ردیاب اضطراب سقف بدهی توسط بلومبرگ

© رویترز. اعوجاج تی بیل عمیق تر می شود: ردیاب اضطراب سقف بدهی (بلومبرگ)-جابجایی ها در منحنی اسناد خزانه عمیق تر می شوند و سرمایه گذاران بیشتر نگران این هستند که ایالات متحده به طور بالقوه قدرت استقراض خود را به پایان برساند زیرا هر روز بدون قطعنامه می گذرد. اسکناس های با تاریخ طولانی

کد خبر : 113629
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
ردیاب اضطراب سقف بدهی توسط بلومبرگ



© رویترز. اعوجاج تی بیل عمیق تر می شود: ردیاب اضطراب سقف بدهی

(بلومبرگ)-جابجایی ها در منحنی اسناد خزانه عمیق تر می شوند و سرمایه گذاران بیشتر نگران این هستند که ایالات متحده به طور بالقوه قدرت استقراض خود را به پایان برساند زیرا هر روز بدون قطعنامه می گذرد.

اسکناس های با تاریخ طولانی تر معمولاً بازده بالاتری نسبت به اسناد کوتاه مدت دارند ، اما این اواخر چنین نبوده است. در صورت عدم دستیابی به توافق قانونی در مورد محدودیت بدهی ، سرمایه گذاران از پرداخت قبوض در اواخر اکتبر و اوایل نوامبر طفره می روند. بازده در سررسید 21 اکتبر با 3 واحد پایه افزایش یافت و به 0.16٪ در روز چهارشنبه رسید و اکثر اسکناس ها زودتر و بعداً 0.05٪ یا کمتر بازدهی داشت.

جانت یلن ، وزیر خزانه داری ایالات متحده هفته گذشته گفت که اقدامات لازم تا 18 اکتبر لازم است ، در حالی که مرکز سیاست دو جانبه ، یک مرکز فکر واشنگتن ، اکنون پیش بینی می کند که وزارت خزانه داری اقدامات فوق العاده خود را برای جلوگیری از نقض محدودیت بدهی بین 19 اکتبر و 2 نوامبر. این با محاسبه قبلی BPC از 15 اکتبر تا 4 نوامبر مقایسه می شود.

چاک شومر ، رهبر اکثریت سنا در نظر دارد روز چهارشنبه در اتاق خود رای گیری کند که آیا تصویب اقدامی که توسط مجلس نمایندگان به تصویب رسیده است و سقف بدهی کشور را تا دسامبر 2022 به حالت تعلیق در می آورد ، انجام می دهد. به گزارش پانچ بول ، امروز سقف بدهی کوتاه مدت را تمدید کنید یا روند آشتی را تسریع کنید.

اجتناب از لوایح

اگر ظرفیت استقراض ایالات متحده تمام شود ، بدهی های سررسید شده بلافاصله پس از آن ممکن است به موقع بازپرداخت نشود. بنابراین سرمایه گذاران آن اوراق بهادار خواهان جبران ریسک در قالب بازدهی بیشتر اسکناس هستند.

پشتیبانی از بازده اسناد خزانه و جابجایی های اخیر در بازار-در برخی موارد تا 20 تا 25 واحد پایه برای ریسک احتمال سقف بدهی-برای اوراق بهادار که بیش از یک سال نزدیک به صفر بازدهی داشته اند ، اهمیتی ندارد. ، با توجه به Deirdre Dunn ، مدیر عامل و سرپرست نرخ جهانی ، در سیتی گروپ (NYSE 🙂 ، که سه شنبه در یک پنل در موسسه بروکینگز صحبت کرد.

به گفته جی بری ، استراتژیست JPMorgan (NYSE:) ، با این حال ، به نظر می رسد سرمایه گذاران مایل به خرید افت قیمت با شروع بازدهی سود هستند. در حالی که بازده اوراق خزانه داری به دلیل نگرانی از عدم پیش فرض احتمالی افزایش یافته است ، “سرمایه گذاران کم محدودتری در دنیای نقدینگی فراوان وجود دارند که به نظر می رسد هر بار که آنها را ارزان کرده اند برای خرید این اوراق وارد عمل شده اند.” رویداد بروکینگز

سرعت کامل در راه Repo Repo

در همین حال ، سرمایه گذاران نیازمند جایگزینی برای برخی از اسکناس ها به منظور بازخرید معاملات معکوس به تسهیلات فدرال رزرو سرازیر می شوند. این به تقاضای ناشی از کاهش عرضه اسکناس در تلاش برای حفظ بار بدهی زیر سقف می افزاید. میزان استفاده از این تسهیلات در روز پنجشنبه به بالاترین حد خود رسید.

محافظت در برابر پیش فرض

هزینه محافظت در برابر عدم پرداخت طی سال آینده از طریق مبادله پیش فرض اعتبار ، از 4 واحد پایه در اواسط سپتامبر به حدود 27 واحد پایه افزایش یافته است. این بدان معناست که 27000 یورو (31000 دلار) هزینه می شود تا 10 میلیون یورو از خزانه داری را در صورت عدم پیش فرض بیمه کنید. این هزینه در قسمت محدودیت بدهی 2015 به 45 واحد پایه و در حماسه 2011 به 80 واحد پایه رسید ، که منجر به از دست دادن رتبه برتر اعتباری ایالات متحده از S&P شد.

بافر کوچکتر

یکی از قوی ترین نمایندگان برای ریسک سقف بدهی ، مجموعه نقدی خزانه داری است. موجودی نقدی متورم شده از سوی دارایی های فدرال رزرو و دارایی های فدرال رزرو در ژوئیه 2020 به رکورد 1.83 تریلیون دلار رسید ، اما از آن زمان تا کنون به 141 میلیارد دلار رسیده است که کمترین مقدار از آگوست 2019 است. سقف بدهی در آغاز ماه اوت اما این مجموعه اکنون بسیار کمتر از آن چیزی است که خود خزانه داری برای پایان سه ماهه سوم پیش بینی کرده بود. نتیجه این است که در صورت اختلال در بازار بدهی ، دولت برای پرداخت صورتحساب خود از بافر کمتری برخوردار است.

در همین حال ، این وزارتخانه در بیانیه ای روز جمعه گفت که حدود 173 میلیارد دلار فضای سرپوشیده تا 29 سپتامبر تحت اقدامات فوق العاده ای است که برای جلوگیری از نقض سقف بدهی دولت اعمال شده است ، با فرض پایان دوره تعلیق صدور بدهی در 18 اکتبر به

با این وجود ، Wrightson ICAP (LON 🙂 پیش بینی می کند که موجودی نقدی به دلیل برداشت های مالی که در ابتدای ماه متمرکز شده است ، تا 6 اکتبر به زیر 90 میلیارد دلار کاهش یابد و کمتر از 35 میلیارد دلار از اقدامات فوق العاده استفاده نشده در آن روز باقی خواهد ماند. به

© 2021 بلومبرگ LP





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.