راه‌اندازی حساب کاربری Web3 و Crypto Checking Juno 18 میلیون دلار جمع‌آوری می‌کند، توکن پاداش Airdrops JCOIN – اخبار مالی بیت کوین

جونو، شرکت رمزنگاری Web3 مستقر در سنگاپور که به مشتریان پیشنهاد می‌کند حساب‌های چکی مرتبط با دارایی‌های کریپتو را ارائه می‌دهد، ۱۸ میلیون دلار در دور مالی سری A به رهبری Parafi Capital جمع‌آوری کرده است. سرمایه تازه به دنبال دور اولیه استارت آپ در سال 2019 است که جونو 3 میلیون دلار از سرمایه

کد خبر : 262061
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱:۳۰
راه‌اندازی حساب کاربری Web3 و Crypto Checking Juno 18 میلیون دلار جمع‌آوری می‌کند، توکن پاداش Airdrops JCOIN – اخبار مالی بیت کوین


جونو، شرکت رمزنگاری Web3 مستقر در سنگاپور که به مشتریان پیشنهاد می‌کند حساب‌های چکی مرتبط با دارایی‌های کریپتو را ارائه می‌دهد، ۱۸ میلیون دلار در دور مالی سری A به رهبری Parafi Capital جمع‌آوری کرده است. سرمایه تازه به دنبال دور اولیه استارت آپ در سال 2019 است که جونو 3 میلیون دلار از سرمایه گذاران جمع آوری کرد.

جونو 18 میلیون دلار در یک دور سرمایه‌گذاری به رهبری پارافی کپیتال جمع‌آوری می‌کند، استارت‌آپ کریپتو رمز وفاداری را نشان می‌دهد

استارتاپ کریپتو Web3 Juno یک شرکت ارز دیجیتال است که به مشتریان امکان ایجاد یک حساب جاری را با استفاده از دارایی‌های رمزنگاری می‌دهد. در 1 اکتبر، مشخص شد که این شرکت 18 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری سری A به رهبری Parafi Capital جمع آوری کرده است.

بر اساس این اعلامیه، سرمایه گذاران سری A Juno نیز شامل 6th Man Ventures، Hashed، Sequoia India’s Surge، Greycroft، Jump Crypto و Uncorrelated Fund بودند. وارون دشپاند، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی Juno، به خبرنگار Tech Crunch به Manish Singh گفت که این شرکت “در پردازش حجم تراکنش سالانه به یک میلیارد دلار رسیده است.”

این شرکت همچنین یک توکن جدید به نام JCOIN و Juno را راه اندازی کرده است هوا انداخته شد توکن جدید ERC20 برای «70k+ کاربران Juno». سرمایه آخرین دور تأمین مالی برای گسترش تیم شرکت و برنامه وفاداری شرکت استفاده خواهد شد. JCOIN برای «پیشنهادات هیجان‌انگیز، کلکسیون‌ها و افزایش‌های درون برنامه‌ای قابل بازخرید از طریق JCOIN، فقط در فروشگاه Juno استفاده می‌شود».

تاکنون این استارت‌آپ که در ابتدا توسط بنیان‌گذارانی که پروتکل وام دهی اتریوم Nuo را ایجاد کرده‌اند، تا به امروز 21 میلیون دلار جمع‌آوری کرده است، پس از جمع‌آوری سرمایه 18 میلیون دلاری سری A و دور اولیه شرکت در سال 2019. در آن زمان در سال 2019، سرمایه‌گذاران که جونو شامل Dragonfly Capital، Polychain Capital، Sequoia Capital، Balaji Srinivasan و Ryan Selkis بود.

برچسب ها در این داستان

18 میلیون دلار سری A، 6th Man Ventures، Balaji Srinivasan، افزایش سرمایه، حساب چک، حساب چک رمزنگاری، Dragonfly Capital، Greycroft، Hashed، JCOIN، Jump Crypto، Juno، Parafi Capital، PolyChain Capital، Ryan Selkis، Seed Capital، , Sequoia India’s Surge, Series A, سنگاپور, Unconrelated Fund, Varun Deshpande, Web3, Web3 Juno

نظر شما در مورد جمع آوری 18 میلیون دلاری جونو از سرمایه گذاران در دور مالی سری A چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.