رالی USD برای تداوم گزارش خوش‌بینانه فروش خرده‌فروشی

نقاط صحبت دلار آمریکا شاخص دلار آمریکا (DXY) از بالاترین سطح سالانه (95.27) عقب نشینی کرد زیرا نظرسنجی اعتماد ایالات متحده میشیگان از 71.7 در اکتبر به 66.8 سقوط کرد تا پایین‌ترین میزان از سال 2011 را نشان دهد، اما نشانه‌هایی از فعالیت اقتصادی قوی‌تر ممکن است گرین‌بک را حفظ کند. شناور به عنوانآی تی

کد خبر : 128984
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
رالی USD برای تداوم گزارش خوش‌بینانه فروش خرده‌فروشی


نقاط صحبت دلار آمریکا

شاخص دلار آمریکا (DXY) از بالاترین سطح سالانه (95.27) عقب نشینی کرد زیرا نظرسنجی اعتماد ایالات متحده میشیگان از 71.7 در اکتبر به 66.8 سقوط کرد تا پایین‌ترین میزان از سال 2011 را نشان دهد، اما نشانه‌هایی از فعالیت اقتصادی قوی‌تر ممکن است گرین‌بک را حفظ کند. شناور به عنوانآی تی فدرال رزرو را تحت فشار قرار دهد تا نرخ های بهره بالاتر را زودتر اعمال کند.

پیش بینی اساسی برای دلار آمریکا: صعودی

افزایش اخیر دلار آمریکا به دنبال افزایش بیش از حد انتظار در دلار آمریکا است. شاخص قیمت مصرف کننده (CPI)و به‌روزرسانی گزارش خرده‌فروشی ممکن است واکنشی صعودی در گرین‌بک ایجاد کند زیرا انتظار می‌رود هزینه‌های خانوار برای سومین ماه متوالی افزایش یابد.

پیش‌بینی دلار آمریکا: افزایش نرخ دلار در گزارش فروش خرده‌فروشی خوش‌بینانه ادامه می‌یابد

پیش‌بینی می‌شود که خرده‌فروشی ایالات متحده در ماه اکتبر پس از افزایش 0.7 درصدی در ماه قبل، 1.4 درصد افزایش یابد، و افزایش مصرف بخش خصوصی ممکن است به گمانه‌زنی برای نرخ‌های بهره بالاتر ایالات متحده دامن بزند، زیرا کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در مسیر کاهش «است.سرعت ماهانه خرید خالص دارایی های آن 10 میلیارد دلار برای اوراق بهادار خزانه داری و 5 میلیارد دلار برای اوراق بهادار با پشتوانه وام مسکن آژانس.

در نتیجه، نشانه‌هایی از تورم چسبنده به همراه شواهدی از فعالیت قوی‌تر ممکن است FOMC را به پیش‌بینی مسیر شیب‌دار برای نرخ‌های بهره ایالات متحده سوق دهد، زیرا بانک مرکزی قرار است خلاصه پیش‌بینی‌های اقتصادی (SEP) را در آخرین نشست خود برای سال 2021 به‌روزرسانی کند. و باید دید رئیس جروم پاول و شرکت به چاپ داده های اخیر پاسخ خواهند داد زیرا مقامات همچنان برای افزایش گذرا در رشد قیمت آماده می شوند.

پیش‌بینی دلار آمریکا: افزایش نرخ دلار در گزارش فروش خرده‌فروشی خوش‌بینانه ادامه می‌یابد

منبع: CME

با این وجود، CME FedWatch Tool گمانه‌زنی‌ها را برای نرخ‌های بالاتر ایالات متحده در سال 2022 نشان می‌دهد، زیرا معاملات آتی صندوق فدرال رزرو بیش از 60 درصد شانس افزایش نرخ بهره را در ژوئن نشان می‌دهد و برنامه‌هایی برای عادی‌سازی سیاست‌های پولی ممکن است بازدهی خزانه‌داری با تاریخ طولانی‌تر را در طول باقی مانده افزایش دهد. سالی که FOMC متعهد به “از ابزارهای ما برای حفظ ثبات قیمت استفاده کنید

با توجه به آنچه گفته شد، را ایالات متحده گزارش خرده فروشی ممکن است یک واکنش صعودی در بازار ایجاد کند انتظار می‌رود که دلار به‌عنوان به‌روزرسانی، افزایشی را در هزینه‌های خانوار نشان دهد، و DXY ممکن است در ادامه سال به بالاترین حد خود در سال 2021 ادامه دهد، زیرا FOMC شروع به کاهش حمایت پولی می‌کند.

— نوشته دیوید سانگ، ارز استراتژیست

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.