رابرت کیوساکی هشدار می دهد که با ادامه افزایش نرخ بهره، سهام، اوراق قرضه، املاک و مستغلات سقوط خواهند کرد – توصیه می کند قبل از فدرال رزرو بیت کوین بخرید – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1] نویسنده مشهور کتاب پرفروش پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، هشدار داده است که با ادامه افزایش نرخ بهره فدرال رزرو، بازارهای سهام، اوراق قرضه و املاک و مستغلات سقوط خواهند کرد. او با اشاره به اینکه فدرال رزرو چرخش خواهد کرد، به سرمایه گذاران توصیه می کند که بیت کوین بخرند. رابرت کیوساکی

کد خبر : 273978
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۷:۰۰
رابرت کیوساکی هشدار می دهد که با ادامه افزایش نرخ بهره، سهام، اوراق قرضه، املاک و مستغلات سقوط خواهند کرد – توصیه می کند قبل از فدرال رزرو بیت کوین بخرید – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1]

نویسنده مشهور کتاب پرفروش پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، هشدار داده است که با ادامه افزایش نرخ بهره فدرال رزرو، بازارهای سهام، اوراق قرضه و املاک و مستغلات سقوط خواهند کرد. او با اشاره به اینکه فدرال رزرو چرخش خواهد کرد، به سرمایه گذاران توصیه می کند که بیت کوین بخرند.

رابرت کیوساکی خرید بیت کوین را قبل از فدرال رزرو توصیه می کند

نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، به سرمایه گذاران توصیه کرده است که قبل از چرخش فدرال رزرو، بیت کوین بخرند و بار دیگر تاکید کرد که افزایش نرخ بهره فدرال رزرو اقتصاد ایالات متحده را نابود می کند. پدر پولدار پدر فقیر کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لچتر نوشته شده است. بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار دارد. بیش از 32 میلیون نسخه از این کتاب به بیش از 51 زبان در بیش از 109 کشور فروخته شده است.

کیوساکی بامداد شنبه در توییتی نوشت که با ادامه افزایش نرخ بهره فدرال رزرو، قیمت طلا و نقره در حال کاهش است. او هشدار داد که افزایش نرخ بهره اقتصاد ایالات متحده را می کشد و هشدار داد که بازارهای سهام، اوراق قرضه و املاک و مستغلات سقوط خواهند کرد. وی تاکید کرد که فدرال رزرو چرخش خواهد کرد و به سرمایه گذاران توصیه کرد که طلا، نقره و بیت کوین را قبل از وقوع چرخش فدرال رزرو بخرند.

رابرت کیوساکی هشدار می دهد که با ادامه افزایش نرخ بهره، سهام، اوراق قرضه، املاک و مستغلات سقوط خواهند کرد - توصیه می کند قبل از چرخش فدرال بیت کوین بخرید

بسیاری از اقتصاددانان و استراتژیست ها پیش بینی کرده اند که فدرال رزرو به این زودی ها تغییر نخواهد کرد. استراتژیست ها و مدیران صندوق ها روز جمعه به انجمن بازار جهانی رویترز گفتند که چرخش فدرال رزرو در افق نیست، حتی با وجود خطرات بیش از حد انقباض. آنها بر این باورند که احتمال بیشتری وجود دارد که فدرال رزرو نرخ بهره را بیش از حد افزایش دهد و اقتصاد ایالات متحده را وارد رکود کند.

استراتژیست های بانک آمریکا، به رهبری مایکل هارتنت، روز جمعه در یادداشتی نوشتند که برای چرخش سیاست فدرال رزرو «بدون سقوط ناگهانی تورم و حقوق و دستمزد» خیلی زود است. جولیا وانگ، استراتژیست جی پی مورگان، پنجشنبه گفت که با توجه به تورم پایدار، چرخش فدرال رزرو در آینده نزدیک بعید است. او به بلومبرگ گفت: «برای اینکه به نقطه‌ای برسیم که شرایط بازار کار اساساً با هدف تورم فدرال رزرو سازگارتر باشد، فکر می‌کنیم احتمالاً ما را به پایان سال آینده خواهد برد. بنابراین، به همین دلیل است که ما انتظار یک محور را فقط در سه ماهه چهارم 2023 داریم.

این اولین بار نیست که نویسنده مشهور می گوید افزایش نرخ بهره فدرال رزرو اقتصاد ایالات متحده را نابود می کند. او در ماه سپتامبر نیز هشدار مشابهی داده بود.

کیوساکی هفته گذشته با استناد به درخواست عربستان سعودی برای پیوستن به کشورهای بریکس، گفت که دلار آمریکا نان تست است. علاوه بر این، او پیش‌بینی کرد که دلار آمریکا تا ژانویه سقوط خواهد کرد و درباره جنگ جهانی سوم هشدار داد.

نویسنده پدر پولدار پدر فقیر مدتی است که بیت کوین را تحت فشار قرار داده است. اوایل این ماه دلیل خرید BTC را توضیح داد. او چندین بار بزرگترین رمزارز را از پول جعلی متمایز کرده است و تأکید می کند که پایان پول جعلی اینجاست. کیوساکی همچنین اخیراً از سرمایه گذاران خواسته است تا قبل از وقوع بزرگترین سقوط اقتصادی، اکنون وارد ارزهای دیجیتال شوند.

برچسب ها در این داستان

پدر پولدار پدر بی پول، پدر پولدار پدر فقیر بیت کوین، پدر پولدار پدر فقیر ارز رمزنگاری شده، پدر پولدار پدر بی پول، رابرت کیوساکی، رابرت کیوساکی بیت کوین، رابرت کیوساکی کریپتو، رابرت کیوساکی ارز دیجیتال رابرت کیوساکی، رابرت کیوساکی پیووت، رابرت کیوساکی را نابود کرد. دلار آمریکا کیوساکی

آیا با رابرت کیوساکی موافقید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.