راه استوار جبهه مقاومت – هوشمند نیوز

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در فرازی از بیانات خود در خطبه عربی نمازجمعه نصر،با تاکید بر اینکه دشمن با هزینه‌کرد چندین میلیارد دلار در غزّه و لبنان و با کمک همه‌جانبه‌ی آمریکا و چند دولت غربی دیگر در رویارویی با چند هزار مرد مبارز و مجاهد فی‌سبیل‌الله که محصور و

کد خبر : 504792
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳
راه استوار جبهه مقاومت – هوشمند نیوز



حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در فرازی از بیانات خود در خطبه عربی نمازجمعه نصر،با تاکید بر اینکه دشمن با هزینه‌کرد چندین میلیارد دلار در غزّه و لبنان و با کمک همه‌جانبه‌ی آمریکا و چند دولت غربی دیگر در رویارویی با چند هزار مرد مبارز و مجاهد فی‌سبیل‌الله که محصور و ممنوع از هر گونه کمک از خارجند، شکست خورده،گفتند:

«مردم مقاوم لبنان و فلسطین! مبارزان شجاع و مردم صبور و قدرشناس! این شهادتها، این خونهای بر زمین‌ریخته، نهضت شما را سست نمیکند، [بلکه] استوارتر میکند.»

واقعیت این است که رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و در سکوت مجامع بین‌المللی و ناتوانی شورای امنیت، به‌طور وحشیانه به جنایات خود ادامه می‌دهد و در یکی از آخرین جنایات خود،پرچمدار مقاومت علیه صهیونیسم یعنی سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان را به شهادت رساند.با این وصف، جبهه مقاومت و حزب‌ا… مصمم هستند که راه جهاد و شهادت را ادامه داده و در عمل ثابت کند که تداوم جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی، قطعا به نابودی این رژیم منجر خواهد شد.

توجه به دلایل زیر به تحلیل واقعی از اراده حزب الله، کمک می کند..

۱.حزب‌الله لبنان علاوه بر این‌که یک قدرت نظامی مقتدر برای مبارزه با رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود، در نظام سیاسی لبنان هم درکنار مردم این کشور جای دارد. حزب‌الله طی مبارزه موثربا رژیم صهیونیستی موفق شد لبنان را از اشغال این رژیم نجات بدهد و مردم لبنان اهمیت این امر را می دانند.در آینده نیز با حضور حزب‌ا…، قطعا مرزهای جنوبی لبنان امن خواهد بود و اجازه داده نخواهد شد که رژیم صهیونیستی از این بخش تعرضی به مردم لبنان انجام‌بدهد.در این مقطع،مردم و دولت لبنان نیز وظیفه خود می دانند از حزب‌ا… لبنان در برابر دشمن صهیونیستی حمایت کنند.علیرغم تهاجم وحشیانه اسرائیل،توان نظامی و ساختار مقاوم حزب الله  حفظ شده و همان‌گونه که سیدحسن نصرالله پرچم مقاومت را از دست برادر شهید خود سیدعباس موسوی،تحویل گرفت، قطعا بعد از او نیز این پرچم به نفر بعدی داده خواهد شد.تردیدی نیست که ان‌شاءالله رهروان سیدحسن، مسیر مقاومت را تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهند داد.

۲. حکم حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، مبنی بر اینکه تمام مسلمانان جهان باید در مقابل رژیم صهیونیستی بایستند، یک اصل قرآنی است و تمام کسانی که می‌خواهند علیه باطل مبارزه کنند، باید از این حکم، پیروی کنند.مسلمانان جهان و کشورهای اسلامی باید با تمام امکانات، علیه رژیم صهیونیستی بسیج شوند و تا آزادی قدس شریف به مبارزه برخیزند. این بسیج جهانی می‌تواند به چندین شکل علیه اسرائیل صورت بگیرد. اول اینکه کشورهای مسلمان باید روابط اقتصادی خود را با این رژیم جنایتکار قطع کنند. متاسفانه امروز برخی کشورهای مسلمان با فروش نفت به رژیم صهیونیستی، کمک می‌کنند تا این رژیم، علیه مردم بی‌پناه فلسطین جنایات بیشتری صورت دهد.کشورهای اسلامی باید بدانند که اسرائیل که قبله اول مسلمانان را اشغال کرده، هیچ‌گاه دوست مسلمانان محسوب نمی شود و نباید به این رژیم رو به زوال،اعتماد کرد.

۳. اسرائیل با حملات هوایی می‌تواند افراد بی‌گناه را ترور کرده و به خاک‌وخون بکشد اما این موضوع، افتخاری برای این رژیم محسوب نمی‌شود.برگ برنده آن است که اسرائیل در میدان رزم، حرفی برای گفتن داشته باشد که تابه‌حال از این بابت ناتوان بوده و نتوانسته حماس را نابود و سایر گروه‌های فلسطینی را خلع‌ سلاح کند و بر حزب‌ا… نیز فائق نیامده است. لذا  راه محور مقاومت تا پیروزی نهایی ادامه پیدا خواهد کرد و در نهایت همان‌طور که جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد داده است،یک همه‌پرسی در سرزمین‌های اشغالی با حضور مسلمانان،یهودیان و مسیحیان برگزار شده و سرنوشت مردم اراضی اشغالی توسط خود آنها تعیین و بساط صهیونیسم برچیده خواهد شد.

۴.آمریکا و حامیان اروپایی اسرائیل باید بدانند که این رژیم دیگر منافع آنان در غرب آسیا را تامین نخواهد کرد. سرنوشت جنگ غزه هرچه باشد به نفع رژیم صهیونیستی نخواهد بود و امیدبستن به بقای این رژیم،یک خطای محاسباتی جدی است. به نفع غرب است که هر چه زودتر اسرائیل را رها کرده و به خواسته مردم فلسطین تن در دهد که در غیر این صورت باید برای همیشه،خود را از دوستی با مسلمانان و کشورهای غرب آسیا محروم سازد.

۳۱۱۳۱۱



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.