راهنمای سفر: یادآوری – در 9 آگوست ، اقدامات جدید بهداشت عمومی که بر سفر به کانادا تأثیر می گذارد ، لازم الاجرا می شود.

[ad_1] 5 آگوست 2021 اتاوا ، آژانس خدمات مرزی انتاریو کانادا شروع در 9 آگوستث، 2021 در 12:01 صبح EDTشهروندان ایالات متحده و ساکنان دائمی واکسینه شده واجد شرایط ورود به کانادا به دلایل اختیاری (غیر ضروری) مانند گردشگری هستند ، اما این افراد باید: 1) واکسیناسیون کامل: برای اینکه واکسینه کامل تلقی شود ،

کد خبر : 91096
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
راهنمای سفر: یادآوری – در 9 آگوست ، اقدامات جدید بهداشت عمومی که بر سفر به کانادا تأثیر می گذارد ، لازم الاجرا می شود.

[ad_1]

5 آگوست 2021 اتاوا ، آژانس خدمات مرزی انتاریو کانادا

شروع در 9 آگوستث، 2021 در 12:01 صبح EDTشهروندان ایالات متحده و ساکنان دائمی واکسینه شده واجد شرایط ورود به کانادا به دلایل اختیاری (غیر ضروری) مانند گردشگری هستند ، اما این افراد باید:

1) واکسیناسیون کامل: برای اینکه واکسینه کامل تلقی شود ، مسافر باید سری کامل واکسن – یا ترکیبی از واکسن ها – را که حداقل 14 روز قبل از ورود به کانادا توسط دولت کانادا پذیرفته شده است ، دریافت کرده باشد. در حال حاضر ، این واکسن ها توسط Pfizer-BioNTech ، Moderna ، AstraZeneca/COVISHIELD و Janssen (Johnson & Johnson) تولید می شوند.

2) اقامت و مسافرت از ایالات متحده ؛

3) نتیجه آزمایش مولکولی COVID-19 معتبر قبل از ورود در ایالات متحده گرفته شود (آزمایش آنتی ژن پذیرفته نمی شود) ؛

4) بدون علامت باشد ؛

5) ارائه اطلاعات اجباری خود از طریق ArriveCAN ، از جمله اثبات واکسیناسیون به زبان انگلیسی یا فرانسوی ؛

6) قابل قبول تحت قانون مهاجرت و حمایت از پناهندگان؛ و ،

7) در صورت لزوم در بدو ورود ازمایش بگیرید.

اقدامات اضافی نیز از 9 اوت اعمال می شودث در 12:01 صبح EDT. این موارد شامل موارد زیر است اما محدود به آنها نمی شود:

  • اجازه سفر اختیاری (غیر ضروری) برای شهروندان فرانسوی کاملاً واکسینه شده که در Saint-Pierre-et-Miquelon زندگی می کنند و فقط 14 روز قبل از ورود به کانادا در Saint-Pierre-et-Miquelon ، ایالات متحده یا کانادا بوده اند.
  • شهروندان آمریکایی یا ساکنان دائمی که کاملاً واکسینه نشده اند و ساکنان عادی هایدر (آلاسکا) ، شمال غربی (مینه سوتا) یا پوینت روبرتز (واشنگتن) هستند ، واجد شرایط ورود به کانادا برای انجام کارهای روزمره و دسترسی به کالا و خدمات در محدوده خود خواهند بود. جوامع همسایه کانادا ، تا زمانی که در کانادا در آن جوامع باقی بمانند.
  • مسافرانی که با روش دریایی وارد می شوند باید مدارکی مبنی بر نتیجه آزمایش مولکولی COVID-19 معتبر تهیه کنند که قبل از ورود به کانادا گرفته شده است. آنها همچنین ملزم به ارائه اطلاعات اجباری خود از جمله مدرک واکسیناسیون و برنامه قرنطینه مناسب در ArriveCAN قبل یا هنگام ورود به کانادا هستند. اگر قایقی نمی کند فرود در کانادا ، برقراری تماس با قایق دیگر ، لنگر انداختن یا لنگر انداختن در آبهای کانادا ، به غیر از لنگر انداختن مطابق با حق عبور بی گناه بر اساس قوانین بین المللی ، مسافران ملزم به ارائه پیش نیاز نیستند آزمون ورود یا اطلاعات اجباری آنها از طریق ArriveCAN.
  • شهروندان فرانسوی واکسینه شده که در Saint-Pierre-et-Miquelon زندگی می کنند و شهروندان آمریکایی و مقیمان دائمی که از طریق هواپیما به دنبال ورود به کانادا برای مقاصد اختیاری (غیر ضروری) هستند باید اطلاعات اجباری خود ، از جمله مدرک واکسیناسیون خود را ارائه دهند. ، با استفاده از ArriveCAN (برنامه تلفن همراه یا ورود به سیستم آنلاین) قبل از سوار شدن به پرواز خود به کانادا. مسافرانی که نمی توانند رسید ArriveCAN خود را نشان دهند – چه در دستگاه تلفن همراه خود و چه یک نسخه چاپ شده – اجازه سوار شدن به پرواز خود را نخواهند داشت.
  • محل اقامت مورد تأیید دولت (GAA) برای همه مسافران حذف می شود.
  • ورودهای بین المللی به فرودگاههای زیر گسترش می یابد: فرودگاه بین المللی هالیفاکس استانفیلد ، فرودگاه بین المللی ژان لساژ شهر کبک ، فرودگاه بین المللی کارتیه اتاوا مک دونالد ، فرودگاه بین المللی وینیپگ جیمز آرمسترانگ ریچاردسون و فرودگاه بین المللی ادمونتون.
  • آزمایش تصادفی اجباری برای مسافران کاملاً واکسینه شده که به بنادر ورودی تعیین شده می رسند ، اجرا می شود.

