راهنمای نصب نشانگر پیکان ماتریس MT4/5 – سایر موارد – 5 سپتامبر 2021

برای خرید Matrix Arrow Indicator MT4/5 از MQL5.com Market ، باید یک حساب جامعه MQL5 داشته باشید. اگر یکی ندارید ، می توانید در اینجا ثبت نام کنید: https://www.mql5.com/fa/auth_register 1. ابتدا مطمئن شوید که وجوه لازم برای خرید خود را در حساب MQL5 خود دارید ، پرداخت با موجودی MQL5 شما همیشه آسان تر از

کد خبر : 100872
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
راهنمای نصب نشانگر پیکان ماتریس MT4/5 – سایر موارد – 5 سپتامبر 2021


برای خرید Matrix Arrow Indicator MT4/5 از MQL5.com Market ، باید یک حساب جامعه MQL5 داشته باشید. اگر یکی ندارید ، می توانید در اینجا ثبت نام کنید: https://www.mql5.com/fa/auth_register

1. ابتدا مطمئن شوید که وجوه لازم برای خرید خود را در حساب MQL5 خود دارید ، پرداخت با موجودی MQL5 شما همیشه آسان تر از استفاده از کارت اعتباری در هنگام خرید است.

2. Matrix Arrow Indicator MT4/5 را در وب سایت MQL5.com بیابید و صفحه محصول آن را باز کنید.

3. برای ادامه خرید روی دکمه خرید یا اجاره کلیک کنید.

4. روش پرداخت را انتخاب کرده و روی دکمه سبز بعدی کلیک کنید تا پرداخت خود را ادامه دهید.

5. پس از اتمام پرداخت ، باید ترمینال MT4/5 خود را برای بارگیری و نصب نشانگر پیکان Matrix MT4/5 خود باز کنید.

6. هنگامی که پایانه MT4/5 خود را باز می کنید ، باید مطمئن شوید که با ورود به حساب MQL5 خود و نه با ایمیل ، فیس بوک یا هر حساب دیگر وارد حساب MQL5 شده اید. به عنوان مثال ورود من آخرین قسمت آدرس url مشخصات من است ، در مورد من: eleanna74 ، آخرین قسمت از: https://www.mql5.com/fa/users/eleanna74&nbsp؛

7. بنابراین ، برگه MT4/5 >> Tools >> Options >> Community را باز کنید و مطمئن شوید که با ورود به حساب MQL5 خود وارد سیستم شده اید.

8. سپس در پنجره Terminal به پایین بروید و روی تب Market (در سمت راست پایین پنجره Toolbox در MT5) کلیک کنید. در سمت چپ برگه Market (قسمت بالا در پنجره Market در MT5) ، روی گزینه Purchased و سپس روی دکمه آبی نصب در سمت راست محصولی که به تازگی خریداری کرده اید ، کلیک کنید.

9. پس از نصب نشانگر پیکان ماتریس MT4/5 ، ممکن است بخواهید ایمیل و اطلاعیه های ترمینال MT4/5 خود را تنظیم کرده و ایمیل دریافت کنید و یا اعلان های مربوط به سیگنال های پیکان خود را دریافت کنید.

10. بنابراین MT4/5 >> Tools >> Options >> برگه ایمیل را باز می کنید و اطلاعات لازم را برای ایمیل و سرور خود وارد می کنید تا اعلان های ایمیل خود را دریافت کنید. در زیر نمونه ای از جزئیات مورد نیاز و لیستی از محبوب ترین ارائه دهندگان ایمیل و تنظیمات SMTP آنها آورده شده است.

  • در زمینه های From و To ، باید نام کامل خود را کاما و سپس ایمیل خود را دوباره وارد کنید ، به عنوان مثال: جان اسمیت ، [email protected]

لیست سرورهای ایمیل SMTP: https://domar.com/pages/smtp_pop3_server

Gmail: smtp.gmail.com:465

Outlook-Hotmail: smtp-mail.outlook.com:587

یاهو: smtp.mail.yahoo.com:465

iCloud: smtp.mail.me.com:587

Mail.com: smtp.mail.com:465

Mail.ru: smtp.mail.ru:25

زهو: smtp.zoho.com:465

Gmx.com: smtp.gmx.com:465

11. به منظور تنظیم نوتیفیکیشن خود ، برگه MT4/5 >> Tools >> Options >> Notifications را باز کرده و شماره شناسه MQL5 دستگاه تلفن همراه یا رایانه لوحی خود را وارد کنید تا اعلان های فشار خود را به آن دستگاه ها دریافت کنید. اگر روی تنظیمات >> پیامها کلیک کنید ، می توانید این کد های شناسه MQL5 را در برنامه تلفن همراه MT4/5 خود بیابید.

همچنین می توانید شناسه های MQL5 خود را در نمایه >> تنظیمات >> امنیت حساب MQL5 خود بیابید.

12. برای دریافت هشدارهای ترمینال ، باید گزینه مناسب را در برگه MT4/5 >> Tools >> Options >> Events تیک بزنید.

13. پس از اتمام تنظیم جزئیات اعلانات خود ، ممکن است بخواهید Matrix Arrow Indicator MT4/5 خود را فعال کنید. بنابراین ، نمادی از نماد مورد نظر خود را باز کنید و سپس از سمت چپ پایانه MT4/5 خود ، در پنجره Navigator ، نشانگر پیکان خریداری شده MT4/5 خود را از داخل پوشه Indicators >> Market پیدا کرده و آن را به نمودار (یا روی آن دوبار کلیک کنید).

14. پنجره تنظیمات شاخص باز می شود. شما تمام پارامترهای مورد نظر خود را تنظیم می کنید و همچنین تنظیمات اعلان را در پایین برگه ورودی ها بررسی می کنید. پارامترهای پیش فرض همه شاخص ها به طور خاص بهینه شده اند و آماده استفاده در انواع رفتارهای بازار هستند.

شرح مفصلی از تمام تنظیمات نشانگر پیکان Matrix MT4/5 را می توانید در اینجا پیدا کنید: https://www.mql5.com/fa/blogs/post/745707

15. پس از اتمام تنظیمات نشانگر پیکان ماتریس MT4/5 ، روی OK کلیک کنید. فراموش نکنید که تنظیمات پیش فرض برای هر 10 شاخص به ویژه بهینه شده و آماده استفاده در هر ابزار و بازه زمانی است. نشانگر پیکان ماتریس در پایانه MT4/5 شما قابل مشاهده است ، از ماوس خود برای تنظیم ارتفاع ماتریس استفاده کنید و آماده استفاده و تجارت با آن هستید!



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.