راه آهن یزد- اقلید در دولت قبل صوری افتتاح شد / انتقاد جدی میلاد صالحی از قیمتگذاری دستوری

[ad_1] به گزارش هوشمند نیوز، میعاد صالحی، مدیرعامل راه آهن در نشست خبری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته بیان کرد: لکوموتیو شاه بیت عرایض بنده از ابتدای حضورم در راه آهن بوده، عقب ماندگی جدی در این حوزه داشته ایم و در سنوات گذشته توجهی به این بخش نشده است.

کد خبر : 444838
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
راه آهن یزد- اقلید در دولت قبل صوری افتتاح شد / انتقاد جدی میلاد صالحی از قیمتگذاری دستوری

[ad_1]

به گزارش هوشمند نیوز، میعاد صالحی، مدیرعامل راه آهن در نشست خبری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته بیان کرد: لکوموتیو شاه بیت عرایض بنده از ابتدای حضورم در راه آهن بوده، عقب ماندگی جدی در این حوزه داشته ایم و در سنوات گذشته توجهی به این بخش نشده است.

وی افزود: تعداد تولید در سال های گذشته به تعداد انگشتان دست هم نمی رسد و سالی دو تا سه لکوموتیو بوده است. در گام اول توجه ما به تولید داخل است، اما عقب ماندگی ما با ۲۰ تا ۳۰ لکوموتیو تولید داخلی جبران نمی شود و  به تعداد لکوموتیو بیشتری نیاز داریم.

صالحی درخصوص تولید واگن نیز گفت: در حوزه تولید واگن باری تولیدکننده های خوب و تولیدات تعداد مناسبی داریم، به طوری که می توانیم صادرات داشته باشیم.

وی ادامه داد: در حوزه واگن مسافری نه تنها رشد نداشته ایم که روند نزولی هم داشته ایم. در ابتدای آغاز به کار دولت تعداد واگن های مسافری که ۲هزار بوده به هزار رسیده بود. ۵۰۰ واگن مسافری داریم که عمر بالای ۳۰ سال دارند.

صالحی گفت: قیمت گذاری دستوری سبب عدم جذابیت این بخش برای سرمایه گذاران شده است. در این حوزه اولویت بر تولید داخل است و اگر کفاف ندهد از تمام ظرفیت های بین المللی برای تامین واگن متناسب با شان مردم استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل راه آهن گفت: خط راه آهن یزد- اقلید در دولت گذشته صوری افتتاح شده بود، یکی از خطوط مهم برای ما است که بهره برداری از آن سبب می شود مسافت یین شیراز تا مشهد برای مسافران دو تا سه ساعت کاهش پیدا کند. همچنین در یزد چشمه های باری داریم که با تکمیل این خط بخش حمل ریلی نیز رونق می گیرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.