روایتی عجیب از پشت پرده شعارهای جنجالی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ داریوش مصطفوی به خبرنگار ورزشی اطلاعات آنلاین گفت: در شرایط فعلی زدن امیر قلعه نویی کار اشتباهی است. ما دو سه مسابقه بزرگ در پیش داریم. باید دید حمله به او با چه هدفی بود. پشت حمله چه کسانی نشسسته اند. باید این حملات را برای بعد از بازی ها بگذاریم. ما

کد خبر : 493381
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۴۵
روایتی عجیب از پشت پرده شعارهای جنجالی در اصفهان



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ داریوش مصطفوی به خبرنگار ورزشی اطلاعات آنلاین گفت: در شرایط فعلی زدن امیر قلعه نویی کار اشتباهی است. ما دو سه مسابقه بزرگ در پیش داریم. باید دید حمله به او با چه هدفی بود. پشت حمله چه کسانی نشسسته اند. باید این حملات را برای بعد از بازی ها بگذاریم. ما به تیم ملی چه داده ایم که توقع داریم. تیم ما بد بازی کرده است و از آن دفاع نمی کنم اما در بعد نتیجه گیری خوب بوده ایم. این فوتبالی که از درون فدراسیون و بیرون فدراسیون در حال نابودی است را خودمان نزنیم.

به نقل از اطلاعات، وی گفت: فشار روی سرمربی تیم زیاد است. وقتی رسانه ها حمله می کنند به آدمی که دل پری دارد او هم خودش را خالی می کند. البته سرمربی تیم ملی هم باید تحمل خود را بالا ببرد و تا بعد از مسابقات مقدماتی مصاحبه نکند. حداقل خودش صحبت نکند و به همکارانش بگوید نظرات فنی بدهند.

مصطفوی افزود: تیم ملی در برخی مواقع کارش گره می خورد. در نیمه دوم اصلا خوب نبودیم. شعارها روی تیم اثر گذاشت. وقتی طارمی می گوید تقصیر ما نیست یعنی فشار روی تیم بوده است. طارمی منطقی صحبت کرد. شک نکنید پشت این شعار عده ای نشسته اند. کمیته انضباطی باید بررسی کند که چه کسانی به دنبال آبرو بردن بودند. بازی بزرگ را به اصفهان نبرند چون آنجا برخی اتفاقات در این سالاها افتاده که زیبنده فوتبال ما و کشور ما نیست. باید دید پشت این توهین ها چه کسانی هستند.

وی در پایان درباره بحث برکناری جواد نکونام گفت: من موافق برکناری نکونام نیستم. باید با او صحبت کرد. الان چه کسی را می خواهند بیاورند. این جریانی که نکونام را می زند همان جریانی است که قلعه نویی را می زند. یک روز یکی از مسئولان استقلال که الان هم هست می گفت ما جرات نمی کنیم اسم قلعه نویی را بیاوریم چون ما را در رسانه ها و در فضای مجازی می زنند. اینها چه کسانی هستند که به مدیران ما جرات تصمیم گیری درست نمی دهند؟

257 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.