روند ساخت فیلم The Gray Man اثر جدید کارگردانان Avengers: Endgam چگونه پیش می‌رود؟

برادران روسو کارگردانان و تهیه‌کنندگان آمریکایی با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرام خود اطلاعات تازه‌ای را از روند ساخت فیلم The Gray Man به اشتراک گذاشته‌اند. وقتی درباره فرنچایز Marvel Cinematic Universe صحبت می‌شود، امکان ندارد بحث به سمت کوین فایگی (Kevin Feige) نرود. او مدیریت تولید استودیو مارول را بر عهده داشته و

کد خبر : 84825
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۳۰
روند ساخت فیلم The Gray Man اثر جدید کارگردانان Avengers: Endgam چگونه پیش می‌رود؟


برادران روسو کارگردانان و تهیه‌کنندگان آمریکایی با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرام خود اطلاعات تازه‌ای را از روند ساخت فیلم The Gray Man به اشتراک گذاشته‌اند.

وقتی درباره فرنچایز Marvel Cinematic Universe صحبت می‌شود، امکان ندارد بحث به سمت کوین فایگی (Kevin Feige) نرود. او مدیریت تولید استودیو مارول را بر عهده داشته و طی سال‌های گذشته اصلی‌ترین تصمیم‌گیرنده MCU بوده است. یکی از قابل‌توجه‌ترین سیاست‌های کاری فایگی مشارکت با فیلمسازان بااستعداد اما کمتر شناخته شده بود که نتایج بسیار خوبی را به همره داشت. از یک سو، فیلمسازان مزبور توانستند توانایی‌های خود را به تصویر بکشند و از سوی دیگر، آثار تولید شده از کیفیت بالایی برخوردار بوده و توانستند به فروش بالایی در باکس آفیس جهانی دست یابند. آنتونی روسو (Anthony Russo) و جو روسو (Joe Russo) از کارگردانانی هستند که شهرت خود را به لطف MCU کسب کرده‌‎اند.

برادران روسو در نخستین همکاری خود با مارول Captain America: The Winter Soldier را جلوی دوربین بردند که موفق شد فروشی ۷۱۴ میلیون دلاری را برای سازندگان خود به ارمغان بیاورد. آن‌ها در سال‌های بعد پشت دوربین سه اثر Captain Avengers: Infinity War ،Captain America: Civil War و Avengers: Endgame قرار گرفتند که نه تنها آثار مهمی هستند، بلکه به عنوان موفقیت‌های تجاری بزرگی شناخته می‌شوند. البته برادران روسو پس از Endgame از دنیای ابرقهرمانی فاصله گرفته و روی فیلم‌های متفاوتی کار کرده‌اند. جدیدترین اثرشان هم The Grey Man نام داشته و قرار است از نتفلیکس منتشر شود.

برادران روسو اخیرا پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده‌اند که اطلاعات تازه‌ای را از روند ساخت فیلم The Gray Man در خود جای داده است. با توجه به کپشنی که برای پست نوشته شده، باید گفت فیلمبرداری پروژه پس از چند ماه به اتمام رسید. در صورتی که اخبار را دنبال نمی‌کنید، باید بگوییم ضبط صحنه‌های مورد نیاز در ابتدای مارس آغاز شده بود. همچنین بد نیست بدانید دست‌اندرکاران برای فیلمبرداری به کشورهای مختلف مانند جمهوری چک و فرانسه رفتند. در ادامه می‌توانید تصویر ضمیمه شده به پست را مشاهده کنید:



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.