رسم غلط منتقدین طلبکار استقلال؛ تازیانه قبل از گناه!

سعید آقایی: هنوز شروع نکرده، انتقادها آغاز شد. این حکایت غم انگیز تیمی است که از همین انتقادهای بیهوده و بی جهت در بهترین حالت و خطی و هدفدار از سوی بعضی ها هرگز عاقبت بخیر نمی شود و رنگ عافیت را به خود نخواهد دید. فرقی نمی کند چه کسی روی نیمکت بنشیند و

کد خبر : 510531
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۵:۳۲
رسم غلط منتقدین طلبکار استقلال؛ تازیانه قبل از گناه!



سعید آقایی: هنوز شروع نکرده، انتقادها آغاز شد. این حکایت غم انگیز تیمی است که از همین انتقادهای بیهوده و بی جهت در بهترین حالت و خطی و هدفدار از سوی بعضی ها هرگز عاقبت بخیر نمی شود و رنگ عافیت را به خود نخواهد دید. فرقی نمی کند چه کسی روی نیمکت بنشیند و مدیریت باشگاه بر عهده چه کسی باشد. منتقدین طلبکار به هیچکس رحم نمی کنند و حتی به یقه لباس و طرز راه رفتن هم ایراد می گیرند. گویی انتقاد بدون هیچ دلیل و منطقی پیشه آنهاست و بابت آن حقوق دریافت می کنند!

اگرچه نباید فراموش کرد که برای بعضی شاید این شغل نان نداشته باشد اما برای بعضی ها آب دارد! این داستان غمباریست که همیشه در استقلال تکرار می شود؛ از فصلی به فصل دیگر و از تیمی به تیم دیگر. منتقدان همیشه و همه جا به همه چیز اعتراض دارند و بدون دلیل و با دلیل به خود اجازه می دهند با تازیانه وحشتناک نقدهای تند تن تیم را بنوازند. نوازشی که گاه تا آنجا پیش می رود که تیم بدل به یک بیمار رو موت می شود که دیگر نمی توان به نجات آن امیدی داشت. استقلال همیشه از خودی خورده و همیشه این دایه های مهربان تر از مادر به هزار و یک دلیل ناصواب و شاید هم صواب بی مهری دیده. آنها که تصور می کنند استقلال ملک پدری شان است و چون دورانی پیراهن این تیم را بر تن داشته اند، این حق را برای خود قائلند که هر آنچه دلشان می خواهد بگویند و از تیم و باشگاه طلبکار باشند.

تاریخ استقلال لبالب از مثال های ریز و درشت است که چگونه منتقدین در قامت پیشکسوت تیشه برداشته و با زبان زهرآگین خود به ریشه تیم زده اند و آنقدر افراط کرده اند که تنه قطور استقلال به زمین خورده. آنچه این روزها در استقلال رخ می دهد، مصداق عینی این انگاره است. بعد از تابستان پرماجرا مشخص بود که استقلال با جواد نکونام به کرانه موفقیت نخواهد رسید و رستگار نخواهد شد. آنها هنوز به هفته ششم نرسیده با نکو به بن بست رسیدند و به نقطه ای رسیدند که مدیران باشگاه از تابستان به دنبال اجرایی کردن آن بودند؛ جذب مربی خارجی.

مدیریت باشگاه استقلال دو هفته تمام امروز و فردا کرد تا سرانجام از یک گزینه نه چندان مطرح و هیجان انگیز پرده برداری کند. پیتسو موسیمانه آفریقایی که البته با توجه به اعتبار، قدمت و شرایط استقلال و صد البته با توجه به رزومه لاغرش چندان انتخاب مناسبی نبود.

با این وجود به محض رسانه ای شدن خبر عقد قرارداد با این سرمربی آفریقایی موجی از انتقادات وحشتناک و بی رحمانه برای ایبن انتخاب نه چندان جذاب آغاز شد. در حالیکه موسیمانه هنوز به تهران نیامده و کارش را آغاز نکرده. پیشکسوتان منتقد به سال همیشه شمشیرهای زهرآگین را از نیام بیرون کشیده و با شدت و حرارت هر چه تمامتر به پیکره استقلال زدند در حالیکه مربی آفریقایی هنوز کار خود را آغاز نکرده. این همان رسم پوشیده ایست که سبب شده استقلال به این روز بیفتد. تنیمی که هرگز رنگ عافیت نی بیند و موفق نمی شود. چرا که برخی ها به همه چیز نقد دارند!

بیشتر بخوانید:

253 258



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.