رگولاتور اوراق بهادار اسپانیا به Binance دستور داد تا ارائه مشتقات ارزهای دیجیتال را متوقف کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] رگولاتور اوراق بهادار اسپانیا، CNMV، به بایننس دستور داده است تا ارائه محصولات مشتق ارزهای دیجیتال به مشتریان در این کشور را متوقف کند. به گفته رسانه های محلی، غول صرافی رمزارز دستورات تنظیم کننده را دنبال کرده و این محصولات را از مشتریان خود در اسپانیا خارج کرده است. رگولاتور اوراق بهادار

کد خبر : 203410
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۳۰
رگولاتور اوراق بهادار اسپانیا به Binance دستور داد تا ارائه مشتقات ارزهای دیجیتال را متوقف کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

رگولاتور اوراق بهادار اسپانیا، CNMV، به بایننس دستور داده است تا ارائه محصولات مشتق ارزهای دیجیتال به مشتریان در این کشور را متوقف کند. به گفته رسانه های محلی، غول صرافی رمزارز دستورات تنظیم کننده را دنبال کرده و این محصولات را از مشتریان خود در اسپانیا خارج کرده است.

رگولاتور اوراق بهادار اسپانیا به بایننس نگاه می کند

CNMV، که تنظیم کننده اوراق بهادار اسپانیا است، فشار بیشتری را بر صرافی هایی که مشتقات مرتبط با ارز دیجیتال در این کشور ارائه می کنند، وارد می کند. به گفته رسانه های محلی، بایننس، یکی از بزرگترین صرافی های جهان از نظر حجم معامله، ملزم شده است که از عرضه مشتقات مرتبط با ارزهای دیجیتال، مانند قراردادهای آتی، برای مشتریان در کشور صرف نظر کند.

هدف از این اقدام ظاهرا حمایت از سرمایه گذارانی است که از چنین محصولاتی به عنوان ابزار سرمایه گذاری استفاده می کنند. رگولاتوری سال گذشته نسبت به خطر اوراق مشتقه هشدار داد و بیان کرد که این اوراق باعث پیچیدگی عملیات معاملاتی می‌شود و همچنین می‌تواند باعث ضرر سرمایه‌گذاران حتی بیشتر از سرمایه اولیه سرمایه‌گذاری شود.

طبق گزارش‌ها، بایننس تمام پیشنهادات مشتقات خود را از صفحه سرمایه‌گذاری خود برای کاربران اسپانیایی خارج کرده است و مانع از افتتاح عملیات جدید آنها می‌شود. با این حال، عملیات‌هایی که قبلاً باز بودند در همان حالت حفظ می‌شوند، زیرا صرافی منتظر بازخورد بیشتری از تنظیم‌کننده است.


لیست خاکستری

بایننس دستورات رگولاتور اسپانیایی را به عنوان راهی برای دریافت مجوزهای لازم برای ایجاد فعالیت های خود در این کشور دنبال می کند. در حال حاضر، این صرافی در بلاتکلیفی نظارتی قرار دارد و در فهرست خاکستری که سال گذشته با چندین صرافی ارزهای دیجیتال که در اسپانیا نیز فعالیت می‌کنند منتشر شد، ذکر شده است. با این حال، بایننس در حال مذاکره با CNMV بوده است تا از این وضعیت فعلی خارج شود و از بانک اسپانیا تاییدیه بگیرد.

این صرافی از ژانویه در حال مذاکره برای دریافت مجوز از بانک اسپانیا و تنظیم کننده اوراق بهادار بوده است، اما تا لحظه نگارش هیچ پاسخ مثبتی از سوی هیچکدام از آنها دریافت نشده است. در آن زمان، آلبرتو اورتیز، مدیر کشوری Binance در اسپانیا، اعلام کرد:

با پیوستن به ثبت بانک اسپانیا، ما امیدواریم که سایر شرکت ها را تشویق کنیم که همین کار را انجام دهند.

با این حال، سایر مبادلات قبلاً توسط بانک اسپانیا چراغ سبز نشان داده اند. Bit2me، یک صرافی محلی، اولین صرافی بود که این مجوز را دریافت کرد و سایرین از آن زمان به بعد آن را دنبال کردند.

نظر شما در مورد محدودیت اعمال شده توسط CNMV برای Binance در اسپانیا چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.