روسای بانک مرکزی نشان می‌دهند که اروپایی‌ها افزایش نرخ بهره بیشتری را مشاهده خواهند کرد – اخبار بیت کوین مالی

[ad_1] به گفته اعضای هیئت تصمیم‌گیری مرجع پولی منطقه یورو، افزایش بیشتر نرخ‌ها با افزایش تورم در منطقه یورو تضمین می‌شود. دو رئیس بانک مرکزی، با نظرات متفاوت در مورد اینکه چگونه بانک مرکزی اروپا باید تهاجمی باشد، موافق هستند که افزایش بیشتر نرخ های بهره کلیدی هنوز در راه است. رئیس بانک فرانسه اذعان

کد خبر : 345570
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
روسای بانک مرکزی نشان می‌دهند که اروپایی‌ها افزایش نرخ بهره بیشتری را مشاهده خواهند کرد – اخبار بیت کوین مالی

[ad_1]

به گفته اعضای هیئت تصمیم‌گیری مرجع پولی منطقه یورو، افزایش بیشتر نرخ‌ها با افزایش تورم در منطقه یورو تضمین می‌شود. دو رئیس بانک مرکزی، با نظرات متفاوت در مورد اینکه چگونه بانک مرکزی اروپا باید تهاجمی باشد، موافق هستند که افزایش بیشتر نرخ های بهره کلیدی هنوز در راه است.

رئیس بانک فرانسه اذعان می کند که بانک مرکزی اروپا برخی افزایش ها باقی مانده است

به نقل از رویترز، فرانسوا ویلروی دو گالهاو، رئیس بانک دو فرانس روز چهارشنبه گفت، اگرچه بانک مرکزی اروپا (ECB) بیشتر کارها را در زمینه افزایش نرخ بهره انجام داده است، اما هنوز راه کمی در پیش دارد. این اولین بار نیست که ویلروی مردم را برای اتفاقات آینده آماده می کند.

پس از سریع‌ترین افزایش نرخ بهره در سال گذشته، بانک مرکزی اروپا اکنون در حال بررسی این است که آیا این افزایش‌ها را کاهش دهد یا خیر. انتظار می رود تصمیم بعدی در اوایل ماه مه اتخاذ شود، زمانی که سیاست گذاران تعیین کنند که نرخ سپرده چقدر باید بالاتر از 3 درصد باشد تا تورم به هدف 2 درصد کاهش یابد.

ویلروی در سخنرانی خود در واشنگتن گفت: «احتمالاً ما هنوز راه کمی برای افزایش نرخ بهره در جلسات بعدی خود داریم، اگرچه فکر می‌کنم اکنون زود است که تصمیم بگیریم در ماه مه چه خواهیم کرد. او در مصاحبه ای در پایان ماه مارس اظهارات مشابهی را بیان کرد.

رئیس بانک مرکزی فرانسه، که یکی از اعضای شورای حاکم ECB است، معتقد است که بیشتر افزایش نرخ از قبل انجام شده است و استدلال می کند که بیشترین تاثیر را افزایش نرخ های قبلی خواهد داشت. او اصرار داشت که وقتی تورم شروع به چرخش کند، تشدید می‌تواند متوقف شود و توضیح داد:

چرخش در مسیر تورم اساسی – چه واقعی باشد چه با اطمینان کافی – باید محرکی برای تثبیت نرخ‌های ما باشد.

رئیس بانک مرکزی هاوکیش اتریش می گوید چشم انداز تورم 50 Bps افزایش می یابد

از ژوئیه 2022، بانک مرکزی اروپا نرخ بهره را 350 واحد پایه (bps) از جمله سه افزایش متوالی 50 واحدی در ثانیه افزایش داده است، اما هنوز هیچ نشانه روشنی در مورد نتیجه احتمالی نشست آتی خود در 4 می ارائه نکرده است. رویترز در گزارشی جداگانه اشاره کرد.

روبرت هولزمن، رئیس بانک ملی Oesterreichische، که در شورای حاکم 26 عضوی ECB نیز حضور دارد، به مطبوعات آلمان گفت که مقام پولی منطقه یورو باید به افزایش نرخ بهره ادامه دهد. او در مصاحبه با روزنامه بورسن سایتونگ تاکید کرد:

تداوم تورم در حال حاضر استدلال برای 50 واحد پایه دیگر است.

هولزمن فاش کرد: “تفاهم مشترک زیادی در شورای حاکم ECB وجود دارد که ما هنوز به پایان نرسیده ایم.” بانکدار ارشد اتریش که در میان اعضای شورا به عنوان یک شاهین شناخته می شود، افزود: «ما باید قاطعانه عمل کنیم و حتی پس از ماه می به افزایش قابل توجه نرخ های بهره ادامه دهیم.

انتظارات برای افزایش بیشتر نرخ ها اخیرا توسط دو عضو دیگر شورا – رئیس بانک ملی کرواسی، بوریس وویچیچ، و همکارش در راس بانک اسلوونی، بوشتیان واسل، مورد تاکید قرار گرفت. به نقل از واسل، تورم اصلی به وضوح در یک روند صعودی است، در حالی که وویچیچ اذعان داشت که ممکن است افزایش بیشتری در پی داشته باشد.

برچسب ها در این داستان

اتریش، بانک های مرکزی، بانک مرکزی اروپا، یورو، بانک مرکزی اروپا، منطقه یورو، فرانسه، شورای حاکم، فرمانداران، افزایش، افزایش، تورم، بهره، نرخ بهره، اعضا، نرخ ها

انتظار دارید بانک مرکزی اروپا در ماه مه تا چه اندازه نرخ بهره را افزایش دهد؟ پیش بینی های خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.