربوطه ادامه خواهد داد.

نظر شما در مورد اقدام تنظیم کننده کره جنوبی علیه صرافی های رمزنگاری که به طور غیرقانونی در این کشور فعالیت می کنند چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.