رالی USD/JPY باعث بازگشت RSI به منطقه بیش از حد خرید می شود

نقاط صحبت ین ژاپن به نظر می رسد USD/JPY در مسیر آزمایش قرار دارد حداکثر آوریل 2002 (133.82) به عنوان بانک ژاپن (BoJ) همچنان تمایلی به دور شدن از چرخه کاهشی خود ندارد و نرخ ارز ممکن است در روزهای آتی به افزایش خود ادامه دهد، زیرا رالی اخیر شاخص قدرت نسبی (RSI) را به

کد خبر : 199771
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶
رالی USD/JPY باعث بازگشت RSI به منطقه بیش از حد خرید می شود


نقاط صحبت ین ژاپن

به نظر می رسد USD/JPY در مسیر آزمایش قرار دارد حداکثر آوریل 2002 (133.82) به عنوان بانک ژاپن (BoJ) همچنان تمایلی به دور شدن از چرخه کاهشی خود ندارد و نرخ ارز ممکن است در روزهای آتی به افزایش خود ادامه دهد، زیرا رالی اخیر شاخص قدرت نسبی (RSI) را به محدوده بیش از حد خرید بازگردانده است.

رالی USD/JPY باعث بازگشت RSI به منطقه بیش از حد خرید می شود

USD/JPY به بالاترین میزان سالانه (131.25) صعود می کند زیرا به نظر می رسد شکل گیری پرچم گاو نر در حال آشکار شدن است و نرخ ارز ممکن است در روزهای آینده به افزایش یک سری بالاتر و پایین تر ادامه دهد زیرا BoJ در مسیر خود قرار دارد. مقدار لازم اوراق قرضه دولتی ژاپن (JGBs) را بدون تعیین حد بالایی خریداری کنید تا بازدهی JGB 10 ساله در حدود صفر درصد باقی بماند.

در نتیجه، بهبود اخیر در بازدهی خزانه‌داری ایالات متحده ممکن است USD/JPY را سرپا نگه دارد، زیرا به طور گسترده انتظار می‌رود که فدرال رزرو سیاست‌های پولی را با سرعت بیشتری عادی کند، و مسیرهای واگرا برای سیاست‌های پولی ممکن است منجر به آزمایشی شود. حداکثر آوریل 2002 (133.82) به عنوان ابزار CME FedWatch تقریباً 100٪ احتمال را برای 50bp منعکس می کندافزایش نرخ.

به نوبه خود، USD/JPY ممکن است پیش از تصمیم کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در مورد نرخ بهره در 4 مه به افزایش خود ادامه دهد، در حالی که به نظر می رسد شیب در تمایل خرده فروشی همچنان تداوم داشته باشد زیرا معامله گران از اواخر ژانویه این جفت را کاهش داده اند.

در گزارش احساسات مشتری IG فقط نشان می دهد 25.91 درصد از معامله گران هستند در حال حاضر خالص طولانی USD/JPY، با نسبت معامله گران کوتاه به بلند ایستاده در 2.86 به 1.

تعداد معامله گران خالص خرید و فروش نسبت به دیروز 1.75 درصد و نسبت به هفته گذشته 10.11 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملات 4.64 درصد نسبت به دیروز و 3.09 درصد بیشتر از هفته گذشته است. کاهش در موقعیت خرید خالص می‌تواند تابعی از رفتار سودآوری باشد زیرا USD/JPY به بالاترین قیمت سالانه (131.25)، در حالی که رفتار ازدحام با وجود افزایش n سود خالص کوتاه مدت کاهش یافته است زیرا 24.82% معامله گران در اوایل این هفته جفت خرید خالص داشتند.

با توجه به آنچه گفته شد، اقدام اخیر قیمت، زمینه را برای پیشرفت بیشتر در USD/JPY افزایش می دهد، زیرا از شکل گیری پرچم گاو خارج می شود و حرکت صعودی زیربنای مبادله به احتمال زیاد تا زمانی ادامه خواهد داشت RSI دوباره به منطقه ای که بیش از حد خرید شده است صعود می کند.

نمودار روزانه نرخ USD/JPY

تصویر نمودار نرخ روزانه USD/JPY

منبع: نمای معاملاتی

  • USD/JPY در مسیر صعود هشت هفته ای به بالاترین سطح سالانه (131.25) است و نرخ ارز همزمان با خروج از یک پرچم گاو نر، مجموعه ای از اوج و فرودهای بالاتر را آغاز می کند.
  • تجمع را تحت فشار قرار داده است شاخص قدرت نسبی (RSI) به بالای 70 برمی گردد، و افزایش بیش از حد خرید در نوسانگر احتمالاً با افزایش بیشتر USD/JPY مانند عملکرد قیمت که در اوایل سال جاری مشاهده شد، همراه خواهد بود.
  • شکستن/بستن بالای همپوشانی فیبوناچی در حدود 129.40 (261.8% انبساط) تا 130.20 (100% انبساط) را به ارمغان می آورد حداکثر آوریل 2002 (133.82) در رادار، با منطقه مورد علاقه بعدی در اطراف 135.20 (100% گسترش).

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.