رویترز در حالی که خوش بینی نسبت به بازگشایی چین به احتیاط تبدیل می شود، دلار ثابت می ماند

© رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر دیده می شود که در 17 ژوئیه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر توسط Rae Wee سنگاپور (رویترز) – دلار روز پنجشنبه پس از افزایش بازدهی بلندمدت خزانه داری آمریکا در طول شبانه روز ثابت ماند، زیرا خوش بینی اولیه نسبت به بازگشایی چین

کد خبر : 299340
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ - ۲:۴۳
رویترز در حالی که خوش بینی نسبت به بازگشایی چین به احتیاط تبدیل می شود، دلار ثابت می ماند



© رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر دیده می شود که در 17 ژوئیه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر

توسط Rae Wee

سنگاپور (رویترز) – دلار روز پنجشنبه پس از افزایش بازدهی بلندمدت خزانه داری آمریکا در طول شبانه روز ثابت ماند، زیرا خوش بینی اولیه نسبت به بازگشایی چین ناپدید شد.

به دنبال حذف قانون قرنطینه خود از سوی چین برای مسافران ورودی از 8 ژانویه، کشورهایی مانند ایالات متحده، ژاپن و هند اعلام کردند که برای مسافرانی از چین به آزمایش کووید نیاز دارند.

سرعتی که این کشور قوانین کووید را کنار گذاشته است، سیستم بهداشتی شکننده‌اش را تحت تأثیر قرار داده و نگرانی‌هایی را در مورد گسترش ویروس ایجاد کرده است.

ین ژاپن آخرین بار تقریباً 0.5 درصد بالاتر بود و به 133.83 در هر دلار رسید، اگرچه نزدیک به پایین ترین سطح یک هفته ای 134.50 که در جلسه قبل به ثبت رسیده بود، باقی ماند.

استرلینگ 0.19 درصد افزایش یافت و به 1.2040 دلار رسید، اما به طور مشابه فاصله سه هفته ای خود با 1.1993 دلار را در هفته گذشته نداشت.

یورو با 0.15 درصد افزایش به 1.0628 دلار رسید.

ویشنو واراتان، رئیس اقتصاد و استراتژی بانک میزوهو، گفت: بسیاری از کشورها که یک لایه آزمایش اضافی را برای مسافرانی که از چین می‌آیند، بازتاب از سرگیری سفر در بحبوحه شیوع این بیماری در چین نشان می‌دهند. این همچنین ممکن است ترس از سویه‌های جدید کووید را افزایش دهد که می‌تواند یک بار دیگر بهبود جهانی را مختل کند.»

عدم اطمینان در مورد چشم انداز اقتصاد جهانی، همراه با افزایش نگرانی ها در مورد رکود در ایالات متحده، باعث شد بازدهی خزانه داری دو ساله، که معمولاً همگام با انتظارات نرخ بهره حرکت می کند، یک شبه کاهش یابد. آخرین بار در 4.3512٪ بود.

در همین حال، بازدهی شاخص خزانه داری 10 ساله ایالات متحده آخرین بار در 3.8656٪ بود، پس از اینکه یک شبه به بالاترین سطح بیش از یک ماهه 3.8920٪ رسید. [US/]

در برابر سبدی از ارزها، در 104.28 ثابت بود.

مو سیونگ سیم، استراتژیست ارزی در بانک سنگاپور، گفت: «در کوتاه مدت، هنوز این علامت سوال بزرگ وجود دارد که چگونه می‌توانیم به زودی بر این تجدید حیات کووید غلبه کنیم. اما در میان مدت… من فکر می‌کنم چشم‌انداز رشد چین می‌تواند ثابت‌تر و ناهموارتر باشد، و این به نوبه خود به این معنی است که بقیه جهان نیز می‌توانند از آن سود ببرند.

آخرین قیمت با 0.16 درصد افزایش در 0.6751 دلار بود، در حالی که 0.33 درصد افزایش یافت و به 0.6331 دلار رسید.

چین با اندکی افزایش به 6.9932 در هر دلار رسید.

در ارزهای رمزپایه، 0.13 درصد بالاتر به 16561 دلار رسید، در حالی که اتر با 0.26 درصد افزایش به 1192.60 دلار رسید، اگرچه هر دو در مسیر کاهش بیش از 60 درصدی در سال جاری هستند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.