رویترز با کاهش ریسک پذیری، ارزش دلار را بهبود می بخشد

[ad_1] 2/2 © رویترز. عکس فایل: سمفونی نور متشکل از میله‌ها، خطوط و دایره‌های آبی و زرد، رنگ‌های اتحادیه اروپا، نمای جنوبی مقر بانک مرکزی اروپا (ECB) در فرانکفورت، آلمان، 30 دسامبر 2021 را روشن می‌کند. رویترز /Wol 2/2 نوشته ثاقب اقبال احمد نیویورک (رویترز) – در حالی که نگرانی ها در مورد چشم انداز

کد خبر : 208854
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۰۴
رویترز با کاهش ریسک پذیری، ارزش دلار را بهبود می بخشد

[ad_1]

2/2

© رویترز. عکس فایل: سمفونی نور متشکل از میله‌ها، خطوط و دایره‌های آبی و زرد، رنگ‌های اتحادیه اروپا، نمای جنوبی مقر بانک مرکزی اروپا (ECB) در فرانکفورت، آلمان، 30 دسامبر 2021 را روشن می‌کند. رویترز /Wol

2/2

نوشته ثاقب اقبال احمد

نیویورک (رویترز) – در حالی که نگرانی ها در مورد چشم انداز رشد اقتصاد جهانی و افزایش تورم، یک روز پس از اینکه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا را تحت فشار قرار داد، احساسات را تحت تأثیر قرار داد، روز چهارشنبه افزایش یافت، تا یک زنجیره باخت سه جلسه ای را پشت سر بگذارد. لحن شاهینی

پاول روز سه‌شنبه متعهد شد که بانک مرکزی ایالات متحده نرخ‌های بهره را تا جایی که لازم باشد افزایش خواهد داد، از جمله نرخ‌های بالاتر از خنثی را برای مهار افزایش تورم که به گفته او پایه‌های اقتصاد را تهدید می‌کند.

نرخ خنثی سطحی است که در آن فعالیت اقتصادی نه شبیه سازی شده و نه محدود شده است و به طور گسترده انتظار می رود تا اواسط سال 2023 حدود 3.5 درصد باشد.

روز چهارشنبه، با فروختن سهام و کاهش بازدهی خزانه داری، دلار از تقاضا برای پناهگاه های امن سود برد.

مایکل براون، رئیس اطلاعات بازار در Caxton در لندن گفت: “به نظر می رسد که افزایش ریسک دیروز، به طور قابل پیش بینی، کوتاه مدت بوده است، و تقریباً به طور کامل در معاملات صبح امروز شکست خورده است.”

براون افزود: «در نتیجه، تقاضای بهشت ​​دلار آمریکا با چیزی شبیه «فرار به سمت پول نقد» دوباره ظاهر شد و خزانه‌داری‌ها علی‌رغم احساسات متزلزل نتوانستند پیشنهادی پیدا کنند.

شاخص دلار آمریکا که ارزش دلار آمریکا را در برابر شش ارز اصلی دنبال می‌کند، 0.4 درصد افزایش یافت و به 103.76 رسید تا طولانی‌ترین روند باخت خود از اواسط مارس را ثبت کند.

Caxton’s Brown گفت: “از لحاظ فنی، گاوهای نر که توانسته اند بالاتر از سطح حمایت قبلی در 103.20 نگه دارند، خوشحال خواهد شد، که در صورت همراه شدن با پس زمینه ناامیدکننده اقتصادی باید فعلاً دلار را ثابت نگه دارد.”

پس از اینکه داده ها نشان داد تورم بریتانیا به 9 درصد افزایش یافته است، در برابر دلار در روز چهارشنبه 1.1 درصد کاهش یافت که بالاترین سطح در 40 سال گذشته است.

با نگاه ضعیف سرمایه‌گذاران به ارزهای پرریسک‌تر، دلار استرالیا که به عنوان نماینده نقدینگی برای ریسک‌پذیری در نظر گرفته می‌شود، 0.8 درصد کاهش یافت. رشد دستمزد استرالیا در سه ماهه گذشته تنها کسری افزایش یافت و سرمایه گذاران را به کاهش شرط بندی بر روی افزایش بیشتر در نرخ بهره سوق داد.

بازارهای ارزهای دیجیتال پس از آشفتگی هفته گذشته نسبتاً آرام بودند. حدود 4 درصد کاهش یافت و آخرین معامله با قیمت 29,094.59 دلار بود. اتر با 6 درصد کاهش به زیر 2000 دلار رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.