رقص ظریف فدرال رزرو اوراق قرضه را تحت کنترل نگه می دارد

[ad_1] © رویترز. یک اسکناس دلار آمریکا در این تصویر تصویری 22 ژوئن 2017 دیده می شود. رویترز/توماس وایت/تصویر نویسنده: جیمی مک گیور اورلاندو ، فلوریدا (رویترز) – انواع دلتا ، افزایش هزینه ها ، ترس از تورم و سقف بدهی ها همه اوراق قرضه ایالات متحده را تهدید می کند ، و با این

کد خبر : 105282
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
رقص ظریف فدرال رزرو اوراق قرضه را تحت کنترل نگه می دارد

[ad_1]


© رویترز. یک اسکناس دلار آمریکا در این تصویر تصویری 22 ژوئن 2017 دیده می شود. رویترز/توماس وایت/تصویر

نویسنده: جیمی مک گیور

اورلاندو ، فلوریدا (رویترز) – انواع دلتا ، افزایش هزینه ها ، ترس از تورم و سقف بدهی ها همه اوراق قرضه ایالات متحده را تهدید می کند ، و با این حال این رقص ظریف و اغلب اشتباه خوانده شده بین فدرال رزرو و خزانه داری است که به احتمال زیاد همه چیز را در کنترل نگه می دارد.

از یک سو ، فدرال رزرو احتمالاً خریدهای خزانه خود در ماه 80 میلیارد دلار در ماه را تا پایان سال آغاز خواهد کرد-لحظه ای که بسیاری از سرمایه گذاران نگران بودند بازار را تضعیف کرده و بازدهی را افزایش دهد.

اما خزانه داری ایالات متحده در سال آینده نیز کمتر استقراض خواهد کرد و کسری بودجه و نیازهای بودجه در مقایسه با خسارت های سال 2020 کاهش می یابد.

در صورتی که خروج تدریجی بزرگترین خریدار از بازار با کاهش معادل عرضه بدهی های جدید مطابقت داشته باشد ، این دو باید یکدیگر را از نظر قیمت لغو کنند. و شاید این همان چیزی است که ثبات ظاهری عجیب بازار اوراق قرضه از آوریل به ما می گوید.

س isال این است که آیا یکی از این نیروها به تسلط خود پایان می دهد – یا آیا عمداً با هم هماهنگ می شوند؟

البته اعداد یا بازه زمانی محدودیت فدرال رزرو هنوز ناشناخته است و جزئیات بیشتری در مورد این که خزانه داری چه بخشی از سررسید را بر فروش بدهی متمرکز خواهد کرد. رشد گسترده تر و تحولات تورم همچنان متغیرهای مهم و ناشناخته باقی می مانند.

اما پویایی اصلی یک تثبیت کننده قوی است.

جوزف وانگ ، معامله گر ارشد سابق در میز بازارهای آزاد فدرال رزرو ، معتقد است که این دو “تقریباً یکدیگر را لغو خواهند کرد … بنابراین سهام دارایی های خزانه داری بخش خصوصی با همان سرعت به رشد خود ادامه خواهد داد. فدرال رزرو فقط سهم کوچکتری از کل سهام را در اختیار داشته باشید. “

تأمین مالی بیش از حد

در بخش تامین مالی ، خزانه داری در سالهای مالی 2022 و 2023 نسبت به امسال به میزان قابل توجهی کمتری وام خواهد گرفت که این امر به دلیل افزایش رشد اقتصادی و درآمدهای مالیاتی ، کاهش نیاز به حمایت در سطح بحران از افراد و مشاغل و صورت حسابهای جدید هزینه های بیشتر است. آینده.

این به معنای برنامه افزایش بدهی کوچکتر است. کمیته مشورتی استقراض خزانه داری ، گروهی که از شرکت کنندگان عمده بازار درآمد ثابت تشکیل شده است ، می گوید سناریوی اصلی آن کاهش 19 درصدی انتشار کوپن در سال تقویم 2022 را نشان می دهد که 12 ماه بعد به 35 درصد کاهش می یابد.

