رشد 2.3 درصدی تتر با کاهش ارزش 2.4 میلیارد دلاری اقتصاد استیبل کوین از 31 مارس – Altcoins Bitcoin News

در حالی که ارزش چندین دارایی دیجیتال برتر در برابر دلار آمریکا طی ماه گذشته کاهش یافته است، اقتصاد استیبل کوین از 31 مارس 2023 2.4 میلیارد دلار از ارزش خود را از دست داده است. چهار مورد از پنج استیبل کوین برتر در 30 روز گذشته بازخرید خالص را تجربه کردند، به جز تتر

کد خبر : 350863
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
رشد 2.3 درصدی تتر با کاهش ارزش 2.4 میلیارد دلاری اقتصاد استیبل کوین از 31 مارس – Altcoins Bitcoin News


در حالی که ارزش چندین دارایی دیجیتال برتر در برابر دلار آمریکا طی ماه گذشته کاهش یافته است، اقتصاد استیبل کوین از 31 مارس 2023 2.4 میلیارد دلار از ارزش خود را از دست داده است. چهار مورد از پنج استیبل کوین برتر در 30 روز گذشته بازخرید خالص را تجربه کردند، به جز تتر که در آن زمان 2.3 درصد رشد کرد.

چهار مورد از پنج استیبل کوین برتر، بازخرید خالص را در 30 روز گذشته تجربه می کنند

در 31 مارس 2023، استیبل کوین های برتر بر اساس ارزش بازار، 133.63 میلیارد دلار ارزش داشتند و اکنون ارزش آن به 131.21 میلیارد دلار کاهش یافته است. از آن زمان تاکنون در مجموع 2.4 میلیارد دلار استیبل کوین از اقتصاد استیبل کوین خارج شده است. داده ها نشان می دهد که در 30 روز گذشته، USDC، BUSD، DAI، و TUSD همگی بازخرید شده اند. عرضه در گردش سکه دلار آمریکا (USDC) نسبت به ماه گذشته 10.2 درصد کاهش یافت و بایننس دلار آمریکا (BUSD) 20.6 درصد کاهش یافت. از بین پنج استیبل کوین برتر، هر دو USDC و BUSD بیشترین بازخرید را تجربه کردند.

رشد 2.3 درصدی تتر با کاهش ارزش 2.4 میلیارد دلاری اقتصاد استیبل کوین از 31 مارس
پنج استیبل کوین برتر بر اساس ارزش گذاری بازار طبق coingecko.com در 25 آوریل 2023.

علاوه بر این، عرضه در گردش DAI در 30 روز 9 درصد کاهش یافت و عرضه TUSD 0.7 درصد کاهش یافت. با این حال، تتر (USDT) از ماه گذشته 2.3 درصد رشد کرد و به ارزش بازار 81.39 میلیارد دلار رسید. ارزش گذاری بازار تتر 61.65 درصد از کل ارزش 131.21 میلیارد دلاری اقتصاد پایدار کوین را تشکیل می دهد. در حالی که عرضه تتر 2.3 درصد رشد کرد، دلار pax (USDP) نسبت به ماه گذشته 33.9 درصد افزایش یافت.

USDP اکنون دارای ارزش بازار تقریباً 1,037,832,268 دلار است. هر دو دلار فراکس و USDD ترون در 30 روز گذشته ضرر کرده اند. دلار فراکس (FRAX) 3.8 درصد کاهش یافت در حالی که USDD 1 درصد از عرضه در گردش خود را از دست داد. توکن دلاری جمینی GUSD با 18.1 درصد افزایش به 465.22 میلیون دلار رسید. دلار نقدینگی (LUSD) رشد 2.4 درصدی را ثبت کرد و پول اینترنتی جادویی (MIM) در ماه گذشته 5.9 درصد افزایش یافت. کل اقتصاد استیبل کوین 11.02 درصد از ارزش خالص 1.19 تریلیون دلاری اقتصاد کریپتو را تشکیل می دهد.

برچسب ها در این داستان

BUSD، DAI، دلار فراکس، GUSD، LUSD، بازار سرمایه، MIM، دلار Pax، بازخریدها، اقتصاد استیبل کوین، تتر، توسد، USDC، USDD، ارزش

کاهش اخیر در اقتصاد پایدار کوین برای شما چه معنایی دارد؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.