روسیه می گوید به دلیل تحریم ها ممکن است مجبور شود بدهی FX را به روبل ارائه کند

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: تصویر تصویری اسکناس‌های روبل روسیه را روی میزی در ورشو، لهستان، 22 ژانویه 2016 نشان می‌دهد. رویترز/کاچپر پمپل (رویترز) -وزارت دارایی روسیه در حال آماده شدن برای پرداخت بخشی از بدهی های ارزی خود در روز چهارشنبه است، اما در صورتی که تحریم ها بانک ها را از پرداخت بدهی

کد خبر : 178783
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳
روسیه می گوید به دلیل تحریم ها ممکن است مجبور شود بدهی FX را به روبل ارائه کند

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: تصویر تصویری اسکناس‌های روبل روسیه را روی میزی در ورشو، لهستان، 22 ژانویه 2016 نشان می‌دهد. رویترز/کاچپر پمپل

(رویترز) -وزارت دارایی روسیه در حال آماده شدن برای پرداخت بخشی از بدهی های ارزی خود در روز چهارشنبه است، اما در صورتی که تحریم ها بانک ها را از پرداخت بدهی ها به واحد پولی که صادر می کند، جلوگیری کند، این پرداخت ها به روبل انجام می شود.

آنتون سیلوانوف وزیر دارایی در مصاحبه ای با تلویزیون دولتی که روز دوشنبه پخش شد، گفت: “آیا این یک پیش فرض است؟… از دیدگاه روسیه، ما به تعهدات خود عمل می کنیم.”

تحریم‌های غرب به خاطر رویدادهای اوکراین، روسیه را از بخش‌های کلیدی بازارهای مالی جهانی قطع کرده و تقریباً نیمی از 640 میلیارد دلار ذخایر طلا و ارز خارجی این کشور را مسدود کرده است و بدترین بحران اقتصادی از زمان سقوط اتحاد جماهیر شوروی در سال 1991 را آغاز کرده است.

سیلوانوف گفت که روسیه باید در 16 مارس کوپن اوراق قرضه یورو خود را بپردازد و قبلاً از بانک های غربی خواسته است تا این معامله را انجام دهند.

اما اگر بخش عمده ای از ذخایر روسیه مسدود شود، پرداخت ممکن است با “چالش های خاصی” مواجه شود، زیرا احتمال انجام این پرداخت ها به تحریم ها بستگی دارد.

دولت قرار است روز چهارشنبه 117 میلیون دلار از دو اوراق قرضه دلاری خود را پرداخت کند.

سیلوانوف در این مصاحبه تلویزیونی گفت: «اگر شاهد عوارضی در اجرای دستور باشیم، روز سه‌شنبه دستور انتقال مربوطه را به روبل تهیه خواهیم کرد.»

او گفت که روسیه بودجه لازم را برای انجام تعهدات خارجی خود دارد و همچنین ممکن است در صورت وجود چنین نیازی، بخشی یوان از ذخایر طلا و ارز خود را نیز استفاده کند.

چندین بانک روسی از شبکه پرداخت‌های بین‌المللی سوئیفت منع شده‌اند، که مانع از تلاش‌ها برای انتقال پول به خارج از روسیه شده است.

سیلوانوف گفت: مسدود شدن حساب های ارزی بانک مرکزی و دولت می تواند به عنوان تمایل چندین کشور غربی برای سازماندهی یک نکول مصنوعی تلقی شود.

پول چین 13.1 درصد از ذخایر ارز خارجی بانک مرکزی روسیه را در ژوئن 2021 به خود اختصاص داد، در حالی که در ژوئن 2017 تنها 0.1 درصد بود و دارایی دلار مسکو از 46.3 درصد در مدت مشابه به 16.4 درصد کاهش یافت.

چین پس از اتحادیه اروپا بزرگترین بازار صادراتی روسیه است. به گفته آژانس گمرک چین، صادرات روسیه به چین در سال 2021 به ارزش 79.3 میلیارد دلار بوده که نفت و گاز 56 درصد از آن را تشکیل می دهد.

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً بلادرنگ یا دقیق نیستند. تمام CFD ها (سهام، شاخص ها، آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هر کسی که با فیوژن مدیا مرتبط است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با تجارت در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.