رگولاتور بریتانیا اخطار تبلیغات رمزنگاری را به 50 شرکت صادر می کند – می گوید “این یک اولویت هشدار قرمز است” – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] مقامات تبلیغاتی بریتانیا برای بیش از 50 شرکتی که ارزهای رمزنگاری شده را تبلیغ می کنند، اخطاریه اجرایی ارسال کرده است. این رگولاتور گفت: «ما بر رعایت آن نظارت خواهیم کرد و اگر شاهد بهبودی نباشیم، تحریم‌ها را اجرا خواهیم کرد». موضوع اولویت “هشدار قرمز” تنظیم کننده تبلیغات بریتانیا سازمان استانداردهای تبلیغات بریتانیا (ASA)،

کد خبر : 182302
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
رگولاتور بریتانیا اخطار تبلیغات رمزنگاری را به 50 شرکت صادر می کند – می گوید “این یک اولویت هشدار قرمز است” – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

مقامات تبلیغاتی بریتانیا برای بیش از 50 شرکتی که ارزهای رمزنگاری شده را تبلیغ می کنند، اخطاریه اجرایی ارسال کرده است. این رگولاتور گفت: «ما بر رعایت آن نظارت خواهیم کرد و اگر شاهد بهبودی نباشیم، تحریم‌ها را اجرا خواهیم کرد».

موضوع اولویت “هشدار قرمز” تنظیم کننده تبلیغات بریتانیا

سازمان استانداردهای تبلیغات بریتانیا (ASA)، تنظیم کننده تبلیغات این کشور، روز سه شنبه اعلام کرد:

ما یک اخطار اجرایی برای بیش از 50 شرکتی که ارزهای رمزنگاری شده را تبلیغ می‌کنند، صادر کرده‌ایم و به آنها دستور می‌دهیم تبلیغات خود را بررسی کنند و اطمینان حاصل کنند که قوانین را درک می‌کنند و از آنها پیروی می‌کنند تا با مصرف‌کنندگان منصفانه رفتار شود.

ASA افزود: “اعلامیه اجرایی راهنمایی هایی را برای صنعت کریپتو در مورد نحوه پایبندی به قوانین ارائه می دهد و هشدار می دهد که اگر شاهد بهبودی نباشیم، ما برای رعایت و اجرای تحریم ها نظارت خواهیم کرد.”

سازمان دیده بان توضیح داد: «این اخطار در مورد تبلیغات برای ارزهای رمزنگاری شده، مبادلات رمزنگاری و تبلیغات یا تبلیغاتی اعمال می شود که در غیر این صورت شامل انتقال، فروش یا عرضه ارزهای رمزنگاری شده است که هدف آنها مصرف کنندگان بریتانیایی است یا به نمایندگی از تبلیغ کنندگان مستقر در بریتانیا در سطح جهانی هدف قرار می گیرد.

ASA توضیح داد که تبلیغ‌کنندگان باید به وضوح بیان کنند که ارزهای دیجیتال در بریتانیا نظارتی ندارند و ارزش سرمایه‌گذاری‌های کریپتو ممکن است کاهش یابد. علاوه بر این، آنها نباید بیان کنند که تصمیمات سرمایه گذاری در حوزه رمزنگاری «بی اهمیت، ساده، آسان یا مناسب برای هر کسی» است. تبلیغات همچنین نباید حاکی از احساس فوریت برای خرید یا ایجاد ترس از دست دادن (FOMO) باشد، یا به معنای کم خطر بودن سرمایه گذاری باشد.

سازمان دیده بان تبلیغات تبلیغات گمراه کننده ارزهای دیجیتال در کشور را تحت فشار قرار داده است. اوایل این ماه، رگولاتور تبلیغات رمزنگاری floki inu (FLOKI) را ممنوع کرد. این سکه از توله سگ شیبا اینو ایلان ماسک مدیرعامل تسلا به نام فلوکی الهام گرفته شده است. در دسامبر سال گذشته، ASA هفت تبلیغ رمزنگاری را برای Papa John’s Pizza، Coinbase، Kraken، Etoro، Luno، Coinburp و Exmo ممنوع کرد.

ASA خاطرنشان کرد:

این یک موضوع اولویت «هشدار قرمز» برای ما است و اخیراً چندین آگهی کریپتو را به دلیل گمراه کردن مصرف‌کنندگان و غیرمسئول بودن اجتماعی ممنوع کرده‌ایم.

رگولاتور تبلیغات گفت که با سازمان رفتار مالی (FCA) همکاری می کند تا علیه افرادی که قوانین را رعایت نمی کنند، اقدام کند.

ASA افزود که تیم انطباق آن “نظارت پیگیری را انجام خواهد داد و اگر تبلیغات مشکل پس از 2 می ادامه یابد، ما اقدامات اجرایی هدفمند انجام خواهیم داد.”

نظر شما در مورد هشدار مقامات تبلیغاتی بریتانیا در مورد تبلیغات کریپتو چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.