رشد روبل در حالی که بانک مرکزی به چرخه کاهش نرخ پایان می دهد توسط رویترز

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس های 100 روبلی جدید روسیه در کارخانه چاپ گوزنک در مسکو، روسیه در 6 ژوئیه 2022 مشاهده می شوند. خبرگزاری مسکو/ جزوه از طریق رویترز (رویترز) – روبل روسیه در معاملات اولیه صبح روز پنجشنبه، یک روز قبل از تشکیل جلسه بانک مرکزی برای تصمیم گیری در مورد تعیین

کد خبر : 273607
تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۷:۵۲
رشد روبل در حالی که بانک مرکزی به چرخه کاهش نرخ پایان می دهد توسط رویترز

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس های 100 روبلی جدید روسیه در کارخانه چاپ گوزنک در مسکو، روسیه در 6 ژوئیه 2022 مشاهده می شوند. خبرگزاری مسکو/ جزوه از طریق رویترز

(رویترز) – روبل روسیه در معاملات اولیه صبح روز پنجشنبه، یک روز قبل از تشکیل جلسه بانک مرکزی برای تصمیم گیری در مورد تعیین نرخ، افزایش یافت.

تا ساعت 710 به وقت گرینویچ، روبل در برابر دلار آمریکا 0.4 درصد قوی تر شد و در 61.51 بود و در برابر یورو به 61.57 رسید که 0.5 درصد نسبت به بسته شدن روز قبل افزایش داشت.

این ارز نیز 0.3 درصد در برابر 8.47 افزایش یافت. پول چین به یک فشارسنج مهم برای مسکو تبدیل شده است زیرا تلاش می کند روابط اقتصادی با پکن را تسریع بخشد و اتکای خود را به ارزهای غربی کاهش دهد.

علیرغم دوره مالیاتی پایان ماه که در جلسات اخیر از روبل حمایت کرده بود، اکنون در حال کاهش است، این ارز در آستانه جلسه بانک مرکزی در روز جمعه در سطح اول باقی ماند.

بر اساس نظرسنجی رویترز، انتظار می‌رود تنظیم‌کننده نرخ‌ها را در سطح فعلی 7.5 درصد نگه دارد و به ماه‌ها کاهش شدید نرخ‌ها که منجر به کاهش هزینه‌های استقراض از سطح اضطراری 20 درصدی شده بود، پایان داد، چند روز پس از ارسال ده‌ها هزار دلار توسط مسکو. نیروهای نظامی در اوکراین و غرب شروع به اعمال تحریم های گسترده علیه روسیه کردند.

پس از دو هفته افزایش که بیش از 10 درصد به بازار سهام محلی افزوده است، سهام روسیه صبح پنجشنبه اندکی رشد کرد. شاخص RTS بر اساس دلار با 0.2 درصد افزایش به 1091.1 واحد رسید. شاخص MOEX روسیه مبتنی بر روبل با 0.4 درصد افزایش به 2129.7 واحد رسید.

تحلیلگران بانک دولتی Otkritie در یادداشتی پژوهشی روز پنجشنبه گفتند: “بازار روسیه هنوز برای دوره های طولانی رشد آماده نیست. بنابراین، در عرض چند روز هر افزایشی منجر به کسب سود می شود.”

برای راهنمای سهام روسیه مراجعه کنید

برای اوراق خزانه روسیه رجوع کنید به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.