توجه به این نکته ضروری است که مسافرانی که قبل از ساعت 12:01 صبح EDT در 9 اوت وارد می شوندث اراده نه از این اقدامات تسهیل شده مرزی بهره مند شوند.

در حالی که کانادا با این اقدامات پیش می رود ، توجه به این نکته ضروری است که ایالات متحده در حال حاضر مرز زمینی خود را برای مسافرت های اختیاری (غیر ضروری) به کانادایی ها باز نمی کند. برای اطلاع از الزامات ایالات متحده ، لطفاً با گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده تماس بگیرید.

نتیجه آزمایش مولکولی قبل از ورود اجباری

از مسافران واجد شرایط برای ورود به کانادا همچنان باید نتیجه آزمایش مولکولی COVID-19 قبل از ورود منفی بیش از 72 ساعت قبل از ورود به کانادا گرفته شود یا نتیجه آزمایش مثبت قبلی بین 14 تا 180 روز قبل از عزیمت به کانادا گرفته شده باشد. آنها باید مدرکی از نتیجه آزمایش خود را به یکی از مقامات دولت کانادا در مرز ارائه دهند. آزمایش آنتی ژن پذیرفته نمی شود.

ارسال اجباری اطلاعات از جمله مدرک دیجیتالی واکسیناسیون از طریق ArriveCAN

مسافران کاملاً واکسینه شده باید اطلاعات اجباری خود از جمله مدرک دیجیتالی واکسیناسیون خود را به زبان انگلیسی یا فرانسوی با استفاده از ArriveCAN (برنامه تلفن همراه یا با ورود آنلاین به سیستم) حداکثر 72 ساعت قبل از رسیدن به مرز (یا هنگام ورود به کانادا با حالت دریایی) ارسال کنید. نسخه جدیدی از ArriveCAN در 9 آگوست 2021 در ساعت 12:01 صبح EDT منتشر می شود. نکته مهم این است که افرادی که در تاریخ 9 آگوست یا بعد از آن سفر می کنند باید اطلاعات خود را پس از این زمان ارسال کنند. مسافرانی که از برنامه استفاده می کنند باید مطمئن شوند که از 9 آگوست به روزترین نسخه را در Google Play Store یا App Store برای iPhone در اختیار دارند.

اگر مسافران نتوانند اطلاعات خود را وارد کنند ، می توانند از دوستان یا اعضای خانواده خود بخواهند اطلاعات را برای آنها وارد کنند.

مجدداً ، توجه به این نکته ضروری است که شهروندان فرانسوی واکسینه شده مقیم سنت پیر و میکلون و شهروندان آمریکایی و مقیم دائمی ، که از طریق هواپیما وارد می شوند و به دنبال یک هدف اختیاری (غیر ضروری) به دنبال ورود به کانادا هستند ، باید واکسینه شوند. اطلاعات خود را با استفاده از ArriveCAN (برنامه یا وب سایت) قبل از سوار شدن به پرواز خود به کانادا. مسافرانی که نمی توانند رسید ArriveCAN خود را نشان دهند – چه در دستگاه تلفن همراه خود و چه یک نسخه چاپ شده – اجازه سوار شدن به پرواز خود را نخواهند داشت.

علاوه بر رسید ArriveCAN ، مسافران باید یک کپی (کاغذی یا الکترونیکی) از مدرک واکسیناسیون و اصل ترجمه های معتبر موجود برای تأیید در مرز و 14 روز پس از ورود به کانادا را در اختیار داشته باشند.

