برچسب ها در این داستان
ممنوعیت، بانک ها، لایحه، بانک مرکزی، چت، ارتباطات، داده، موسسات مالی، اطلاعات، قانون، پیام رسانی، پیام رسان ها، مجلس، محدودیت ها، Roskomnadzor، روسیه، روسی، دومای دولتی، تلگرام، وایبر، واتس اپ
رسانه های محلی فاش کردند موسسات مالی در روسیه نمی توانند از طریق پیام رسان های فوری مستقر در خارج از کشور با مشتریان ارتباط برقرار کنند. قانون جدید تصویب شده توسط دومای ایالتی همچنین بانک ها را از استفاده از چت برای ارسال اطلاعات شخصی و اسناد پرداخت منع می کند. بیل بانک ها
رسانه های محلی فاش کردند موسسات مالی در روسیه نمی توانند از طریق پیام رسان های فوری مستقر در خارج از کشور با مشتریان ارتباط برقرار کنند. قانون جدید تصویب شده توسط دومای ایالتی همچنین بانک ها را از استفاده از چت برای ارسال اطلاعات شخصی و اسناد پرداخت منع می کند.
بر اساس قانون جدید تصویب شده توسط مجلس عوام، بانک های فدراسیون روسیه مجاز به تماس با مشتریان خود از طریق تعدادی از پیام رسان های محبوب نیستند. این ممنوعیت برای پلتفرم های مستقر در خارج اعمال می شود.
روزنامه تجاری کومرسانت گزارش داد، فهرستی از برنامه های آسیب دیده هنوز توسط Roskomnadzor، سرویس فدرال نظارت بر ارتباطات، فناوری اطلاعات و رسانه های جمعی منتشر نشده است، اما تلگرام، واتساپ، وایبر و موارد مشابه با توضیحات مطابقت دارند.
این پیش نویس قانون که توسط دومای دولتی در قرائت سوم تصویب شد، همچنین استفاده از این نوع سرویس پیام رسانی را برای مکاتبات حاوی اطلاعات حساس مانند داده های شخصی یا اسناد مربوط به پرداخت ها و نقل و انتقالات پول محدود می کند.
این محدودیتها نه تنها بانکها، بلکه تمامی سازمانهای مالی دیگر از جمله کارگزاران، شرکتهای فعال در بازار اوراق بهادار، شرکتهای مدیریتی، صندوقهای سرمایهگذاری و صندوقهای بازنشستگی خصوصی و سپردهگذاری را نیز در بر میگیرد.
به گفته آناتولی آکساکوف، رئیس کمیته بازار مالی پارلمانی، وزارت توسعه دیجیتال، ارتباطات و رسانه های جمعی روسیه وظیفه نظارت بر این ممنوعیت را بر عهده خواهد داشت، نه بانک مرکزی روسیه در این مورد. وی همچنین در اظهار نظر برای کامرسانت اظهار داشت:
موسسات اعتباری البته در اجرای قانون دقت زیادی دارند و بعید است از آن تخلف کنند. بنابراین بدیهی است که اقداماتی را انجام خواهند داد تا تحت تحریم قرار نگیرند.
اعضای این صنعت در صحبت با روزنامه خاطرنشان کردند که پیام رسان های فوری به ندرت برای برقراری ارتباط با مشتریان استفاده می شوند، به خصوص توسط بازیکنان بزرگی که برنامه های کاربردی خود را با چت های پشتیبانی داخلی توسعه داده اند.
تاتیانا اودوکیمووا، مشاور سرمایه گذاری، توضیح داد که برخی دیگر از راه حل های شخص ثالث استفاده می کنند، اغلب پلتفرم های امن برای ارتباط با مشتریان، تبادل اسناد، انعقاد قراردادها، بارگذاری داده ها و گزارش به بانک مرکزی. او تاکید کرد: “ما می دانیم که حفاظت از داده های شخصی چیست و برای مدت طولانی از الزامات خاصی پیروی می کنیم.”
آیا فکر می کنید این ممنوعیت بر فعالیت های روزانه بانک ها و سایر موسسات مالی در روسیه تأثیر می گذارد؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.
اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons
سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.
![]() + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | ![]() + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | ![]() + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه |
![]() مدیریت حرفه ای کافی شاپ | ![]() حقوقدان خبره | ![]() سرآشپز حرفه ای |
![]() | ![]() آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو | ![]() |
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