رکود یخبندان و تغییرات آب و هوایی منجر به حذف کابین پناهگاه تاریخی Abbot Pass برای اطمینان از ایمنی بازدیدکنندگان شد.

[ad_1] ناپایداری شیب مستلزم برچیدن پناهگاه سنگی تاریخی کوهستانی مشرف به دریاچه اوهارا است. 24 فوریه 2022 دریاچه لوئیز، آلبرتا پارکس آژانس کانادا پارک های کانادا مباشر 174 مکان تاریخی ملی است و این نمونه های ملی مهم از میراث فرهنگی را به نفع همه کانادایی ها حفظ می کند و تاریخ کانادا و داستان

کد خبر : 171048
تاریخ انتشار : جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
رکود یخبندان و تغییرات آب و هوایی منجر به حذف کابین پناهگاه تاریخی Abbot Pass برای اطمینان از ایمنی بازدیدکنندگان شد.

[ad_1]

ناپایداری شیب مستلزم برچیدن پناهگاه سنگی تاریخی کوهستانی مشرف به دریاچه اوهارا است.

24 فوریه 2022 دریاچه لوئیز، آلبرتا پارکس آژانس کانادا

پارک های کانادا مباشر 174 مکان تاریخی ملی است و این نمونه های ملی مهم از میراث فرهنگی را به نفع همه کانادایی ها حفظ می کند و تاریخ کانادا و داستان های این مکان ها را با بازدیدکنندگان از سراسر کشور و سراسر جهان به اشتراک می گذارد.

سایت تاریخی ملی Abbot Pass Refuge Cabin (کلبه Abbot Pass) تحت تأثیر تأثیرات تغییر آب و هوا قرار گرفته است. فرسایش شیب و فرورفتگی یخبندان علیرغم تلاش‌های تثبیت‌کننده و مداخلات گسترده‌ای که برای حفظ سازه در محل آن انجام شده، باعث آسیب‌های ساختاری به کلبه شده است. در نتیجه، Parks Canada تصمیم دشواری را برای برچیدن و حذف اساسی Abbot Pass Hut در بهار 2022 گرفته است. این اقدام برای کاهش خطر ایمنی بازدیدکنندگان قابل توجه ناشی از وضعیت فعلی سایت ضروری است.

پس از گزارش‌های مربوط به ریزش سنگ و فرسایش در پاییز 2016، پارکس کانادا ارزیابی‌های ژئوتکنیکی انجام داد و شیب زیر کلبه را برای پایداری زیر نظر گرفت. کار تثبیت شیب قابل توجهی در سال 2018 تکمیل شد، از جمله نصب لنگرهای سنگی برای پشتیبانی بهتر کلبه. ارزیابی‌های ژئوتکنیکی انجام‌شده در سال ۲۰۲۱ سطوح بالاتری از فرسایش شیب و شواهد جدیدی از جمله ترک‌های سنگ‌تراشی را نشان می‌دهد که نشان می‌دهد کل کلبه تحت تأثیر قرار گرفته است.

ایمنی بازدیدکنندگان اولویت اصلی پارک‌های کانادا است و یک منطقه برای Abbot Pass و Abbot Pass Hut همچنان بسته است. بر اساس ارزیابی های کارشناسی، کار تثبیت شیب اضافی بعید است که در جلوگیری از فرسایش بیشتر موفقیت آمیز باشد. پارک های کانادا چندین گزینه حفاظتی را بررسی کرده است، اما مشخص شده است که کلبه Abbot Pass را نمی توان در مکان فعلی خود حفظ کرد و نمی توان آن را به طور موثر منتقل کرد.

پارک های کانادا اهمیت کلبه Abbot Pass را برای بسیاری از کانادایی ها، به ویژه آنهایی که در جامعه کوهنوردی و کوهنوردی هستند، می شناسد و از از دست دادن این پناهگاه ارزشمند آلپی به دلیل تأثیرات تغییرات آب و هوا ناراحت است. Parks Canada از باشگاه آلپاین کانادا به خاطر نقش مهم آنها در استقبال از مهمانان و اداره کلبه برای بیش از 35 سال، کمک به آوردن Abbot Pass Hut به کانادایی ها تشکر می کند.

در حالی که کلبه باید به طور قابل توجهی حذف شود تا ایمنی بازدیدکنندگان تضمین شود، پارک های کانادا مشتاقانه منتظر است تا راه هایی را برای ادامه بزرگداشت این مکان مهم تاریخی ملی به شیوه ای معنادار برای نسل های آینده بررسی کند. رایزنی هایی با گروه های بومی، باشگاه آلپاین کانادا، سهامداران و مردم برای سال 2022 برنامه ریزی شده است تا به شناسایی گزینه هایی برای ادامه یادبود داستان کلبه Abbot Pass و اهمیت آن در تاریخ معماری و کوهنوردی در کانادا کمک کند.

تغییرات آب و هوایی و سایر نیروهای محیطی یکپارچگی اکوسیستم ها و وضعیت منابع طبیعی و فرهنگی تحت مدیریت پارک های کانادا را به چالش می کشد. Parks Canada به کار خود برای درک تأثیرات تغییرات آب و هوا و کشف استراتژی های سازگاری و کاهش ادامه می دهد.

-30-

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.