رابرت کیوساکی می گوید که او بیت کوین را دوست دارد – بیت کوین را “پول مردم” می خواند – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] نویسنده مشهور کتاب پرفروش پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، می گوید که بیت کوین را دوست دارد و این ارز دیجیتال را «پول مردم» می نامد. او ضمن اعتراف به اینکه چیز زیادی در مورد بیت کوین نمی داند، گفت: “خوشحالم که آن را در ساعت شش خریدم.” رابرت کیوساکی می گوید بیت

کد خبر : 316220
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
رابرت کیوساکی می گوید که او بیت کوین را دوست دارد – بیت کوین را “پول مردم” می خواند – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

نویسنده مشهور کتاب پرفروش پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، می گوید که بیت کوین را دوست دارد و این ارز دیجیتال را «پول مردم» می نامد. او ضمن اعتراف به اینکه چیز زیادی در مورد بیت کوین نمی داند، گفت: “خوشحالم که آن را در ساعت شش خریدم.”

رابرت کیوساکی می گوید بیت کوین “پول مردم” است

نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، در پادکست رادیویی پدر پولدار خود که در روز چهارشنبه منتشر شد، در مورد بیت کوین صحبت کرد و در مورد «چرا پول نقد در سال 2023 زباله است» صحبت کرد. پدر پولدار پدر فقیر کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لچتر نوشته شده است. بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار دارد. بیش از 32 میلیون نسخه از این کتاب به بیش از 51 زبان در بیش از 109 کشور فروخته شده است.

در طول پادکست، کیوساکی طلا، نقره و بیت کوین را داغ ترین موضوع بازار امروز خواند و اشاره کرد که املاک و مستغلات دیگر یک موضوع داغ نیست. این نویسنده مشهور با تاکید بر اینکه دلار آمریکا «پول جعلی» است، گفت:

من بیت کوین را دوست دارم. من اسمش را می گذارم پول مردم. حالا من چیز زیادی در مورد بیت کوین نمی دانم، اما خوشحالم که آن را در ساعت شش خریدم. این تمام چیزی است که در حال حاضر می دانم.

کیوساکی قبلاً گفته بود که بیت کوین را به قیمت 9 هزار دلار خریداری کرده است. او در آوریل 2021 به کیتکو نیوز گفت: «من بیت کوین را به قیمت 9000 دلار خریدم و فکر می‌کردم که دارم فلیس می‌شوم، اما دلیل اینکه آن را با قیمت 9000 دلار خریدم این بود که کووید اقتصاد جهان را تعطیل کرد. سال،» او در آن زمان پیش بینی کرد.

نویسنده Rich Dad Poor Dad اخیراً گفته است که BTC بیشتری می خرد. سال گذشته، او توضیح داد که چرا در بیت کوین سرمایه گذاری می کند و خاطرنشان کرد که او یک سرمایه گذار است، نه یک معامله گر، بنابراین وقتی قیمت بیت کوین به پایین ترین حد خود می رسد هیجان زده می شود.

کیوساکی مدتی است که بیت کوین را در کنار طلا و نقره توصیه کرده است. هفته گذشته، او درباره چرایی افزایش بیشتر این سه سرمایه‌گذاری بحث کرد.

او انتظار دارد که سرمایه‌گذاران بیت‌کوین با چرخش و چاپ تریلیون‌ها دلار توسط فدرال رزرو ثروتمندتر شوند. در سپتامبر سال گذشته، او از سرمایه گذاران خواست تا قبل از وقوع بزرگترین سقوط اقتصادی در تاریخ جهان، همین حالا وارد ارزهای دیجیتال شوند. با این حال، او همچنین هشدار داد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اکثر ارزهای رمزپایه را از بین خواهد برد.

در همین حال، نویسنده مشهور با هشدار نسبت به ورشکستگی های فزاینده، بیکاری و بی خانمانی گفت: «ما در رکود جهانی هستیم».

نظر شما در مورد رابرت کیوساکی چیست که می گوید بیت کوین را دوست دارد و این ارز دیجیتال را «پول مردم» می نامد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.