همچنین شایان ذکر است که خزانه داری سال آینده با استقراض مبالغ قابل توجهی در سال پس از شیوع همه گیری کووید -19 ، وام می گیرد. گنادی گلدبرگ در TD Securities تخمین می زند که انتشار خالص کوپن در سال مالی 2021 2.73 تریلیون دلار بوده که 1.37 تریلیون دلار نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

اما همه آن مورد نیاز نبود ، دلیل اصلی این که مانده نقدینگی خزانه داری در فدرال رزرو بالا رفت و باعث تحریف در انتهای فوق العاده کوتاه منحنی شد و چرا استقراض در سال آینده کمتر خواهد بود.

بر اساس توصیه اولیه TBAC ، انتشار ناخالص اوراق قرضه دو تا 30 ساله باید 749 میلیارد دلار کاهش یابد و به 3.21 تریلیون دلار در سال 2022 برسد و در سال 2023 به 2.59 تریلیون دلار کاهش یابد.

مبلغ خالص تا حد زیادی به برنامه های مالی دولت بستگی دارد. علی رغم عناوین برنامه های بلندپروازانه 3.5 میلیارد دلاری دولت بایدن در دهه آینده ، سیاست مالی ایالات متحده در سالهای 2022 و 2023 به میزان قابل توجهی تشدید خواهد شد.

دفتر بودجه کنگره دو حزبی تخمین می زند که کسری مالی 2021 سه تریلیون دلار یا 13.4 درصد از تولید ناخالص داخلی به شدت کاهش می یابد و به 1.153 تریلیون دلار یا 4.7 درصد از تولید ناخالص داخلی در سال مالی 2022 و به 789 میلیارد دلار یا 3.1 درصد در سال مالی 2023 کاهش می یابد.

از نظر منابع مالی ، CBO نیاز به استقراض خالص کمی کمتر از 1.5 تریلیون دلار در سال مالی 2022 دارد که در سال 2023 به حدود 750 میلیارد دلار کاهش می یابد. این میزان در سال جاری کمتر از 2 تریلیون دلار است.

TAPER TIME

در همین حال ، انتظار می رود که فدرال رزرو برنامه زمانبندی خود را تا پایان امسال اعلام کند و خریدهای خزانه داری خود را از سال آینده متوقف کند. در حال حاضر با 80 میلیارد دلار ماهانه ، 960 میلیارد دلار در سال افزایش می یابد.

در صورت کاهش 10 تا 15 میلیارد دلاری ماهیانه ، خریدهای جدید در حدود شش تا هشت ماه متوقف می شود.

در طول سال مالی 2022 ، فدرال رزرو همچنان بیش از 500 میلیارد دلار خرید جدید جمع آوری می کند. با این وجود ، این رقم تقریباً 400 میلیارد دلار کمتر از سال 2021 خواهد بود که تقریباً مشابه کاهش نیازهای خالص دولت به بودجه است.

اگر خرید اوراق قرضه 960 میلیارد دلاری فدرال رزرو در سال 2021 در سال مالی 2023 به صفر برسد ، طبق برآوردهای CBO ، مجدداً تقاضای 1 تریلیون دلاری بودجه دولت را در همان بازه زمانی جبران می کند.

عوامل متعدد دیگری روند بازار خزانه داری را در طول سالهای آینده تعیین می کند ، مانند برنامه های محرک جو بایدن و افزایش مالیات رئیس جمهور ، و انتظارات تورم و تورم.

اما تغییر در تقاضای فدرال رزرو و عرضه خزانه می تواند چارچوب گسترده ای را ایجاد کند که بقیه چیزها در چارچوب آن مشخص می شود.

(توسط جیمی مک گیور ؛ ویرایش توسط آندریا ریچی)



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.