روبل روسیه با توجه به آمار تورم توسط رویترز ضعیف شد

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس‌های روبل روسیه و دلار آمریکا در این تصویر دیده می‌شوند که در 24 فوریه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر (رویترز) – روبل در مسکو و فراساحل روز چهارشنبه تضعیف شد و قبل از داده های تورمی که می تواند تأثیر تحریم های اقتصادی بر تهاجم روسیه به اوکراین

کد خبر : 176350
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
روبل روسیه با توجه به آمار تورم توسط رویترز ضعیف شد

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس‌های روبل روسیه و دلار آمریکا در این تصویر دیده می‌شوند که در 24 فوریه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر

(رویترز) – روبل در مسکو و فراساحل روز چهارشنبه تضعیف شد و قبل از داده های تورمی که می تواند تأثیر تحریم های اقتصادی بر تهاجم روسیه به اوکراین را نشان دهد، به پایین ترین حد خود در برابر دلار و یورو در مسکو رسید.

در ساعت 0934 به وقت گرینویچ، روبل بیش از 10 درصد ضعیف تر از پایان روز جمعه خود در 117.2 در برابر دلار در بورس مسکو بود. در برابر یورو بیش از 1 درصد از دست داده بود تا با قیمت 120.3 معامله شود، پس از اینکه قبلاً برای اولین بار در بورس به 120 در هر دلار و 130 در هر یورو رسید.

در پلتفرم فراساحلی EBS، هر دلار 137 معامله شد که بیش از 5 درصد در روز کاهش داشت.

بازارهای مالی روسیه به دلیل تحریم‌های اقتصادی شدید اعمال شده به دلیل تهاجم روسیه به اوکراین، دچار آشفتگی شده است.

بانک مرکزی بیش از دو برابر نرخ بهره اصلی خود را به 20 درصد رسانده است و دولت تدابیر حمایتی را اعمال کرده است، اما دارایی های روسیه به شدت فروخته شده است و از زمانی که روسیه نیرو به اوکراین فرستاده است، روبل در برابر دلار در مسکو حدود 30 درصد کاهش یافته است. در 24 فوریه.

معاملات سهام در بورس مسکو در روز چهارشنبه به دستور بانک مرکزی تا حد زیادی بسته شد. سهام آخرین بار در 25 فوریه در مسکو معامله شد و پس از آن بانک مرکزی معاملات را محدود کرد.

روز سه‌شنبه، بانک مرکزی اعلام کرد که به شرکت‌های مالی کمک‌های بیشتری در بحران ارائه می‌کند. همچنین اعلام کرد که شهروندانی که دارای حساب های ارزی هستند، مجاز به برداشت بیش از 10000 دلار در مجموع طی شش ماه آینده نخواهند بود که در آخرین گام برای کاهش فشار بر روبل است.

داده های تورم قیمت مصرف کننده در اواخر روز، برای فوریه به صورت سالانه و ماهانه و برای هفته منتهی به 4 مارس ارائه می شود. ارقام هفتگی می تواند تأثیر بدتر شدن شدید اخیر روبل را نشان دهد.

مایکل متکالف، رئیس جهانی استراتژی کلان در خیابان ایالتی (NYSE:) Global Markets در یادداشتی تحقیقاتی اعلام کرد که نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد قیمت‌ها در روسیه پس از سقوط روبل به شدت افزایش یافته است – بیشتر از سقوط ارزهای قبلی.

متکالف نوشت: «اگر در هفته‌ها و ماه‌های آینده ادامه پیدا کند، (این نرخ) می‌تواند نرخ تورم سالانه روسیه را در ماه‌های آینده تقریباً دو برابر کند.

حتی قبل از درگیری اوکراین، تورم روسیه بسیار بالاتر از هدف بانک مرکزی 4 درصد بود و در ژانویه به حدود 8.7 درصد رسید که بالاترین میزان از اوایل سال 2016 بود.

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً بلادرنگ یا دقیق نیستند. تمام CFD ها (سهام، شاخص ها، آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هرکسی که با فیوژن مدیا مرتبط است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با تجارت در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.