رشد S&P 500 به دلیل داده های ضعیف مصرف کنندگان ایالات متحده، همچنان در مسیر اولین ضرر هفتگی در شش ماه گذشته است.

S&P 500 0.5% رشد کرد اما همچنان در مسیر اولین افت هفتگی خود در شش ماه اخیر قرار دارد. سهام ایالات متحده تا حد زیادی گزارش ناامید کننده اعتماد مصرف کننده ایالات متحده را نادیده گرفتند، زیرا تمرکز بر گزارش خرده فروشی هفته آینده ایالات متحده است. به نظر می رسد S&P 500 در روز

کد خبر : 128624
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
رشد S&P 500 به دلیل داده های ضعیف مصرف کنندگان ایالات متحده، همچنان در مسیر اولین ضرر هفتگی در شش ماه گذشته است.


  • S&P 500 0.5% رشد کرد اما همچنان در مسیر اولین افت هفتگی خود در شش ماه اخیر قرار دارد.
  • سهام ایالات متحده تا حد زیادی گزارش ناامید کننده اعتماد مصرف کننده ایالات متحده را نادیده گرفتند، زیرا تمرکز بر گزارش خرده فروشی هفته آینده ایالات متحده است.

به نظر می رسد S&P 500 در روز جمعه موج خود را بازیافته است، در حال حاضر 0.5% بالاتر در جلسه معامله می شود و از حدود 4650 به سطوح فعلی در حدود 4675 رسیده است. با این حال، شاخص همچنان در مسیر هفته قرار دارد و 0.4% پایین تر خواهد بود، که نشان دهنده آن خواهد بود. اولین کاهش هفتگی آن در شش سال اخیر.

نام‌های بزرگ فناوری/رشد قوی‌ترین عملکرد را دارند. شاخص رشد S&P 500 در میان 1.3 درصد رشد اپل، 1.0 درصد در آمازون، 1.2 درصد در مایکروسافت، 1.8 درصد در آلفابت و بیش از 3.0 درصد در متا پلتفرم ها (که قبلاً فیس بوک نامیده می شد) 0.9 درصد افزایش یافته است. این کمک می‌کند تا شاخص Nasdaq 100 (با افزایش 0.9 درصدی) بهتر از نظر فناوری باشد. اما داو، که اغلب به عنوان نماینده ای برای سهام ارزشی دیده می شود، عملکرد ضعیفی ندارد و 0.4 درصد قابل احترام افزایش یافته و به شمال سطح 36 هزار تومانی بازگشته است. VIX افت نسبتاً قابل توجهی در حدود 1.3 جلد داشته است و اکنون به سطوحی بازگشته است که هفته گذشته در زیر 17.00 به پایان رسید.

احساس آرامش، حتی خوش بینی، علیرغم نگرانی های تورمی که بازارهای ارز و اوراق قرضه را در این هفته متلاطم کرده است، به وجود آمده است. در حالی که به نظر می رسد فدرال رزرو در سال 2022 مجبور به اتخاذ یک سیاست جنگ طلبانه تر خواهد شد تا ثبات قیمت را بر رشد اقتصادی در بازار کار اولویت دهد، سهام می تواند به پس زمینه درآمدهای قوی متکی باشد. در واقع، فصل درآمدی که به تازگی سپری شده است، شاهد بودیم که شرکت‌های S&P 500 سومین حاشیه سود بالای خود را گزارش کردند، علی‌رغم افزایش هزینه‌های ورودی، زیرا شرکت‌ها دریافتند که این هزینه‌ها را راحت‌تر به مصرف‌کنندگان منتقل می‌کنند. به عبارت دیگر، با وجود افزایش فشارهای تورمی، هنوز هیچ نشانه ای وجود ندارد که تقاضا در اقتصاد ایالات متحده از سطوح بسیار بالا خود متزلزل شود.

اما این داستان ممکن است به زودی تغییر کند. شاخص سرفصل نظرسنجی روز جمعه دانشگاه میشیگان نشان داد که با نگرانی مصرف‌کنندگان از تورم، احساسات به کمترین میزان خود در 11 سال اخیر رسیده است. سهام آن داده‌ها را نادیده گرفتند، اما اگر داده‌های خرده‌فروشی اکتبر (سه‌شنبه آینده) انتظارات را با اختلاف زیادی از دست بدهد، نمی‌توانند آن را نادیده بگیرند. از سوی دیگر، گزارش قوی خرده فروشی برای ماه اکتبر نشانه خوبی برای سود شرکت ها در سه ماهه چهارم خواهد بود و احتمالاً از سهام حمایت می کند.

در اخبار سهام فردی، داستان اصلی روز جمعه اعلامیه جانسون و جانسون بود مبنی بر اینکه این شرکت در حال برنامه ریزی برای تقسیم شدن به دو تجارت است، یکی بر مراقبت های بهداشتی مصرف کننده و دیگری بر روی داروسازی متمرکز است. در نتیجه، سهام بیش از 1.0٪ افزایش یافت. در همین حال، اخبار مربوط به فروش بیشتر سهام توسط ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت، بر قیمت سهام تسلا تأثیر گذاشت که نزدیک به 4.0 درصد کاهش یافت.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.