رکوردشکنی دوباره‌ی اُکالا؛ ثبت ۱۵۷ هزار و ۴۰۰ سفارش در یک روز

اُکالا در پی اجرای کمپین ۳۶۰درجه اخیر خود موفق شد در روز پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳، رکورد بازار آنلاین محصولات سوپرمارکتی را جابه‌جا کند. مدیر روابط‌عمومی این برند اعلام کرد که پلتفرم اُکالا با اجرای کمپین دو روزه‌ی «سوپرتخفیف» در دل کمپین بزرگ «رایگان می‌رسونمش» در۲۴ ساعت موفق به ثبت ۱۵۷ هزار و ۴۰۰ سفارش

کد خبر : 513856
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
رکوردشکنی دوباره‌ی اُکالا؛ ثبت ۱۵۷ هزار و ۴۰۰ سفارش در یک روز


اُکالا در پی اجرای کمپین ۳۶۰درجه اخیر خود موفق شد در روز پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳، رکورد بازار آنلاین محصولات سوپرمارکتی را جابه‌جا کند. مدیر روابط‌عمومی این برند اعلام کرد که پلتفرم اُکالا با اجرای کمپین دو روزه‌ی «سوپرتخفیف» در دل کمپین بزرگ «رایگان می‌رسونمش» در۲۴ ساعت موفق به ثبت ۱۵۷ هزار و ۴۰۰ سفارش شد.

رضا عباسی، مدیر ارشد ارتباطات بازاریابی اُکالا، درباره ثبت این رکورد گفت: «اُکالا موفق به ثبت ۱۵۷ هزار و ۴۰۰ سفارش در روز ۳ آبان شد و رکورد قبلی بازار آنلاین محصولات سوپرمارکتی را  که حدود ۱۳۰ هزار سفارش در یک روز بود، شکست. ثبت چنین رکوردی تنها از جنبه‌ی فروشی حائز اهمیت نیست، بلکه جنبه‌ی بسیار مهم دیگر آن، پیچیدگی‌های عملیاتی، حفظ کیفیت سرویس‌دهی و تحویل موفق سفارش‌هاست».

ثبت ۴ سفارش در هر ثانیه

در ساعات اوج فروش کمپین سوپرتخفیف که بین ۱۲ تا ۱۴ پنجشنبه ۳ آبان بود؛ اُکالا موفق به ثبت ۳۱۵۶۴ سفارش شد که  آمار قابل‌ توجهی در این صنعت است.

مدیر ارشد ارتباطات بازاریابی اُکالا، مشارکت ویژه‌ی بیش از ۴۰ برند مطرح حوزه FMCG در کمپین فروشی سوپرتخفیف و همین‌طور حضور گسترده در فضای آفلاین و سطح شهر تا فضاهای تبلیغاتی آنلاین در قالب کمپین «رایگان می‌رسونمش» را از دلایل مهم این دستاورد می‌داند. او اضافه کرد: «مانند کمپین‌های قبل، برندهای مشارکت‌کننده در کمپین فروشی سوپرتخفیف با افزایش چشمگیر فروش محصولات خود در پلتفرم اُکالا روبه‌رو شدند».

رکوردشکنی دوباره‌ی اُکالا؛ ثبت ۱۵۷ هزار و ۴۰۰ سفارش در یک روز

۱۰ برند پرفروش کمپین دو روزه‌ی «سوپرتخفیف»

عباسی در مورد پیچیدگی‌های دستاورد اخیر این برند توضیح داد:‌ «به طور کلی نقطه تمایز صنعت آنلاین‌گروسری با سایر شاخه‌های E-Commerce، مسئله‌ی سرعت تحویل و بخش‌های عملیاتی آن است. نیاز به تحویل سریع (On-Demand) در کسب‌و‎کار ما، پیچیدگی اجرای کمپین‌های بزرگ فروشی را چندین برابر می‌کند. در واقع این کمپین‌ها فقط جنبه‌ی فروش و بازرگانی نداشته و نیاز به یک آمادگی عملیاتی بسیار بالا در سطح تامین‌کنندگان FMCG، لجستیک، فروشگاه‌ها و همین‌طور پشتیبانی داریم تا بتوانیم کیفیت خدمات متوازن و مشابه روزهای عادی ارائه کنیم».

اُکالا پیش‌تر در گزارش سال ۱۴۰۲ با تاکید بر تمرکز روی ارتقای تجربـه خوشایند کاربران، از آغاز یک تحول گفته بود و خلق تجربه خرید راحت و بـه‌صرفـه برای تمام اقشار را ماموریت خود اعلام کرده بود. این پلتفرم، در سراسر کشور به کاربران این امکان را می‌دھد که به‌راحتی از سوپرمارکت‌ھای محلی و زنجیره‎ای اطراف محل سکونت خود خرید کنند و سفارش‌ھای خود را با ارسال رایگان و فوری، در مقصد مورد نظرشان تحویل بگیرند.

پلتفرم خرید آنلاین سوپرمارکتی اُکالا، اولین استارتاپ گروه صنعتی گلرنگ در بخش تجارت الکترونیک است و مهرماه امسال هفتمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.