رکورد CPI، کاهش PMI آلمان در آستانه نشست ECB

[ad_1] اخبار و تحلیل EUR/USD اتحادیه اروپا ممنوعیت نفت روسیه را نهایی کرد و PMI آلمان برای سومین ماه متوالی کاهش یافت یک پنجره باریک برای عادی سازی می تواند جلسه هفته آینده بانک مرکزی اروپا را پیچیده کند خدمات NFP و داده های ISM ایالات متحده برای ارائه نوسانات در اواخر امروز. سطوح کلیدی

کد خبر : 212417
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
رکورد CPI، کاهش PMI آلمان در آستانه نشست ECB

[ad_1]

اخبار و تحلیل EUR/USD

  • اتحادیه اروپا ممنوعیت نفت روسیه را نهایی کرد و PMI آلمان برای سومین ماه متوالی کاهش یافت
  • یک پنجره باریک برای عادی سازی می تواند جلسه هفته آینده بانک مرکزی اروپا را پیچیده کند
  • خدمات NFP و داده های ISM ایالات متحده برای ارائه نوسانات در اواخر امروز. سطوح کلیدی EUR/USD شناسایی شد

اتحادیه اروپا ممنوعیت نفت را نهایی می کند، PMI آلمان را از دست می دهد و تورم رکورد تصمیم گیری را در هفته آینده پیچیده می کند

روز پنجشنبه اتحادیه اروپا ممنوعیت نفت دریایی روسیه را با هدف کاهش 90 درصدی واردات نفت خود از روسیه تا پایان سال، زمانی که آلمان و لهستان خریدهای مربوطه خود را کاهش دهند، نهایی کرد. قیمت نفت به دلیل پیش بینی توافق اواخر روز دوشنبه این هفته افزایش یافت، اما بعداً با پیش بینی افزایش عرضه اوپک برای جبران کمبود عرضه روسیه به اروپا، به شدت تغییر کرد.

افزایش قیمت نفت قرار است به بدتر شدن وضعیت تورم کمک کند، زیرا منطقه یورو بالاترین نرخ 40 ساله خود را 8.1 درصد در ماه می در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته گزارش کرده است. اوایل صبح امروز داده های PMI آلمان نشان داد که رشد پس از قرنطینه در بزرگترین اقتصاد اتحادیه اروپا کند شده است. PMI خدمات در مقابل برآورد اولیه 56.3 و رقم قبلی 57.6 برای آوریل به 55 کاهش یافت. رقم ترکیبی که ترکیبی از خدمات و تولید است برای سومین ماه متوالی به 53.7 کاهش یافت.

HICP اتحادیه اروپا (تورم) سال به سال

چشم انداز EUR/USD: رکورد CPI، کاهش PMI آلمان در آستانه نشست ECB

منبع: Refinitiv

افزایش تورم همراه با چشم‌انداز اقتصادی بدبینانه‌تر، فرصت افزایش نرخ‌ها را در اتحادیه اروپا محدود می‌کند. تاکنون، اعضای شورای حاکم ECB، ماه جولای را زمان مناسب برای اولین افزایش نرخ بهره اتحادیه اروپا معرفی کرده‌اند، با این حال، تورم بی سابقه برای ماه می می‌تواند گفتگوی عمیق‌تر در مورد پایان سریع خرید دارایی‌ها و افزایش احتمالی در هفته آینده را توجیه کند. شانس این اتفاق بسیار اندک است زیرا کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، علیرغم افزایش فشار برای اقدام زودتر از موعد، تمام تلاش خود را برای تلگرافی اقدامات بانک مرکزی اروپا بسیار زودتر از موعد انجام داده است.

رویدادهای ریسک برای EUR/USD پشته بالا

امروزه داده های NFP و PMI ایالات متحده بر تقویم اقتصادی غالب هستند. بخش عمده ای از افزایش یورو/دلار آمریکا به دلیل کاهش ارزش دلار بوده است و بنابراین، ادامه خطرات رکود اقتصادی ایالات متحده از طریق چاپ داده ها می تواند تأثیر معنی داری بر این جفت ارز در اواخر امروز و هفته آینده داشته باشد. داده های کمتر اشتغال و کاهش خدمات (غیر تولیدی) PMI می تواند بر احساسات دلار پس از انتشار مربوطه با وجود بازار کار بسیار قوی و اقتصاد قوی ایالات متحده تأثیر منفی بگذارد. دلیل این امر به دلیل انقباض گزارش شده در سه ماهه اول و راهنمایی منفی در مورد وضعیت مصرف کننده ایالات متحده است که توسط خرده فروشان بزرگ Walmart و Target پس از به روز رسانی درآمد ناامیدکننده صادر شده است.

هفته آینده، رویدادهای اصلی شامل تصمیم بانک مرکزی اروپا درباره نرخ، احساسات مصرف کننده میشیگان و داده های تورم ایالات متحده است.

چشم انداز EUR/USD: رکورد CPI، کاهش PMI آلمان در آستانه نشست ECB

داده های اقتصادی زنده را از طریق DaliyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

سطوح فنی کلیدی EUR/USD

به نظر می رسد چشم انداز فنی یورو/دلار آمریکا از پایین ترین سطح ماه مه فاصله می گیرد زیرا بازار پیش بینی افزایش چندگانه نرخ بهره از سوی بانک مرکزی اروپا برای بقیه سال را دارد. علاوه بر این، بدتر شدن چشم انداز اقتصادی برای ایالات متحده می تواند به حرکت صعودی اخیر این جفت کمک کند، اما همچنان به داده ها وابسته است.

EUR/USD در حال حاضر در حال آزمایش 1.0758 با سطح قابل توجه تر 1.0805 سطح بعدی است. مقاومت. پس از شکستن به بالای 1.0758، این جفت به مقداری کمتر از سطح 1.0805 معکوس شد، بنابراین، ارزیابی ادامه صعودی یک سطح مورد علاقه است.

پشتیبانی بار دیگر، پایین ترین سطح 1.0635 در سال 2020 است زیرا قیمت ها از این سطح در شروع روز معاملاتی بالاتر رفتند.

نمودار روزانه EUR/USD

چشم انداز EUR/USD: رکورد CPI، کاهش PMI آلمان در آستانه نشست ECB

منبع: TradingView، آماده شده توسط ریچارد اسنو

بازارهای پول در حال حاضر قیمت گذاری کمتری از 125 واحد پایه تا پایان سال دارند که باعث می شود نرخ پایه بسیار بالاتر از صفر باقی بماند. به اندازه کافی جالب توجه است که احتمال 60 درصد افزایش 10 واحدی در هفته آینده وجود دارد که برای بانک مرکزی اروپا که تلگراف خوبی دارد، نسبتاً خوش بینانه به نظر می رسد.

احتمالات ضمنی برای افزایش نرخ از طریق بازارهای پول

چشم انداز EUR/USD: رکورد CPI، کاهش PMI آلمان در آستانه نشست ECB

منبع: TradingView، آماده شده توسط ریچارد اسنو

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.