روز پاکسازی به خلیج آلوده پایتخت فیلیپین می رسد

[ad_1] داوطلبان و کارمندان دولتی، از جمله صدها پرسنل گارد ساحلی، ساشه‌ها، دمپایی‌های لاستیکی و سایر زباله‌های غیرقابل تجزیه زیستی را جمع‌آوری کردند که در خلیج مانیل، یک خور نیمه محصور 60 کیلومتری (37 مایلی) رو به دریای چین جنوبی شسته شده‌اند. کندریک لوپز، 18 ساله، دانشجوی کالج، در جریان پاکسازی به رویترز گفت: «این

کد خبر : 256475
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
روز پاکسازی به خلیج آلوده پایتخت فیلیپین می رسد

[ad_1]

داوطلبان و کارمندان دولتی، از جمله صدها پرسنل گارد ساحلی، ساشه‌ها، دمپایی‌های لاستیکی و سایر زباله‌های غیرقابل تجزیه زیستی را جمع‌آوری کردند که در خلیج مانیل، یک خور نیمه محصور 60 کیلومتری (37 مایلی) رو به دریای چین جنوبی شسته شده‌اند.

کندریک لوپز، 18 ساله، دانشجوی کالج، در جریان پاکسازی به رویترز گفت: «این ابتکار به بهتر شدن منطقه ساحلی ما در خلیج مانیل کمک می کند تا گردشگران و بازدیدکنندگان ما زیبایی خلیج را ببینند.

آب‌های امتداد خلیج مانیل، که به خاطر غروب‌های شگفت‌انگیزش معروف است، به شدت توسط نفت، چربی و زباله‌های مناطق مسکونی و بنادر مجاور آلوده شده‌اند.

فیلیپین از نظر منابع دریایی غنی است و نزدیک به 36300 کیلومتر (22555 مایل) خط ساحلی در مجمع الجزایری با بیش از 7600 جزیره دارد.

اما بر اساس گزارش آوریل 2022 توسط دانشگاه آکسفورد Our World in Data که یک نشریه علمی آنلاین علمی است، از نظر رهاسازی زباله های پلاستیکی در اقیانوس ها، که تقریباً یک سوم کل آن را تشکیل می دهد، بزرگترین آلوده کننده جهان است.

جانت پانگانیبان، یک داوطلب 36 ساله، به رویترز گفت: «ما باید این کارها را برای محیط زیست خود انجام دهیم و مردم را از ریختن زباله در کنار دریا منصرف کنیم.

منتقدان می گویند قوانین تنظیم کننده زباله های جامد ناکافی و ضعیف اجرا می شوند و دولت ها و جوامع را برای رسیدگی به بحران آلودگی با مشکل مواجه می کند.

روز بین‌المللی پاکسازی سواحل هر سومین شنبه ماه سپتامبر برگزار می‌شود تا آگاهی را در مورد مشکلات فزاینده زباله‌هایی که بر سواحل در سراسر جهان تأثیر می‌گذارد، افزایش دهد.

(گزارش توسط جی ارنو و پیتر بلازا؛ نویسنده نیل جروم مورالس؛ ویرایش توسط لینکلن فست.)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.