رشد بازرگان Shopify با ضربه زدن به مخارج ضعیف مصرف‌کننده به مشاغل کاهش می‌یابد

نویسنده نیودیتا بالو (رویترز) – کسب و کارهایی که به دلیل افزایش هزینه ها و کاهش هزینه های مصرف کننده دچار خشم شده اند، از پلتفرم Shopify دوری می کنند و مانعی در طرح آن برای رفع اشتباهات گذشته در برآورد بیش از حد تقاضای تجارت الکترونیک ایجاد می کنند. بر اساس تحقیقات YipitData که

کد خبر : 239140
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸
رشد بازرگان Shopify با ضربه زدن به مخارج ضعیف مصرف‌کننده به مشاغل کاهش می‌یابد


نویسنده نیودیتا بالو

(رویترز) – کسب و کارهایی که به دلیل افزایش هزینه ها و کاهش هزینه های مصرف کننده دچار خشم شده اند، از پلتفرم Shopify دوری می کنند و مانعی در طرح آن برای رفع اشتباهات گذشته در برآورد بیش از حد تقاضای تجارت الکترونیک ایجاد می کنند.

بر اساس تحقیقات YipitData که به طور انحصاری با رویترز به اشتراک گذاشته شده است، شرکت کانادایی تنها 71000 تاجر خالص در نیمه اول سال 2022 اضافه کرد. 680000 نفر در اوج همه گیری در سال 2020 و 314000 در سال گذشته اضافه شد.

Shopify به آن بازرگانان کمک می کند تا فروشگاه های آنلاین و سیستم های پرداخت خود را راه اندازی کنند و در ازای آن، هزینه ای از 29 دلار در ماه برای پیشنهاد اولیه تا 2000 دلار برای اشتراک های Plus که به ابزارهای پیشرفته دسترسی دارند، دریافت می کند.

کاهش خرید آنلاین، درآمد این شرکت را در سال جاری تحت تأثیر قرار داده و آن را مجبور به کاهش مشاغل کرده است و این شرط را از بین می برد که رونق تقاضا در دوران همه گیر ادامه خواهد داشت.

تحلیلگران YipitData می‌گویند: «مگر اینکه Shopify تقریباً دوبرابر تعداد بازرگانان در نیمه دوم سال 2022 را نسبت به نیمه اول اضافه کند، ما تخمین می‌زنیم که آنها می‌توانند با سرعت کمتری در یک سال اضافه شوند.

ظهور و سقوط سهام Shopify

آنها افزودند که کندی رشد در بازرگانان غیر پلاس متمرکز شده است، مشاغلی با اندازه کوچکتر که بیشتر در معرض تورم بالای دهه ها و افزایش نرخ بهره هستند.

این همچنین می‌تواند رشد تجار پلاس – محرک‌های اصلی حجم ناخالص کالاهای Shopify – را به خطر بیندازد، زیرا برخی از این اشتراک‌ها از برندهایی هستند که به پلاس ارتقا می‌یابند.

نیل ساندرز، تحلیلگر گلوبال دیتا، گفت: «شما باید افراد را در بالای قیف قرار دهید… اگر امروز اعضا را وارد نمی‌کنید، احتمالاً بر تبدیل‌های پلاس شما در سه ماهه یا سه ماهه آینده تأثیر می‌گذارد».

برای اطمینان، Shopify در آخرین نتایج خود گفت که Plus “فوق العاده خوب” عمل کرده است و رشد کل بازرگانان در نیمه دوم بیشتر از نیمه اول خواهد بود.

رئیس شرکت هارلی فینکلشتاین به رویترز گفت که ASICS و Hewlett Packard برخی از برندهای بزرگ هستند که به Shopify Plus مهاجرت کرده‌اند، در حالی که بسیاری از «داستان‌های موفقیت داخلی» نیز به این پیشنهاد تغییر کرده‌اند.

(گزارش توسط نیودیتا بالو در بنگالورو؛ ویرایش توسط آدیتا سونی)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.