روند ساخت فیلم The Flash در چه مرحله‌ای قرار دارد؟

اندی موسکیتی فیلمساز آرژانتینی با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرام خود جزئیات تازه‌ای را از روند ساخت فیلم The Flash به اشتراک گذاشته است. اولین فیلم اختصاصی فلش پس از فراز و نشیب‌های متعدد سرانجام در آوریل سال جاری میلادی جلوی دوربین رفت. ریشه‌ها طولانی شدن روند ساخت را باید در کارگردانان و فیلمنامه‌نویسانی

کد خبر : 118796
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱
روند ساخت فیلم The Flash در چه مرحله‌ای قرار دارد؟


اندی موسکیتی فیلمساز آرژانتینی با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرام خود جزئیات تازه‌ای را از روند ساخت فیلم The Flash به اشتراک گذاشته است.

اولین فیلم اختصاصی فلش پس از فراز و نشیب‌های متعدد سرانجام در آوریل سال جاری میلادی جلوی دوربین رفت. ریشه‌ها طولانی شدن روند ساخت را باید در کارگردانان و فیلمنامه‌نویسانی جستجو کرد که به پروژه اضافه شده، مدتی روی آن کار کرده و نهایتا به خاطر دلایل مختلف مجبور شدند تیم را ترک کنند. البته به این مورد باید همه‌گیری ویروس کرونا را اضافه کرد که باعث شد تاریخ اکران دو بار تغییر کند. استودیو وارنر در ابتدا قصد داشت The Flash را در اواسط ۲۰۲۲ میلادی روی پرده نقره‌ای ببرد اما در نهایت مجبور شد این کار را به اواخر سال موکول کند.

فیلمنامه The Flash با الهام از کمیک فلش پوینت نوشته شده و حول محور سفر بری آلن به گذشته می‌چرخد. او طی اتفاقاتی تصمیم می‌گیرد در زمان عقب رفته و جلوی مرگ مادرش را بگیرد، غافل از اینکه همین عمل به ظاهر ساده همه چیز را بهم ریخته و باعث تداخل در جهان‌های موازی می‌شود. از نتایج تداخل‌ها می‌توان به حضور بتمن مایکل کیتون (Michael Keaton) و بتمن بن افلک (Ben Affleck) در داستان اشاره کرد. طبق شایعه‌ها، نسخه کیتون در آینده نقش بسزایی در فیلم‌های DC Extended Universe ایفا خواهد کرد.

اندی موسکیتی (Andy Muschietti) یک فیلمساز آرژانتینی است. او به واسطه یک پست در صفحه اینستاگرام خود جزئیات تازه‌ای را از روند ساخت فیلم The Flash منتشر کرد. طبق آنچه در کپشن آمده، فیلمبرداری به انتها رسیده و در آینده‌ای نزدیک شاهد ورود پروژه به فاز پس‌تولید هستیم تا نسخه نهایی آماده شود. تصویری هم که برای پست انتخاب شده، به پشت صحنه تعلق داشته و موسکیتی را حین نگاه به صفحه نمایش نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.