برنامه نظارتی جدید آزمایش مرز برای مسافران واکسینه شده

همه مسافران ، صرف نظر از وضعیت واکسیناسیون ، هنوز به نتیجه آزمایش مولکولی COVID-19 قبل از ورود نیاز دارند. با این حال ، از تاریخ 9 آگوست ، رویکرد آزمایش فعلی برای مسافران کاملاً واکسینه شده در مرز برای برنامه نظارتی تغییر خواهد کرد. این برنامه نظارتی به دولت کانادا اجازه می دهد تا مسئولیت خود را برای حفاظت از سلامت افرادی که در کانادا هستند ، به حداقل برساند و بار مسافران را به حداقل برساند و پایداری برنامه را تقویت کند.

یک برنامه نظارتی برای آزمایش مرزها برای مسافران کاملاً واکسینه شده نشان دهنده دور شدن از آزمایش همه مسافران هنگام ورود به کانادا به منظور تمرکز بر ردیابی فعالیت COVID-19 و شناسایی انواع جدید ، از جمله مواردی است که می توانند از واکسن فرار کنند.

مسافران کاملاً واکسینه شده نیازی به انجام آزمایش پس از ورود ندارند مگر اینکه به طور تصادفی برای تکمیل آزمایش مولکولی یک روزه COVID-19 انتخاب شده باشند. همه مسافرانی که به طور تصادفی برای برنامه نظارتی آزمایش مرز انتخاب شده اند ، باید الزامات آزمایش اجباری را تکمیل کنند. عدم انجام این کار ممکن است جریمه ای را در پی داشته باشد. هیچ تغییری در الزامات آزمایش اجباری برای مسافران واکسینه نشده وجود ندارد.

والدین واکسینه شده با فرزندان واکسینه نشده سفر می کنند

لازم الاجرا از 9 آگوستث، کودکان واکسینه نشده زیر 12 سال که والدین و/یا سرپرستان کاملاً واکسینه شده اند ، از شرط قرنطینه معاف می شوند که به آنها امکان می دهد والدین/سرپرستان خود را همراهی کنند ، به شرط رعایت تدابیر بهداشت عمومی بیشتر.

کودکان واکسینه نشده بین سنین 12-17 سال و کودکان وابسته (18+) به دلیل شرایط روحی و جسمی مجاز به ورود به کانادا با والدین و/یا سرپرستان کاملاً واکسینه شده خود هستند ، اما مشمول قرنطینه 14 روزه هستند.

همه کودکان واکسینه نشده (به استثنای کودکان زیر 5 سال) مشمول الزامات آزمایش روز 1 و 8 خواهند بود. استانها و مناطق ممکن است قوانین سختگیرانه تری در مورد افرادی که اخیراً از سفر بازگشته اند ، داشته باشند.

برای مسافرانی که کاملاً واکسینه نشده اند ، هنوز آزمایش و قرنطینه لازم است

به غیر از تغییرات ساکنین عادی هایدر (آلاسکا) ، شمال غربی انگلستان (مینه سوتا) یا پوینت روبرتز (واشنگتن) ، هیچ تغییری در شرایط آزمایش و قرنطینه برای مسافرانی که واکسینه نشده اند اما واجد شرایط ورود به کانادا هستند ، تغییر نمی کند. حق ورود – شهروندان کانادایی ، اقامت دائم و افرادی که تحت این قانون ثبت نام کرده اند قانون هندبه آنها هنوز مشمول قرنطینه ، تمام الزامات آزمایش (قبل از ورود ، هنگام ورود/روز 1 و روز 8) و ارائه اجباری اطلاعات سفر ، تماس و قرنطینه از طریق ArriveCAN هستند.

مطلع شوید و آماده باشید

قبل از عزیمت به مرز ، مسافران باید خود را مطلع کرده و تعهدات خود را با اطمینان از صلاحیت ورود به کانادا و بررسی مسافران واکسینه شده COVID-19 که وارد صفحه وب کانادا می شوند ، درک کنند.

به دلیل افزایش تدابیر بهداشت عمومی ، مسافران به کانادا ممکن است در مرز تاخیر داشته باشند. آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) به دلیل زمان انتظار در مرز ، سلامت و ایمنی کانادایی ها را به خطر نمی اندازد. CBSA از مسافران برای همکاری و صبر آنها تشکر می کند.

تغییرات پیش رو برای سایر اتباع خارجی کاملاً واکسینه شده

در 7 سپتامبر 2021 ، به شرطی که اپیدمیولوژی COVID-19 کانادا مطلوب باقی بماند ، دولت کانادا قصد دارد سفرهای اختیاری (غیر ضروری) مسافران هر کشوری را که حداقل 14 واکسن مورد قبول دولت کانادا را واکسینه کرده اند ، مجاز کند. روزهای قبل از ورود به کانادا و شرایط لازم برای ورود اطلاعات بیشتر بزودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.