رسانه های دولتی چین به دنبال اطمینان دادن به مردم در مورد COVID-19 هستند

[ad_1] اگرچه بسیاری از مردم در شهرهای بزرگ با گسترش ویروس در میان جمعیت به انزوا ادامه دادند، اما به نظر می‌رسد که عیاشی‌های سال نو عمدتاً تحت تأثیر قرار نگرفت زیرا مردم پایان سال 2022 و تبدیل شدن به سال 2023 را جشن گرفتند. در ووهان، جایی که ویروس کرونا برای اولین بار در

کد خبر : 300771
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
رسانه های دولتی چین به دنبال اطمینان دادن به مردم در مورد COVID-19 هستند

[ad_1]

اگرچه بسیاری از مردم در شهرهای بزرگ با گسترش ویروس در میان جمعیت به انزوا ادامه دادند، اما به نظر می‌رسد که عیاشی‌های سال نو عمدتاً تحت تأثیر قرار نگرفت زیرا مردم پایان سال 2022 و تبدیل شدن به سال 2023 را جشن گرفتند.

در ووهان، جایی که ویروس کرونا برای اولین بار در پایان سال 2019 شناسایی شد، ساکنان گفتند که نگرانی ها در مورد تأثیر کاهش محدودیت های سختگیرانه صفر کووید برای زندگی با این بیماری اکنون کاهش یافته است – حداقل برای افراد جوان و سالم.

یک معلم 29 ساله به نام وو گفت: «در اصل، اکنون من و دوستانم نسبتاً احساس مثبت و خوش‌بینی داریم. “بسیاری از مردم در حال رفت و آمد هستند.”

وی گفت: همه ما می دانیم که به ویژه میانسالان و سالمندان به ویژه افراد بالای 60 سال به ویژه افراد دارای بیماری های زمینه ای به این ویروس مبتلا خواهند شد.

صف طولانی مردم در بخش اورژانس بیمارستان تونگجی ووهان، یک مرکز اصلی برای بیماران کووید-19، مانند هوانگ 72 ساله ساکن، که می خواست فقط با نام خانوادگی خود شناسایی شود، صف کشیده بودند.

“احساس خوبی ندارم. انرژی ندارم من نمی توانم نفس بکشم. من قبلا در سلامت بودم. من برای بررسی ریه‌هایم رادیوگرافی گرفتم… این بیمارستان دردسرهای زیادی دارد، شما باید مدت زیادی صبر کنید.

داده های تحت بررسی

چرخش ناگهانی چین در کنترل‌های کووید – و همچنین دقت داده‌های مورد و مرگ و میر آن – هم در داخل و هم در خارج از کشور تحت نظارت فزاینده‌ای قرار گرفته است.

افزایش موارد نگرانی‌های تازه‌ای در مورد سلامت اقتصاد ایجاد کرده است و رئیس‌جمهور شی جین‌پینگ در اولین اظهارنظر عمومی خود پس از تغییر سیاست، در سخنرانی سال نو میلادی خواستار تلاش و اتحاد بیشتر با ورود چین به “مرحله جدید” شد.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های چین روز یکشنبه اعلام کرد که چین یک مورد مرگ جدید ناشی از کووید-19 در سرزمین اصلی را برای 31 دسامبر، مشابه روز قبل گزارش کرده است.

تعداد رسمی تلفات انباشته شده در چین اکنون به 5249 نفر رسیده است که بسیار کمتر از سایر کشورهای بزرگ است. دولت ادعاهایی مبنی بر اینکه عمداً تعداد کل تلفات را کمتر گزارش کرده است، رد کرده است.

در خانه تشییع جنازه هانکو در حومه ووهان، یک جریان متناوب از عزاداران و رانندگان ماشین نعش کش روز یکشنبه وارد شدند.

کارکنان در ورودی سایت که به شدت محافظت می شود از پاسخ دادن به سؤالات در مورد بار کاری اخیر خودداری کردند. اما خانه های تشییع جنازه در شهرهای دیگر چین – از جمله چنگدو و پکن – گفتند که از زمانی که چین به طور ناگهانی محدودیت های کووید را کنار گذاشت، شلوغ تر از همیشه بودند.

CDC چین روز شنبه 5138 مورد تایید شده رسمی را گزارش کرد، اما با توجه به اینکه آزمایش انبوه دیگر عمل نمی کند، کارشناسان می گویند تعداد واقعی عفونت ها به طور قابل توجهی بیشتر است.

رسانه‌های دولتی در شهر گوانگژو در جنوب شرقی چین روز یکشنبه گفتند که اخیراً حدود 60000 مورد روزانه به اوج خود رسیده است و اکنون به حدود 19000 رسیده است.

مقامات تلاش کرده اند به مردم اطمینان دهند که اوضاع را تحت کنترل دارند و خبرگزاری دولتی شین هوا روز یکشنبه سرمقاله ای منتشر کرد و گفت که استراتژی فعلی “رویکردی برنامه ریزی شده و مبتنی بر علم” است که منعکس کننده ماهیت در حال تغییر ویروس است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.